winny

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winny

iemand ervaring met winny van mutant gear? heb het voor de eerste keer gekocht en wil enkele meningen horen van wie het al heeft gebruikt

gtzzz

Waarom eerst kopen en dan pas mening erom vragen.. je kan toch beter eerst vragen of er iemand hier bekend is met het merk.. als iedereen zegt nee slecht had je het niet gehaald.. nu je het in huis hebt is de verleiding vaak groot om het toch te nemen..

Ik heb het nooit gehad
    Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
      Waarom eerst kopen en dan pas mening erom vragen.. je kan toch beter eerst vragen of er iemand hier bekend is met het merk.. als iedereen zegt nee slecht had je het niet gehaald.. nu je het in huis hebt is de verleiding vaak groot om het toch te nemen..

Ik heb het nooit gehad

ja is idd waar maar ik kon niet wachten en ben het mager zijn beu

Comment

Originally posted by crazyBE View Post
        Met winny blijf je ook mager.. je moet je wat beter in lezen gab..
        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dus je denk aardig te kunnen groeien met een paar winstrol tabs in je hol?

Comment

Wat een sukkel ben je ook.

Hoi ik ben nieuw en heb namelijk een paar vraagjes

ik ben onlangs begonnen met fitnessen omdat ik veel te mager ben, ik ben 20jaar oud 1m78 en weeg amper 60kg, ik heb al veel opgezocht en gelezen over voedingssuplementen maar ik kan er nog altijd niet aan uit wanneer ze te gebruiken en met wat ik ze kan combineren. heb wel al namelijk 2weken kre alkalyn gebruikt en krijg er een mooie pomp mee! ik heb me ook bcaa's hmb en maltodextrine aangeschaft omdat ik op vele sites ed heb gelezen dat het goed is om bij te komen en voor een anabole werking in de spieren, ik zou graag willen weten wanneer ik best wat pak,wat en hoe te combineren en wat het beste is om bij te komen omdat dit voor mij de prioriteit heeft, kan iemand me helpen?
            eerder in de zin van lekker vinden, maar ik blow ook veel eigelijk dagelijks ... en met de vreetkicken eet ik wel veel meestal vettig zoals pizza en friet..
            bron: http://forum.bodynet.nl/voedingssupp...2412-help.html
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crazyBE
              eerder in de zin van lekker vinden, maar ik blow ook veel eigelijk dagelijks ... en met de vreetkicken eet ik wel veel meestal vettig zoals pizza en friet

zo je bent lekker bezig drollepijper hopelijk eet jij dat niet tijdens je vreetbui:P

Comment

Troll of idioot. Beide ban-waardig in ieder geval.
                Train hard or go hormone

Comment

alleen winnie helpt niet om zwaarder te worden
                  je moet ook je dieet aanpassen ,er staan er genoeg op dit forum
                  Last edited by brillant; 16-04-2012, 17:34.
                  Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

en btw hoelang ben je aan het trainen??

Comment

@troll topic
                      Lid van de 200 club

Comment

Lol at OP of het nu een troll is of niet.
                        lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Beetje beter inlezen lijkt me hier wel op zijn plaats. Zorg maar dat je voeding/training in orde is voor je besluit te gaan kuren, anders blijf je mager.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

jammer dat sommige vragenstellers geen antwoord meer geven

Comment

Even dichtgegooid.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X