Originally posted by RobinVM
View Post
Waarom nooit een tablet ony?
Collapse
X
-
Originally posted by rainman View Post
Daarom begrijp ik niet altijd de reacties van mensen als iemand een tabs only kuurtje begint,dat het superslecht is voor je cholesterol etc.
Buiten dat je er als stack uiteraard meer aan overhoud,blijft het net zo slecht.
Comment
-
Wat een bult stront aan reacties bij mekaar zeg.
@Robin vm
Dit gaat om het welzijn van mensen, geef aub advies over welke shake je lekker vind maar hou je buiten deze discussies.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Anavar (oxandrolon) is mild ja, maar het probleem daarmee is: als je het goed wilt merken, zal je het hoog moeten doseren.
Zet een Var op 80mg/pd en het knalt door je lijf..
Het voordeel is het aromatiseert niet en het beinvloed je eigen aanmaak van testosteron bijna niet (10mg/pd)
Maar het nadeel is, op 10mg/pd doet het namelijk geen ene reet. Met doseringen van 50 tot 80mg/pd beinvloed het je eigen aanmaak wel degelijk en zal je ook last krijgen van tesiculaire atrofie.
Dus is bij deze weer nakuren bijna noodzakelijk.
Ikzelf zie er voor n bbr niet zo'n voordeel in, daar je het zo hoog moet inzetten en het wel degelijk een 17a is.
Dus dan weer belastend voor de lever.
Ik zie het meer als n medicijn voor stronman en PL daar het enorme kracht kan geven..
Het is zelfs uit de handel gehaald in 1989 door Searle Lab omdat er veel bbrs problemen kregen met dit medicijn, doordat ze het zo hoog inzetten..
Ja het is beter voor n vrouw, en dan wel op 10 tot 20mg/pd.. Waarbij 20mg al vrij hoog gedoseerd is.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostAnavar (oxandrolon) is mild ja, maar het probleem daarmee is: als je het goed wilt merken, zal je het hoog moeten doseren.
Zet een Var op 80mg/pd en het knalt door je lijf..
Het voordeel is het aromatiseert niet en het beinvloed je eigen aanmaak van testosteron bijna niet (10mg/pd)
Maar het nadeel is, op 10mg/pd doet het namelijk geen ene reet. Met doseringen van 50 tot 80mg/pd beinvloed het je eigen aanmaak wel degelijk en zal je ook last krijgen van tesiculaire atrofie.
Dus is bij deze weer nakuren bijna noodzakelijk.
Ikzelf zie er voor n bbr niet zo'n voordeel in, daar je het zo hoog moet inzetten en het wel degelijk een 17a is.
Dus dan weer belastend voor de lever.
Ik zie het meer als n medicijn voor stronman en PL daar het enorme kracht kan geven..
Het is zelfs uit de handel gehaald in 1989 door Searle Lab omdat er veel bbrs problemen kregen met dit medicijn, doordat ze het zo hoog inzetten..
Ja het is beter voor n vrouw, en dan wel op 10 tot 20mg/pd.. Waarbij 20mg al vrij hoog gedoseerd is.
Comment
-
Voor n kerel die aan bb doet? Ja.
Maar leg me geen woorden in de mond waar ik niet achter sta, ik ben niet zo een slikker. Zoals ik al vaker heb geschreven, heb ik er teveel ellende van gezien. En heb er ook vrienden/medesporters door verloren.
De laatste vorig jaar in Gorinchem. Die vond het ook altijd nodig om tabs erbij te slikken, was al vaker geopereerd aan darmen en nog wat. Vorig jaar lag hij weer in het ziekenhuis (ik meen voor de lever), na ic werd hij naar zaal gereden, maar heeft de zaal nooit meer gezien. Hij overleed onderweg aan het hart.
Was hij gewaarschuwd? ja vele malen.. Maar hij vond zich niet groot genoeg zonder de tabs, dus bleef maar slikken.
T was n wereld vent, en altijd vrolijk. T was dan ook even schrikken toen het bericht mij ter oren kwam.
Zn bijnaam was: mooie Harrie.
R.I.P
Comment
-
Grote Harry,Harry Slikboer!!
Waar ken jij die van Ruud?
Was een hele goede bekende van mij,ik kom uit Gorinchem.
1 van de aardigste gasten die ik ken,maar dat zegt niks.
Als je zag hoe hij eruit zag voordat hij ziek werd en erna...
Hij was net weer aangesterkt voor de operatie maar toch niet gehaald helaas.
Zonde hoor.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by rainman View PostHet probleem is ook dat je vaak winstrol ipv anavar krijgt of gemixt.
Aangezien je anavar redelijk hoog moet doseren,wordt het link als je dus winstrol blijkt te hebben en doseert op 80/100 mg.
winstrol heb toch wel kenmerkende sides die anavar niet heb, waarvoor zou een lab zijn goede naam riskeren, getxxl had laatst ook een stukje dat de productie van var allang niet meer zo duur is. Daar weet ik dan niks van maar ik weet wel dat het veel na gepraat is dat de meeste var winny is, het lab zal het in iedergeval niet doen!
Comment
-
Originally posted by rainman View PostGrote Harry,Harry Slikboer!!
Waar ken jij die van Ruud?
Was een hele goede bekende van mij,ik kom uit Gorinchem.
1 van de aardigste gasten die ik ken,maar dat zegt niks.
Als je zag hoe hij eruit zag voordat hij ziek werd en erna...
Hij was net weer aangesterkt voor de operatie maar toch niet gehaald helaas.
Zonde hoor.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostOnderbouw dat eerste eens?
winstrol heb toch wel kenmerkende sides die anavar niet heb, waarvoor zou een lab zijn goede naam riskeren, getxxl had laatst ook een stukje dat de productie van var allang niet meer zo duur is. Daar weet ik dan niks van maar ik weet wel dat het veel na gepraat is dat de meeste var winny is, het lab zal het in iedergeval niet doen!
Dat de grondstoffen van anavar al lang niet meer zo duur zijn/moeilijk zijn te krijgen,geloof ik dan ook wel.
Maar als ik reacties lees op andere forums van gasten die anavar namen en 'bijwerkingen'hadden net als bij winstrol,twijfel ik toch.
Dat is geen napraatgedrag want als ik na het stuk gelezen te hebben van GetXXL zou zeggen dat het niet voorkomt,zou het napraatgedrag zijn toch?
Ook heb ik een stukje gelezen van een dealer die het beaamde,dat zoek ik nog even op.
Maar het allerbelangrijkste waarom ik het denk,kan ik niet onderbouwen aangezien het mijn mening is en geen feit.
Als een lab ondergedoseerde gear levert,gooit het inderdaad zijn naam te grabbel.
Maar als ze iets leveren wat 'beter' werkt dan de bestelde goederen,komen klanten eerder terug.
Dat er dan gedoseerd wordt op 80 mg winstrol/anavar(mix),zal ze een zorg zijn.
DIT IS MIJN MENING EN GEEN VASTSTAAND FEIT!!Maar ook geen napraterij.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...1 hour ago -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment