Deca met test of sust?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als ik een kind van 12 met een heroinenaald zie die al besloten heeft die in ze oogkas te injecteren zou ik er toch wat van zeggen.
    Je neemt iets waarvan je niks weet, mogelijk bijwerkingen krijgt, en niks aan overhoud, daar wil ik je voor behoeden, maar succes gast, stik erin

Comment

Originally posted by quibus View Post
      Als ik een kind van 12 met een heroinenaald zie die al besloten heeft die in ze oogkas te injecteren zou ik er toch wat van zeggen.
      Je neemt iets waarvan je niks weet, mogelijk bijwerkingen krijgt, en niks aan overhoud, daar wil ik je voor behoeden, maar succes gast, stik erin
      Ik begrijp het, bedankt daarvoor ik snap ook dat je er goede bedoelingen mee hebt. Maar ik zou gewoon graag advies willen hoe ik dit het beste kan doen aangezien ik al besloten heb het te doen.
      Was niet mijn bedoeling je te beledigen, je weet ongetwijfeld waar je over praat

Comment

Ik ben er gewoon tegen, wil je het toch doen informeer jezelf dan ipv alles te vragen, kijk op internet er is zon wiki wat welke stof doet, wat halfwaardetijden zijn, welke as waarvoor is etc.
        Sust zijn meerdere soorten test door elkaar, daar is vast een reden voor, en als je dan na weken informeren gewoon veel weet over as neem dan een beslissing voor jezelf wat je gaat doen.

Comment

1-ik heb genoeg resource gedaan.
          2-bij wie ik ga zetten heeft 30 jaar ervaring mee plus hij was een professionele bodybuilder.
          3-ik merk hier dat veel mensen zomaar afkraken terwijl ze zelf niet eens weten waar ze het over hebben.
          4-de enige reden dat ik bij jullie kwam vragen is of dat iemand mij even een duidelijke antwoord op kon geven plus dat die gene al ervaring heeft met kuren.
          5-ik was plan om hier mijn kuur stat neer te zetten en dat jullie mij konden volgen zodat jullie praktisch gezien hadden maar nu heb ik mijn twijfels.. als ik toch alleen maar afgekraakt wordt houd het op.

Comment

Originally posted by inOss View Post
            2-bij wie ik ga zetten heeft 30 jaar ervaring mee plus hij was een professionele bodybuilder.
            3-ik merk hier dat veel mensen zomaar afkraken terwijl ze zelf niet eens weten waar ze het over hebben.
            4-de enige reden dat ik bij jullie kwam vragen is of dat iemand mij even een duidelijke antwoord op kon geven plus dat die gene al ervaring heeft met kuren.
            5-ik was plan om hier mijn kuur stat neer te zetten en dat jullie mij konden volgen zodat jullie praktisch gezien hadden maar nu heb ik mijn twijfels.. als ik toch alleen maar afgekraakt wordt houd het op.
            1:dan had je geweten wat het verschil was
            2:er zijn zat priffesionals die er ook niks van weten
            3:ik kraak het af om je na te laten denken, is niks persoonlijks
            4:zoveel ervaren kuurders zijn hier niet, de meeste praten imo internet na
            5:tja dat is een keuze, ik volg interresante logs, kuur of geen kuur

Nogmasls ik wens je het beste, succes met je kuur

Comment

daarom vind ik het ook zo jammer dat mensen zo slim proberen te doen terwijl ze geen ervaring hebben maar alleen het internet napraten. Ik twijfel verder niet aan jouw wijsheid wat bodybuilding betreft Toch bedankt.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Dat wordt vaak gezien als het alternatief. Of beter gezegd als lapmiddel voor belabberde trainings- en voedingsschema's. Lukt het niet met de training? Hoppa, de spuit erin. Gaat het vetpercedntage niet snel genoeg omlaag? Draai het potje maar open. Laat die spiermassa lang op zich wachten? Geen probleem, dat pilletje versnelt het proces wel.
                Bijna iedereen, vriend. Bijna iedereen. Slechts een handjevol die het wel goed doen. Zelfs de animals niet. En het is logisch. Kijk eens hoe gedemotiveerd block raakte zonder juice en das toch echt een beest. Iedereen kuurt om het ff te helpen en na 1 x ben je om. Hoe makkelijk het gaat vergeleken met niet gebruiken. Helemaal erg zoals gasten die zelfs nog op school zitten en daar stoer zitten doen. Jah.... Ti's niet anders. Ik vond het ook makkelijk. Maar hoeveel van ins doen een podium poging? Geneen ouwe. Ti's allemaal om snel te groeien.
                Degene dieper niet aan komen zijn: of ze durven niet, of ze hebben een sterke wil.
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

1. Genoeg resource bepaal je achteraf.
                  2. 30 jaar ervaring en dan een susta per week? Dan zeker een enantaat. Dus hij steekt in hele ouwe info
                  3. Klopt helemaal. Zitten veel fekkeds bij
                  4. Doe 250mg enantaat per 5 dagen en 1x200mg deca per 7 dagen. Deca 10 weken, Testo 12 weken.
                  5. Gewoon je kuur neerzetten en bewijs met je log dat het kan. (Aan de napraters)

Comment

en dan ga je dit aan ons vragen?
                    Make it happen, shock everyone!

Comment

Je bent niet genoodzaakt te reageren het zegt wel iets over mn interesse erin en onderzoek die ik doe

Comment

Originally posted by bruce View Post
                        Bijna iedereen, vriend. Bijna iedereen. Slechts een handjevol die het wel goed doen. Zelfs de animals niet. En het is logisch. Kijk eens hoe gedemotiveerd block raakte zonder juice en das toch echt een beest. Iedereen kuurt om het ff te helpen en na 1 x ben je om. Hoe makkelijk het gaat vergeleken met niet gebruiken. Helemaal erg zoals gasten die zelfs nog op school zitten en daar stoer zitten doen. Jah.... Ti's niet anders. Ik vond het ook makkelijk. Maar hoeveel van ins doen een podium poging? Geneen ouwe. Ti's allemaal om snel te groeien.
                        Degene dieper niet aan komen zijn: of ze durven niet, of ze hebben een sterke wil.
                        thanks man! ik ga dat logje hier wel neerzetten voor mensen die het interessant vinden en jouw advies wordt waarschijnlijk m'n kuur

Comment

zal dit kut forum maar weer es een positieve impuls geven zoals vroeger met al dat gezeik

Comment

Trek je dan ook die ene broek weer aan.....

Comment

Uiteraard :d

Comment

ik ben het met bruce eens

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X