Ik had een vraagje over brood in je voedingsschema. Als je op een dag meer dan 10 boterhammen eet krijg je heel veel koolhydraten binnen. Dit is toch niet goed, want dan word je toch snel dik van? Of maakt dat bij brood niks uit? En als het niet goed is om zoveel boterhammen te eten wat zou dan goed zijn als vervanger?
brood
Collapse
X
-
Originally posted by DannyR View PostIk had een vraagje over brood in je voedingsschema. Als je op een dag meer dan 10 boterhammen eet krijg je heel veel koolhydraten binnen. Dit is toch niet goed, want dan word je toch snel dik van? Of maakt dat bij brood niks uit? En als het niet goed is om zoveel boterhammen te eten wat zou dan goed zijn als vervanger?
In ieder geval, goeie vervangers zijn brinta en havermout.Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!
-
Van brood hoef je idd niet dik te worden, ik ken ook mensen die brood eten in een wedstrijddieet.
't gaat om de timing van je voeding en de combinatie : hoeveelheid brood en beleg(en de rest van je voeding over de dag verspreid) en je trainingen/energie verbruik.
Brood is een energie bron en bij te groot overschot kan je dikker worden. Train je goed dan zal je niet snel een te groot overschot krijgen aan energie.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Originally posted by Polyfemos View Postik eet soms wit brood na de training, dat is toch wel goed?1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ik at eerst ook 14 sneden brood per dag, helft pindakaas helft kip of tonijn. Alleen ik had ergens gelezen dat je bruin brood ook minder goed is als bijvoorbeeld rijst. Dus ik eet nu tussen de middag vaak zilvervliesrijst met kip, of volkoren pasta met makreel in plaats van brood. (ben aan het cutten) en ik heb het idee dat het voor mij wel werkt.
Comment
-
In brood zit toch redelijk veel zout ?? Ownee ze gebruiken jodide ipv natrium.
Bruin brood bevat ook meer vezels dan wit brood en bij wit brood worden de meeste mineralen etc. uitgezeeft.
OT: Ik zelf vind het prettiger om havermout/brinta te eten omdat ik brood niet heel lekker vind in de ochtend. Mij werd verteld dat zo rond de 8 broodjes nog gezond is bij meer niet(bij de gemiddelde mens) bij sporters etc. kan dit anders zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment