Pssst, ik heb nog wel een paar pakken brinta voor je in de aanbieding, als je die opmaakt naast wat je normaal eet, ga je knallen jong! Wel niemand zeggen he.
Mijn eerste kuur, anavar.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by oxidoxic View PostOchtend:
3 volkoren boterhammen met kipfilet + shake met havermout en schepje whey
10uur:
Whey shake
Middag:
5 volkorenboterhammen met kipfilet
Namiddag: 250gr platte kaas met schep bosbesseneiwitten
Avond
Kip, tonijn, zalm,.. met groenten
Late avond:
Tonijnsalade of nog eens 250 gr platte kaas met schep bosbesseneiwitten
Comment
-
Originally posted by oxidoxic View PostOchtend:
3 volkoren boterhammen met kipfilet + shake met havermout en schepje whey
10uur:
Whey shake
Middag:
5 volkorenboterhammen met kipfilet
Namiddag: 250gr platte kaas met schep bosbesseneiwitten
Avond
Kip, tonijn, zalm,.. met groenten
Late avond:
Tonijnsalade of nog eens 250 gr platte kaas met schep bosbesseneiwittenThe iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
-
Originally posted by oxidoxic View PostIk wil zo droog mogelijk blijven, zondags eet ik junkfood anders vrijwel nooit. Bij de tonijnsalade gaat ook een vettig sausjeThe iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Ik zou het eerder zoeken bij de voeding als je moeite hebt met door barrières te breken. Zo te zien kan daar nog heel veel aan gesleuteld worden.
Als je ervoor kiest om toevoegingen te gebruiken (die absoluut geen speelgoed zijn) zonder dat je de basisbeginselen op orde hebt dan ben je in mijn ogen foolish bezig. Dat getuigd alleen maar van roekeloosheid en gebrek aan discipline.
Ik kan je verzekeren dat de kuur die jij in gedachte hebt je helemaal niets gaat brengen zonder dat je de basis op orde hebt.
Mijn advies: Ga aan je voeding sleutelen, lees de zomersticky, maak een voedingsschema (op papier, met waardes erbij) en hou je daar concequent aan, dan zal je veel meer progressie boeken, veel meer leren, veel meer ervaring op doen en veel minder risico's lopen en stel deze mooie toevoeging uit naar wanneer je weet dat je "all angles covered" hebt.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Even tot TS, ik denk dat je het alleen al niet moet doen voor je leeftijd. Je bent nog erg jong namelijk. Nadat ik je foto's heb gezien ben ik ervan overtuigd dat je naturel toch wel een heel eind verder moet komen, roids zijn altijd de laatste optie. Maar om er nu al aan te beginnen doe je geen goed aan.
Comment
-
-
hij wil niet eten.
hij traint zich de FOK! (kickboxen, +4x per week 2 uur krachtsport)
dude, begin met meer eten en minder trainen.
anders zal je NOOIT groeien. denk je van as te groeien? dat zijn een paar miligrammen spul wat je op eet. daar kom je dus een paar milligrammen van aan. wat het moet doen is de VOEDING die je VREET naar je spieren voeren om te groeien. (simpel gezegd) hoe denk je ooit te kunnen groeien met amper eten en zoveel te verbranden. denk eens na wat ik nu schrijf. dan snap je toch dat dat nooit kan. al kuur je de zwaarste kuur van de wereld!
en uiteraard is 19 jaar absurdeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by oxidoxic View PostIk denk dat aan mijn stats duidelijk is dat ik toch wel een ervaren krachttrainer ben die op dat vlak weet waar hij mee bezig is. .
Luister naar wat de ervaren gasten hier zeggen, die weten waar ze over praten en jij dus helemaal niet.
Vooral het aanbod van Sean zou ik niet afslaan, wedden dat je vast al een stuk verder komt..............."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment