Winstrol Injects

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jij komt met inaccurate bronnen aan, dus je slaat, vrees ik, wel degelijk een modderfiguur.

Verder hoef ik verder niks te weerleggen, je ene bewering is gebaseerd op ook een persoonlijke titel waar ik echt niks aan hoef te doen, en de andere (SHBG daling bij winstrol gebruik) vind ik niet boeiend genoeg, maar heb die genuanceerd naar mogelijkheid in mijn vorige post.

Ik heb de gruwelijk misvatte conclusie op basis van een totaal andere studie naar twee andere producten weerlegd, en verdiende echt even die weerlegging.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

en 8 weken op 3x per week ga je gewoon lekker op dus wat moet je met meer.

wat een ingewikkeld gedoe allemaal weer. die arme ts weet niet wat hem overkomt.
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Interessant discussie wel.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Zo het is maandag en ben blij verrast te zien dat er eindelijk iets is losgekomen.
          Dacht vorige week nog bij mijzelf, wat is het nut en doel van een forum?
          Naar mijn mening informatie opdoen uit eerdere discussies en door middel van het wisselen van ervaringen en meningen tot een conclusie/oplossing komen.

Moet er zit wel wat in wat Bruce zeg: ''wat een ingewikkeld gedoe allemaal weer. die arme ts weet niet wat hem overkomt. ''
          Top om jullie kennis onder ogen te komen maar moet het nog een keer of 10 doornemen voordat ik snap wat er gezegd wordt.

Ben wel blij met jullie reactie!

Ben er uit dat ik ga injecteren maar wie kan mij nou een duidelijk antwoord geven op hoeveel keer per week!?
          Er zit inderdaad 50mg in 1 ml en ik zat zelf te denken aan ma, wo en vrij aan de hand van hetgeen ik hier gelezen heb.

Ga ook nakuren of het nou wel of niet nodig is want ben van mening de mijn lichaam wel wat hulp kan gebruiken bij het herstel.

Comment

Ik denk niet dat een nakuur nodig is op die dosis winstrol, net zo min als met anavar, maar dat is echt een eigen afweging.

Verder kun je eod zetten, maar gezien de t1/2 van ongeveer 8 uur (winstrol heeft geen echte hw, maar toch) zou ik ed zetten en dan 0.5 ml.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Als ik dan een conclusie mag trekken uit jouw berichtje dan kan je beter oraal nemen want dat is vrij te verdelen over de hele dag en dan heb je geen last van pijn van de injectie in je spieren?

Wat is dan het voordeel van injecteren?
              Of is de conclusie dat als je wilt injecteren je op basis van Winstrol je iedere dag moet injecteren aangezien het anders niet het gewenste resultaat brengt?

Zijn jullie het daar mee eens?

Comment

En nog even voor Bruce..
                Jij hebt het over 8 weken?
                Is 6 weken te kort?

En na hoeveel weken begin je echt verschil te merken qua kracht en pomp?

thanks!

Comment

@ toownster
                  Beide zijn juist.

sigpic

Comment

8 heb uik goeie ervaring mee dus ik doe geen 6. thats all
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

In mijn vorige gym die geleidt werd door een ex bodybuilder. Werd een vriend van mij aanbevolen om clomid te gebruiken als nakuur. ook voor winstrol. Mjaa mischien oude stempel^^. Nolvadex vond ie maar niets.

Comment

Had besloten om voor tabs te gaan maar helaas kan ik daar nu even niet aan komen.

Vind het zelf geen probleem om voor testpop te spelen dus heb het volgende gedaan, de meeste zullen denken wat een debiel maar wel een manier om wat extra info op dit forum te pompen!

Als je niet probeerd zal je ook niet weten wat het resultaat is!

Heb 6 ampullen winstrol gekocht en 6 ampullen test.
                        Ben begonnen met de winstrol en heb de eeste injectie door een vriend van mij laten doen.

Sommige kennen de verhalen wel, beetje RAMBO style, liggen, even drukken op je plek waar je wilt injecteren, een goede klap er op en darten maar!
                        Kan jullie bij deze vertellen dat het inderdaad de meest slechte en domme manier is om zo met injects om te gaan.

Eerst de plek schoonmaken en dan met een vieze hand er een klap op geven?
                        Eerst voelen waar je gaat prikken en vervolgens de arrogantie hebben dat je echt kunt darten en precies die plek gaat raken?

Wat voelde ik?
                        Een korte prik en vervolgens een snijdende pijn van de Winstrol, die vriend van mij deed het te snel en waarschijnlijk omdat hij niet voelde wat ik voelde.
                        Daarna geen last en na een uur of 8 begon de pijn op te komen, ik kon echt even moeilijk zitten.

Had toen besloten om het zelf te doen, dus overal alles opgezocht en bekeken en zelf in mijn been geinjecteerd.
                        Gewoon rustig zitten, spuit in orde gemaakt, been met een a-doekje schoongemaakt en de spuit rustig op mijn huid zetten en dan rustig doordrukken, de zuiger iets terug trekken en zonder dat er bloed terug komt de Winstrol rustig injecteren.
                        De prik die je in de eerste milliseconde voelt is ook het enige wat je de rest van de injectie voelt.

Het enige bleef dat als je de vloeistof er te snel indrukt het snijdt!
                        Dus mocht je het doen neem er dan echt de tijd voor en voel je een beetje pijn weet je dat je nog rustiger moet doen.
                        Eigenlijk was het voor de rest hetzelfde verhaal als hierboven, na een uur of 8 kreeg ik veel last van mijn been.

Heb een paar jaar gekickboks en omschreef de pijn naar mijn vriendin als een lowkick been, dus mocht je ooit een goede lowkick hebben gehad, zo voelt het een dag of 2-3.

Ben ondertussen door de Winstrol heen en ben begonnen aan de Test.
                        WAT EEN OPLUCHTING IS DAT!

Zelfde naalden, zelfde plek maar geen snijdende pijn tijdens het injecteren en er na ook geen last van mijn been.
                        Denk dus dat ik de overige 6 weken ga afmaken met Test want dit bevalt mij stukken beter!

Voordeel van de test is dat het op oliebasis is en je dus best veel druk op de zuiger moet zetten om de vloeistof er uit te krijgen.
                        Daardoor komt de vloeistof er geleidelijk uit en voornamelijk rustig met een naald van 0.6 x 25mm.

Wilde eigenlijk aan de Winstrol omdat dit niet zo zwaar is maar ben er ondertussen wel achter dat je het om die reden niet moet nemen.
                        Iedere Anabolen is een ''aanslag'' op je lever en moet je serieus nemen.
                        Er is op dit forum en de rest van internet heel veel te vinden en te lezen maar wilde dit toch met jullie delen.

Kan uit ervaring spreken dat Winstrol injects echt geen pretje is al zullen de meningen daar vast ook over verdeeld zijn.
                        Dus mocht je Winstrol willen gebruiken, neem dan lekker tabs en dan iedere dag 50mg.

Ik zie jullie reactie graag tegemoed, ben benieuwd!

Comment

Mag echt de eerste nog horen die geen pijn heeft van winstrol injects. Maat van me zette het in zijn schouders, die kon echt bijna janken tijdens een training.

sigpic

Comment

Ja die pijn was echt niet grappig.
                            Heb met kickboksen wel eens in de kreukels gelegen maar dit kwam er af en toe redelijk bij in de buurt.

Comment

Originally posted by Toownster View Post

Sommige kennen de verhalen wel, beetje RAMBO style, liggen, even drukken op je plek waar je wilt injecteren, een goede klap er op en darten maar!
                              Kan jullie bij deze vertellen dat het inderdaad de meest slechte en domme manier is om zo met injects om te gaan.
                              Hehehe, een klap op de spot maakt enkel maar de kans op het prikken in een bloedvat veel en veel groter.
                              Dus NOOIT meer doen.

Ik ben blij te lezen dat ook jij dit een slechte en domme manier vind om te injecteren.
                              Op de spot zetten en doorduwen is zoveel veiliger, en inderdaad, die fractie van een seconde dat je de naald door je huid voelt gaan is verwaarloosbaar.
                              Je bent een mietje als je daar niet tegen kunt.

Klasse in ieder geval.
                              Ik denk dat je nu trots bent wetende dat je vanaf nu niemand meer nodig hebt en je alles zelf kunt.

Comment

Ja het is soms lastig om tegen een vriend te zeggen dat hij niet zo achterlijk moet injecteren maar ben inderdaad blij dat ik het nu zelf doe.

Maar snap niet zo goed waarom iemand nog Winstrol injects zou nemen als ik de conclusie trek dat je toch beter tabs kunt nemen en de pijn echt niet normaal is.

Weet niet of je kunt spreken van een mietje maar heb het idee dat iedereen die Winstrol injects heeft gebruikt niet te spreken is over de last die je er daarna van hebt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X