Eerste kuur 19 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Heb niets over zijn fysiek, vind het alleen grappig dat iemand van mijn leeftijd me een groentje noemt. Beetje hetzelfde effect als iemand van 21 zegt: 'De jeugd van tegenwoordig'
    De reden dat ik AAS wil gebruiken heeft ook niet zoveel met de snelheid van spieren te maken.
    Last edited by Kersenpit; 05-05-2011, 18:17.

Comment

dan heb je geen AAS nodig

Comment

Topic kan wel dicht heb voorlopig genoeg info
        mazzool

Comment

Moraliteitskwestie.

Wij vinden het allemaal ethisch-onverantwoord, hoewel de fysiolosche gevolgen waarschijnlijk mee zullen vallen.

Kortom: Als je gaat kuren ben je gewoon een dwaas.
          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
            Ik zal de eer aan mezelf houden en mijn mond houden. Normaal gesproken vertel ik jou de waarheid wat ik wel niet van jou vind maar vind dat verspilde moeite.
            Ik heb in die 2 jaar meer bereikt dan jij ooit voor elkaar zou kunnen krijgen.
            Ik vind het niet erg als je over mijn ouwehoert maar wees dan gewoon eerlijk en overdrijf niet.
            Yup heb in het verleden ontbloot bovenlijf foto's getoond toen ik rond de 12% zat

In die 2 jaar heb je misschien meer bereikt op bodybuild gebied omdat je droger staat. Maar ik ben geen bodybuilder en heb andere doeleinden. Kracht en vet vrije massa heb ik overigens nog steeds meer dan jij. Dus de vergelijkingen die je probeert te maken zijn hetzelfde als appels en peren.

Comment

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Yup heb in het verleden ontbloot bovenlijf foto's getoond toen ik rond de 12% zat

In die 2 jaar heb je misschien meer bereikt op bodybuild gebied omdat je droger staat. Maar ik ben geen bodybuilder en heb andere doeleinden. Kracht en vet vrije massa heb ik overigens nog steeds meer dan jij. Dus de vergelijkingen die je probeert te maken zijn hetzelfde als appels en peren.
                Kerel, jij bent gewoon een baggervette troll, je bent meer dan 15 jaar jonger dan mij en nog zie ik er veel beter uit dan jou en dat zal ook altijd zo blijven.
                Ik ga voor de looks en niet voor de kracht. Jij gaat voor de kracht omdat je dondersgoed weet dat er met jou mentaliteit niet voor looks gegaan kan worden.
                Dus het zal werkelijk m'n reet kunnen roesten dat je meer vvm hebt. Over jou vvm hangt een enorme hoeveelheid vet van al die rotzooi die jij dagelijks naar binnen werkt.
                Al ga ik nu toch echt twijfelen of je inderdaad meer vvm massa bezit.
                Plus dat je ook nog zo lelijk als de nacht bent met een wijfe-stemmetje.
                En waar liggen jou idealen dan? Je hebt een keertje meegedaan met een beginners-strongmen competitie waar je van de 20 14e werd. Daarna heb je geen hol meer uitgevreten man.
                En daar moet ik van onder de indruk zijn?
                Hahahahahaha, tuurlijk.
                Kan me nog goed herinneren, toen je ook aan het kuren was met HGH en primo. Heb nog nooit iemands BF zo enorm snel zien stijgen als dat van jou terwijl het normaal gesproken juist de tegenovergestelde kant op moet gaan.
                Maar niet bij jou, want je kon met je tengels niet van de pizza's afblijven.
                Of een shake klaarmaken met slagroom. Jezus man, je bent een echte endo, geen ecto.
                Of toen je ging cutten, de eerste dag had je al enorme moeite en je kon een paar koekjes nog niet eens met rust laten, zwak mannetje.
                Nee, ik benijd je echt niet knul met dat zielig leventje van je.

Comment

En toch neem je de moeite voor een lang nutteloos betoog om je idem nutteloze statement kracht proberen bij te zetten. Schijnbaar kan het toch niet aan je reet roesten en zit het je dwars
                  Last edited by Falstyr; 05-05-2011, 19:09.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    Moraliteitskwestie.

Wij vinden het allemaal ethisch-onverantwoord, hoewel de fysiolosche gevolgen waarschijnlijk mee zullen vallen.

Kortom: Als je gaat kuren ben je gewoon een dwaas.
                    +1

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      En toch neem je de moeite voor een lang nutteloos betoog om je idem nutteloze statement kracht proberen bij te zetten. Schijnbaar kan het toch niet aan je reet roesten en zit het je dwars
                      Whuahahahaha, dream on bro, dream on.
                      Hoeveel vetvrije massa heb je dan?

Comment

• Haha wat een vet topic
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                        We like it
                        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

• *pakt popcorn & cola*

Comment

• hahaha ik ga er ff voor zitten! Entertainment eerste klas..
                            Failure is your friend

Comment

• Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Kerel, jij bent gewoon een baggervette troll, je bent meer dan 15 jaar jonger dan mij en nog zie ik er veel beter uit dan jou en dat zal ook altijd zo blijven.
                                Ik ga voor de looks en niet voor de kracht. Jij gaat voor de kracht omdat je dondersgoed weet dat er met jou mentaliteit niet voor looks gegaan kan worden.
                                Dus het zal werkelijk m'n reet kunnen roesten dat je meer vvm hebt. Over jou vvm hangt een enorme hoeveelheid vet van al die rotzooi die jij dagelijks naar binnen werkt.
                                Al ga ik nu toch echt twijfelen of je inderdaad meer vvm massa bezit.
                                Plus dat je ook nog zo lelijk als de nacht bent met een wijfe-stemmetje.
                                En waar liggen jou idealen dan? Je hebt een keertje meegedaan met een beginners-strongmen competitie waar je van de 20 14e werd. Daarna heb je geen hol meer uitgevreten man.
                                En daar moet ik van onder de indruk zijn?
                                Hahahahahaha, tuurlijk.
                                Kan me nog goed herinneren, toen je ook aan het kuren was met HGH en primo. Heb nog nooit iemands BF zo enorm snel zien stijgen als dat van jou terwijl het normaal gesproken juist de tegenovergestelde kant op moet gaan.
                                Maar niet bij jou, want je kon met je tengels niet van de pizza's afblijven.
                                Of een shake klaarmaken met slagroom. Jezus man, je bent een echte endo, geen ecto.
                                Of toen je ging cutten, de eerste dag had je al enorme moeite en je kon een paar koekjes nog niet eens met rust laten, zwak mannetje.
                                Nee, ik benijd je echt niet knul met dat zielig leventje van je.

Sorry snuff geen offence tegen onze ZOGEZEGDE sterke man falstyr maar zo sterk vind ik hem nu toch ook niet .Als ik zijn stats bekijk bp 155 1x, mp 105kg 1x zijn squad 1x220 dan zijn mijn stats evenwaardig(ik doe 6x iets minder maar als ik 1x zou doen geraak ik zeker over hem) en ik weeg 29kg minder en fiets nog 14h of meer per week bij mijn bb training .En hij is 15 jaar jonger .:-)Dus voor mij is ie niet zo sterk , wel een sterke mond.Ik wil zijn conditie ook eens zien hem 100m zien lopen of 80km zien fietsen etc...wedden dat ie na een set van 6x 180 squad 5min staat te puffen ;-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X