Eerste kuur 19 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste kuur 19 jaar

Hallo,

ik wil na de zomer beginnen aan mijn 1e kuur wou zelf met dit beginnen:

Test-e 1-12 weken 500mg
    Winnystrol 1-6 weken 40mg orals

Iemand al is deze kuur gedaan en/of gekuurt op mijn leeftijd?
    Mag ook via pb als je het liever niet openbaar zet

gr

Zelf geen ervaring mee en heb er ook niet veel kennis van.
    Heb je er genoeg over nagedacht?
    Heb je je ingelezen?
    ...

Persoonlijk vind ik 19 te vroeg om te kuren, tenzij je al van je 12ste aan het trainen bent, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Dit was een eerdere post:

Originally posted by Kersenpit View Post
      Hallo ik ben nieuw hier.
      ben bijna 19 jaartjes jong

train nu ongeveer 4 maanden serieus en mijn stats zijn
      1.86
      81kg
      bf rond de 16%

mijn doelen zijn vooral groter worden na de zomer aan me eerste kuur word waarschijnlijk test-e + winny

xxx
      4 maandjes serieus trainen en dan aan anabolica denken? En op je 19e........ wil je nu dan ook serieus antwoord?

NIET DOEN ! Je hebt geen talent, je hebt geen kans om NL kampioen te worden op korte termijn, je hebt met AAS meer nadelen dan voordelen als je net begint en zo jong bent.

Ga eerst een paar jaar serieus trainen en als je dan wat uitgegroeid bent kan je er over gaan nadenken.

mbt geen talent hebben, daarmee bedoel ik, als je op jonge leeftijd al erg ver gevorderd bent en erg groot zonder iets te nemen, dan heb je ws talent en dan word je al snel door begeleiders ontdekt, gebruik zal dan later wel een keer aan bod komen.

Dus, niet doen en zeker geen 500 test E, dat is veel te hoog voor jou en een eerste kuur..
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by gleke View Post
        Zelf geen ervaring mee en heb er ook niet veel kennis van.
        Heb je er genoeg over nagedacht?
        Heb je je ingelezen?
        ...

Persoonlijk vind ik 19 te vroeg om te kuren, tenzij je al van je 12ste aan het trainen bent, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.
        Ja heb er genoeg over nagedacht, heb ook me ingelezen (veel op dbb) en via de buffels van de sportschool.
        Train vannaf me 16e

gr

Comment

Helemaal met marnop eens,

1.86
          81kg
          bf rond de 16%
          Hoe kom je er zelf bij om al te denken aan kuren, zeker niet doen!
          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

zit ondertusse op 83kg en me doel is 90kg heb ook geen plannen om het podium op te gaan

Comment

zit ondertusse op 83kg en me doel is 90kg heb ook geen plannen om het podium op te gaan

Dan is het sowieso nu zinloos om te doen.
              Maar op DBB....? Daar mag jij niet eens posten in de AAS sectie. moet je 21 voor zijn. En die regel is om jonge jongens zoals jij te beschermen tegen zichzelf.. Voor je het weet zitten ze aan de gevaarlijke middelen puur omdat dat lekker makkelijk is... en we zien hier dus ........
              Maar goed, hier mag je wel posten als je veel te jong bent voor AAS dus doe je het maar hier....

Niet doen jongen. Als je na je kuur ook nog een keer knap wil neuken en klaarkomen en als je niet met alles en iedereen ruzie wil door te hoge test levels...laat de test dan voor wat het is en werk de eerste jaren naturel en met de juiste voeding.

Comment

Triest dit.. Onze sport bestaat uit trainen eten slapen trainen eten slapen en dat herhalen dag in dag uit..
                Onze sport wordt verloedert door personen die dit er niet voor over hebben en meteen naar middelen grijpen, waar denk je dat dat slechte imago vandaan komt?
                Niet van die zichzelf serieus nemende wedstrijdatleet hoor, maar van jongetjes die te lui zijn en de ballen niet hebben om zelf te gaan trainen..

Lang verhaal kort maken ga fatsoenlijk vreten en trainen, zoek info op dit board genoeg mensen die je zullen helpen en denk dan over een jaar of 3 weer aan kuren..
                In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                Squat 230 kilo
                Bankdrukken 137.5 kilo
                Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

jezus had niet verwacht dat ik vollop gebasht zou worden, ik ben helemaal niet lui om zelf te trainen.
                  Vroeg alleen om advies en ervaringen van andere.
                  En op dbb las ik veel in de sectie ik poste daar niet en ben daar verbannen maar wil nog wel aan mijn informatie komen dus wou ik dat via hier proberen.
                  MAargoed jullie punt is aardig duidelijk

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                    Triest dit.. Onze sport bestaat uit trainen eten slapen trainen eten slapen en dat herhalen dag in dag uit..
                    Onze sport wordt verloedert door personen die dit er niet voor over hebben en meteen naar middelen grijpen, waar denk je dat dat slechte imago vandaan komt?
                    Niet van die zichzelf serieus nemende wedstrijdatleet hoor, maar van jongetjes die te lui zijn en de ballen niet hebben om zelf te gaan trainen..

Lang verhaal kort maken ga fatsoenlijk vreten en trainen, zoek info op dit board genoeg mensen die je zullen helpen en denk dan over een jaar of 3 weer aan kuren..
                    No offence maar zoals je het nu vertelt komt het bij mij over alsof je niet hoeft te trainen, eten en slapen als je AAS gebruikt.

Comment

jezus had niet verwacht dat ik vollop gebasht zou worden, ik ben helemaal niet lui om zelf te trainen.
                      En op dbb las ik veel in de sectie ik poste daar niet en ben daar verbannen maar wil nog wel aan mijn informatie komen dus wou ik dat via hier proberen.
                      Gebasht word je niet, ze willen je alleen iets duidelijk maken. En stel je zou van dit idee afstappen je post je voedingsschema, je doelen, trainingsschema. Meteeen iedereen voor je klaarstaat om te helpen omdat je toch in mijn ogen even iets overwonnen hebben

Comment

Je bent werkelijk een lachertje als je nu gaat kuren. Het ergste vind ik nog dat je niet alleen jezelf, maar ook anderen die wel naturel trainen en gemakkelijk jouw niveau voorbij gaan voor schut zet. Ik ken er ook genoeg hoor, trainen, geen hol weten van hoe en wat en dan toch kuren. Naast dat het zielig is is het ook nogeens dom voor jezelf. Hoe meer je nu kuurt hoe moeilijker je je massa vasthoud en hoe minder gains je maakt als het wel moeilijk gaat worden qua gains. Die eerste 20kg stelt niets voor, het zijn die laatste 20 die je fysiek de echte looks geven.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Jij wordt niet gebasht KP, maar je idee en mening om te moeten gaan kuren.
                          Niet jij persoonlijk, niet door mij en niet door Iguana of ieder ander.
                          Wellicht klinkt Iguana wat fel, maar daar is een goede reden voor!
                          Als je wel gaat kuren ben je gewoon erg stom bezig, we zeggen dan niet dat jij stom bent, maar wat je doet.

We hebben teveel meegemaakt jongen, een andere (forum)maat van me allerlei vergroeiingen door teveel gebruik, ik ken iemand van dichtbij die had aan beide kanten onder de oksels, dus tussen borst en schouders van boven tot onder een echte scheur van een centimeter breed......geen striaee, maar echte scheur en er zijn er meer die dat hebben gehad.
                          Allemaal te jong begonnen aan AAS.
                          Maar dat zijn de fysieke gevallen, wat dacht je van de mentale gevallen, zwaar agressief en je merkt het zelf niet....tot je iemand doodslaat om niks.

Op jouw leeftijd zijn de risico's vertienvoudigd groter, grotere kans op impotentie/onvruchtbaarheid en dan gelijk al dus he, nakuren werkt dan dus echt niet, je ballen zijn dan voorgoed uitgewerkt.
                          De al genoemde agressie, als je ouder bent dan trekt dat weer weg na de kuur, bij velen die te jong zijn of beginnen blijft de agressie....

Dus NIET doen. Geloof me het is niet goed om te doen en zeker niet als je komend jaar/jaren geen flinke bak geld verdient met BB.(daarom begon ik over talent)

Comment

dat van agressie ben ik niet met je eens martin.

@ ts zou nog even wachten tot je echt uitgegroeid bent. en om te kuren is je eigen keuze. kuurtje zou ik iets anders in elkaar zetten. maar wees verstandig lees in de posts van de wijze mannen hier.. ze willen je behoeden voor eventuele fouten

grts

Comment

Originally posted by Iguana View Post

Amen. 100% mee eens!
                              'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X