Had van jou wel meer verwacht dan dat ontwijkende en afschuivende gelul
Dnp tijdens test e kuur
Collapse
X
-
Ik moet zeggen dat ik weinig afschuiving zie. Hier ook de link naar necrose bij hoge enkele dosis clen. Myotoxic effects of clenbuterol in the - PubMed Mobile"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk moet zeggen dat ik weinig afschuiving zie. Hier ook de link naar necrose bij hoge enkele dosis clen. Myotoxic effects of clenbuterol in the - PubMed Mobile
Enige waar ik over viel was over dat het gezonder werd genoemd, ipv minder schadelijjk. Daarmee insueer je iets wat het niet is, maar dat is al tig pagina's terug. Ik vind het gewoon raar dat iets als onschuldig gezien kan worden als er geen totaalplaatje bekend is, en wellicht niet bekend is waardoor die staar beschadigd wordt. Want wie zegt dat het niet een (ongecontroleerde) celbeschadiging is? Volgens mij is dat algemeen onbekend. En ja, en vergelijking daarmee is Clenbuterol vast schadelijker, maar daar ging mijn vraag helemaal niet over.
Misschien moet ik mijn mentaliteit maar veranderen. Bedoel, slecht eten/trainen is altijd nog beter dan niet trainen. Het gaat blijkbaar om wat minder slecht is, en totaal niet om wat goed voor je is. Misschien moet ik maar ieder weekend me bezatten, want dat is vast beter dan de hele week bezatten. Zucht.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Als het nog steeds gaat om de semantiek van gezonder vs minder slecht: dat is exact hetzelfde in de letterlijke zin. Het enige dat anders is, is de connotatie. Net zoals we "ja, mits" en "nee, tenzij" niet als hetzelfde zien, terwijl het exact hetzelfde betekent. Daar maken politici dan ook graag gebruik van."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Oh ik kommaneuk niet Gen, dat zie je verkeerd, maar laat ik er maar over ophouden want het is voor mij ook vermoeiend op een eifoon, ik kan een lang antwoord niet goed begrijpen soms, excuses.
Ben blij dat het niet goed keurt trouwens"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Over de belangrijke punten zijn we het vaak ook wel eens, laten we dat ook niet uit het oog verliezen. Maar de punten waarover we van mening verschillen moeten we wel durven bediscussieren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostMisschien moet ik mijn mentaliteit maar veranderen. Bedoel, slecht eten/trainen is altijd nog beter dan niet trainen. Het gaat blijkbaar om wat minder slecht is, en totaal niet om wat goed voor je is. Misschien moet ik maar ieder weekend me bezatten, want dat is vast beter dan de hele week bezatten. Zucht.
Dus daarom de vraag of het relatief nieuw is.
Originally posted by robbieHoeveel studies zijn er naar gedaan in al die tijd, en was de uitkomst positief?
Welk effect heeft de verhoogde lichaamstemperatuur
en er zijn toch vervelende spiercontracties die je volgens sommige voorstanders weer kan verhelpen met weer een of ander middeltje(vraag me af wat dat is en ook of dat weer is onderzocht).
Ah gossie! Gaan de (med-)studentjes de pro weer aanvallen? Goed forum is dit hier toch wat dat betreft, zo hou je zo lekker veel praktijkkennis over. Maar ach, daar heb je tenslotte toch niets aan bij deze sport......
Zie het maar als het leren van een taal. Je kunt wel tig kant en klare zinnen leren, maar vervolgens ben je gebonden aan die paar zinnen. Als jij leert wat de losse woorden betekenen, en je hebt wat verstand van de grammatica, kun jij ineens een stuk dynamischer omgaan met veranderende omstandigheden.
Enige waar ik over viel was over dat het gezonder werd genoemd, ipv minder schadelijjk. Daarmee insueer je iets wat het niet is.Last edited by scoobydoo; 27-12-2012, 15:14.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by scoobydoo View PostMensen die inderdaad zo denken, mogen van mij ook daadwerkelijk denken dat DNP gezond voor ze is
Geen idee trouwens, in hoeverre je zoiets kan aannemen (nee, niet om door te zeiken. Puur omdat ik er echt geen benul van heb).Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostZit ook wel wat in ja.
Geen idee trouwens, in hoeverre je zoiets kan aannemen
*Bruin vet - ook wel babyvet genoemd - is een type vetweefsel dat bij baby's en dieren welke in koude omstandigheden moeten leven, aangetroffen wordt. De mitochondria in deze vetcellen hebben de mogelijkheden om onder invloed van een (te) lage lichaamstemperatuur de oxidatieve fosforylering te ontkoppelen.
Het enige puntje wat nog overblijft zijn acute nier- en leverschade. Hier heb ik eerlijk gezegd nooit wat over kunnen vinden. Ik zal niet beweren dat het niet bestaat, ik heb alleen nooit bewijzen in de literatuur gevonden dat het er wél zou zijn.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostHeel jammer dat dit weer zo moet gaan."You are what you eat..."
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostBeste Robbie, ik heb net als jij alleen negatieve ervaringen met dnp gebruik meegemaakt."You are what you eat..."
Comment
-
Ik ken er 1 die door de DNP onder de naam Tesco, die gele caps (Dinitrofenol) met 200mg op IC is beland.
Daarbij ken ik er velen die leden onder slapeloosheid en een behoorlijke temperatuurs verhoging. Ook ken ik er enkele die beschadiging aan de hersenen hebben opgelopen door het gebruik. Er zijn er die allergische reacties hebben ondervonden ervan.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment