Dnp tijdens test e kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Had van jou wel meer verwacht dan dat ontwijkende en afschuivende gelul
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik moet zeggen dat ik weinig afschuiving zie. Hier ook de link naar necrose bij hoge enkele dosis clen. Myotoxic effects of clenbuterol in the - PubMed Mobile
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Ik moet zeggen dat ik weinig afschuiving zie. Hier ook de link naar necrose bij hoge enkele dosis clen. Myotoxic effects of clenbuterol in the - PubMed Mobile
        Waar vergelijk ik het met clen dan? Ik zeg nergens dat je beter clen kan nemen, of iets in die richting. Zal je mij ook nooit horen zeggen, lijkt me duidelijk.

Enige waar ik over viel was over dat het gezonder werd genoemd, ipv minder schadelijjk. Daarmee insueer je iets wat het niet is, maar dat is al tig pagina's terug. Ik vind het gewoon raar dat iets als onschuldig gezien kan worden als er geen totaalplaatje bekend is, en wellicht niet bekend is waardoor die staar beschadigd wordt. Want wie zegt dat het niet een (ongecontroleerde) celbeschadiging is? Volgens mij is dat algemeen onbekend. En ja, en vergelijking daarmee is Clenbuterol vast schadelijker, maar daar ging mijn vraag helemaal niet over.

Misschien moet ik mijn mentaliteit maar veranderen. Bedoel, slecht eten/trainen is altijd nog beter dan niet trainen. Het gaat blijkbaar om wat minder slecht is, en totaal niet om wat goed voor je is. Misschien moet ik maar ieder weekend me bezatten, want dat is vast beter dan de hele week bezatten. Zucht.

Comment

Als het nog steeds gaat om de semantiek van gezonder vs minder slecht: dat is exact hetzelfde in de letterlijke zin. Het enige dat anders is, is de connotatie. Net zoals we "ja, mits" en "nee, tenzij" niet als hetzelfde zien, terwijl het exact hetzelfde betekent. Daar maken politici dan ook graag gebruik van.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Oh ik kommaneuk niet Gen, dat zie je verkeerd, maar laat ik er maar over ophouden want het is voor mij ook vermoeiend op een eifoon, ik kan een lang antwoord niet goed begrijpen soms, excuses.

Ben blij dat het niet goed keurt trouwens
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Over de belangrijke punten zijn we het vaak ook wel eens, laten we dat ook niet uit het oog verliezen. Maar de punten waarover we van mening verschillen moeten we wel durven bediscussieren.

sigpic

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                Misschien moet ik mijn mentaliteit maar veranderen. Bedoel, slecht eten/trainen is altijd nog beter dan niet trainen. Het gaat blijkbaar om wat minder slecht is, en totaal niet om wat goed voor je is. Misschien moet ik maar ieder weekend me bezatten, want dat is vast beter dan de hele week bezatten. Zucht.
                Nou, zie het eerder zo: jij wilt je in eerste instantie elke dag bezatten, en dan zeg ik: Doe het alleen in het weekend, want dat is "gezonder". Dan heb je een prima vergelijking.

Dus daarom de vraag of het relatief nieuw is.
                Bij any chance gelezen wat ik in mijn hele lange post heb gezet? Daarin verwijs ik in ieder geval al naar de mid-lange termijn effecten. En dat onderzoek is geen muisjes en ratjesonderzoek, maar een epidemiologisch onderzoek over een grootte van ca. 100.000 mensen, toen het middel legaal was (jaren '30). Nu durf ik alleen niet te zeggen wat er in de 50 jaar erna met al die mensen gebeurd is, maar ik ga ervanuit dat als het ongelukjes á la softenon veroorzaakte, het vast wel vermeld zou worden. De staar is eigenlijk het bekendste fenomeen, en zelfs dat is een zelden voorkomend bijverschijnsel.

Originally posted by robbie
                Hoeveel studies zijn er naar gedaan in al die tijd, en was de uitkomst positief?
                Wat was positief? Dat de mensen afvielen? Dat ze door de DNP scheten lieten die hetzelfde effect kunnen hebben als trinitrotulueen in de pot? Wees wat specifieker alsjeblieft.

Welk effect heeft de verhoogde lichaamstemperatuur
                Verhoogde lichaamstemperatuur? Voor zover het mij bekend is, is dat een fabeltje. DNP rommelt namelijk niet met in interne thermostaat, en het lichaam zal in principe gewoon hetzelfde reageren als wanneer het buiten warm is. Dus zweten, om maar wat te noemen. En tenzij je een flinke overdosis, of onder verkeerde omstandigheden pakt, zul je het zelfs amper merken.

en er zijn toch vervelende spiercontracties die je volgens sommige voorstanders weer kan verhelpen met weer een of ander middeltje(vraag me af wat dat is en ook of dat weer is onderzocht).
                Dat noemen ze kramp, en kramp krijg je van dehydratatie. (8 liter water per dag en zweten, dan ben je inderdaad na een dag geradbraakt als je niet uitkijkt.) De oplossing vind je in de vorm van een ORS. Ook ideaal voor op vakantie naar Egpyte.

Ah gossie! Gaan de (med-)studentjes de pro weer aanvallen? Goed forum is dit hier toch wat dat betreft, zo hou je zo lekker veel praktijkkennis over. Maar ach, daar heb je tenslotte toch niets aan bij deze sport......
                De medstudentjes zoeken naar de achterliggende reden van bepaalde uitspraken. Dat maakt het heel gemakkelijk om de zin van de onzin te scheiden.

Zie het maar als het leren van een taal. Je kunt wel tig kant en klare zinnen leren, maar vervolgens ben je gebonden aan die paar zinnen. Als jij leert wat de losse woorden betekenen, en je hebt wat verstand van de grammatica, kun jij ineens een stuk dynamischer omgaan met veranderende omstandigheden.

Enige waar ik over viel was over dat het gezonder werd genoemd, ipv minder schadelijjk. Daarmee insueer je iets wat het niet is.
                Mensen die inderdaad zo denken, mogen van mij ook daadwerkelijk denken dat DNP gezond voor ze is. Zelfs nibor zou dat nog wel snappen denk ik zo.
                Last edited by scoobydoo; 27-12-2012, 15:14.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by scoobydoo View Post
                  Mensen die inderdaad zo denken, mogen van mij ook daadwerkelijk denken dat DNP gezond voor ze is
                  Zit ook wel wat in ja.

Geen idee trouwens, in hoeverre je zoiets kan aannemen (nee, niet om door te zeiken. Puur omdat ik er echt geen benul van heb).

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                    Zit ook wel wat in ja.

Geen idee trouwens, in hoeverre je zoiets kan aannemen
                    Bij dergelijk grote populatiegroepen kun je er over het algemeen wel vanuit gaan dat symptomen die voorheen zeldzaam waren, eruit worden gehaald. Al denk ik zelf dat, vanwege de grote oxidatieve stress die de cel te voorduren krijgt bij DNP, het grootste risico ligt bij mutaties in het DNA, al moet wel gezegd worden dat deze productie van vrije radicalen plaats vindt in een deel van de cel dat van nature al veel water- en zuurstofradicalen af moet vangen, vanwege het feit dat de oxidatieve fosforylering (grof gezegd: van suiker naar ATP) van zichzelf al geen 100% efficiënt is. Het zou an sich wel prettig zijn als er ooit een in-vitro onderzoek komt naar hoe diverse weefsels omgaan met deze overproductie van vrije radicalen in cellen die hier niet specifiek voor ontworpen zijn.*

*Bruin vet - ook wel babyvet genoemd - is een type vetweefsel dat bij baby's en dieren welke in koude omstandigheden moeten leven, aangetroffen wordt. De mitochondria in deze vetcellen hebben de mogelijkheden om onder invloed van een (te) lage lichaamstemperatuur de oxidatieve fosforylering te ontkoppelen.

Het enige puntje wat nog overblijft zijn acute nier- en leverschade. Hier heb ik eerlijk gezegd nooit wat over kunnen vinden. Ik zal niet beweren dat het niet bestaat, ik heb alleen nooit bewijzen in de literatuur gevonden dat het er wél zou zijn.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Heel jammer dat dit weer zo moet gaan.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                        Heel jammer dat dit weer zo moet gaan.
                        Wat vind jij van dnp gebruik?Ik ben heus benieuwd hoe het zit, ik heb echt alleen negatieve ervaringen meegemaakt en de marge dat het mis gaat vind ik toch echt te risicovol, maar ben benieuwd wat jij ervan vind?

Comment

Beste Robbie, ik heb net als jij alleen negatieve ervaringen met dnp gebruik meegemaakt.

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                            Beste Robbie, ik heb net als jij alleen negatieve ervaringen met dnp gebruik meegemaakt.
                            Oh oke, wat waren de meest voorkomende bijwerkingen die je hebt ervaren bij anderen.

Comment

En op welke doses?

sigpic

Comment

Ik ken er 1 die door de DNP onder de naam Tesco, die gele caps (Dinitrofenol) met 200mg op IC is beland.
                                Daarbij ken ik er velen die leden onder slapeloosheid en een behoorlijke temperatuurs verhoging. Ook ken ik er enkele die beschadiging aan de hersenen hebben opgelopen door het gebruik. Er zijn er die allergische reacties hebben ondervonden ervan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X