winstrol tabs of injects ?????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ff uit interesse, wat mag iemand verwachten van 6 weken winstrol qua resultaat en waarin verschilt dit met bijv het gebruik van test?
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Ff uit interesse, wat mag iemand verwachten van 6 weken winstrol qua resultaat en waarin verschilt dit met bijv het gebruik van test?
      Ik denk dat dit persoon verschilt. Volgens mij kan het je een paar kilo opleveren, ik denk iets in de grootte van 0-4kg
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by stuitertje84 View Post
        oke oke hele duidelijke taal goede tip dexie!! die cycle support . wat betreft nolvadex das niet nodig bij winstrol toch ivm oestrageen ???
        Na de kuur kan het voorkomen dat je lichaam meer oestrogeen gaat aanmaken, wat dus herstel van het libido in de weg zit. Ook is nolva niet alleen tegen oestrogeen (dacht ik eerst ook) maar krikt ook je eigen testosteron productie op gang...

Hangt er geheel vanaf wat je wilt wat je doelen zijn.

Bulken: 2/3/4 kg schone massa in het algemeen, redelijk makkelijk te behouden.
        Cutten: maakt je een stuk harder, je spieren komen er beter uit, en je kan dieper cutten doordat je je massa beter vasthoud dan wanneer je niks gebruikt.

Test gain je gewoon 'meer' op. Je kan hoger doseren, met winny ga je geen enorme massa aanzetten, sinds het ook niet echt een bulk steroid is. Imo is test de basis van elke fatsoenlijke kuur.

Ohja en je kracht kan aanzienlijk sneller stijgen uiteraard.

Comment

Van winstrol kan je helemaal niks verwachten!
          Iedereen die zgn 5 kg aankomt,komt dat aan omdat ze tijdens de kuur eindelijk fatsoenlijk gaan eten.
          Of die eindelijk eens goed gaan trainen 2 maanden lang,dat kan ook iets opleveren.
          Winstrol is leuk tijdens de kuur qua kracht en 'volle'spieren,maar daarna raak je (bijna)alles kwijt.

Dit geldt niet voor iedereen,sommigen houden er 1 a 2 kg aan over,maar ik niet!
          Mijn voeding was perfect,mijn trainingen en rust waren ook perfect maar ik heb er niks aan overgehouden.

Zou ik het weer doen?....nee.
          Heb ik er spijt van ?....nee.(alleen kan ik nu niet meer zeggen dat ik het naturel bereikt heb )

Al ben ik niet zo dat ik het daarom helemaal afraad of afkraak,maar voor iemand van wie zijn voeding en training absoluut nog niet goed is,zou ik het heel dom vinden!

Winstrol kan je gewoon niks van verwachten,op die 1 a 2 vvm erbij in sommige gevallen.
          Last edited by rain; 11-09-2013, 17:49.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe 'groot' je al bent he. Ik zal er denk wel wat meer dan 2kg op gainen hihi.

Oh en stuiterbal, hopelijk heb je wat aan m`n info gehad. Ik heb zelf nog nooit gekuurd, maar ik denk dat je er wel wat mee kan. Succes!

Comment

nou een beetje droger en wat extra kilo vind ik nie gek voor een eerste kuurtje ! t is ten slotte maar een begin

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe 'groot' je al bent he. Ik zal er denk wel wat meer dan 2kg op gainen hihi.

Oh en stuiterbal, hopelijk heb je wat aan m`n info gehad. Ik heb zelf nog nooit gekuurd, maar ik denk dat je er wel wat mee kan. Succes!
                ja goede info dexie !! nou dan ben je bijhoorlijk op de hoogte voor iemand die niet kuurt

Comment

Originally posted by stuitertje84 View Post
                  oke oke

nee ik wil nog nie perse prikken eerst maar eens dit kijken hoe ik me voel en wat het met me doet nog meer goede tips jongens ????
                  Kijk eens bij de kuurlogs over winstrol.
                  Je kan ook op google winstrol intikken,dan krijg je alle logs,vragen en antwoorden te zien over winstrol.

Dan heb je in ieder geval de tijd tot januari om je goed in te lezen zodat je een beetje weet wat je doet.
                  Dat het"maar winstrol"is zoals je vaak leest,wil niet zeggen dat het geen troep is natuurlijk.
                  Integendeel,het is slechter dan testosteron injecteren.
                  DIVIDE ET IMPERA

Comment

yes ! was ik al mee bezig thanx regen man

Comment

Winstrol is killer voor je cholesterol, of naja killing, erger dan de rest over het algemeen.

Comment

Op zich staat er soms wel redelijk relevante informatie over anabolen..........tot je de voorbeeldkuren ziet!

Winstrol+anavar =redelijk mild(...)
                        Winstrol+dianabol = iets zwaarder maar goede massa kuur(...)

Alles voor het geld!
                        Last edited by rain; 11-09-2013, 18:07.
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Haha pesc zoals ik laatst tegen nibor zei
                          Wij van dreft adviseren.....dreft
                          Dat zijn supplierd en die hebben het beste met hun portemonnee mee niet met jou of mij.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                            Na de kuur kan het voorkomen dat je lichaam meer oestrogeen gaat aanmaken, wat dus herstel van het libido in de weg zit. Ook is nolva niet alleen tegen oestrogeen (dacht ik eerst ook) maar krikt ook je eigen testosteron productie op gang...

Hangt er geheel vanaf wat je wilt wat je doelen zijn.

Bulken: 2/3/4 kg schone massa in het algemeen, redelijk makkelijk te behouden.
                            Cutten: maakt je een stuk harder, je spieren komen er beter uit, en je kan dieper cutten doordat je je massa beter vasthoud dan wanneer je niks gebruikt.

Test gain je gewoon 'meer' op. Je kan hoger doseren, met winny ga je geen enorme massa aanzetten, sinds het ook niet echt een bulk steroid is. Imo is test de basis van elke fatsoenlijke kuur.

Ohja en je kracht kan aanzienlijk sneller stijgen uiteraard.
                            En dat je ondanks glucosamine en taurine extreem last van je gewrichten en backpumps kan krijgen waardoor je eigenlijk niet fatsoenlijk kan trainen,moet ook nog toegevoegd worden eigenlijk.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

ja al die sites word je gek van zeker als je juist begint is het heel lastig door al die mooie praatje heen te kijken gelukkig zit ik nu op bodynet

Comment

En hier krijg je te horen dat je een eikel bent omdat je nu al aan aas wil beginnen.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X