Waarom nooit een tablet ony?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by RobinVM View Post
    Problemen met hart etc
    Geeft vrijwel alle aas, ook winstrol, en niet problemen maar risico op problemen. En zoals iemand hiervoor al zei is winny echt niet zo onschuldig, de droge gewrichten lijken mij ook echt kut als je daar last van krijgt.

Comment

Wat vind je persoonlijk van een tab only?
      En waarom?

Comment

Anavar is mild

Comment

Originally posted by rainman View Post

Daarom begrijp ik niet altijd de reacties van mensen als iemand een tabs only kuurtje begint,dat het superslecht is voor je cholesterol etc.
          Buiten dat je er als stack uiteraard meer aan overhoud,blijft het net zo slecht.
          Het is gewoon meer acceptable als kickstart omdat het een grote meerwaarde geeft en resultaat <-> sides gewoon beter is met een stack dan only. ( Dan heb ik het over langwerkende stacks only ).

Comment

Wat een bult stront aan reacties bij mekaar zeg.

@Robin vm

Dit gaat om het welzijn van mensen, geef aub advies over welke shake je lekker vind maar hou je buiten deze discussies.
            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
            Squat 230 kilo
            Bankdrukken 137.5 kilo
            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Optimus Prime View Post
              Wat vind je persoonlijk van een tab only?
              En waarom?
              Geen idee nog niet gekuurd (: ben 17 dus voorlopig zijn kipfiletjes mijn orals.

Comment

Originally posted by Optimus Prime View Post
                Anavar is mild
                Maar daarom hou je daar nog minder van over!
                Helemaal niks zelfs,of zoals de meesten hier zeggen:een vrouwenmiddeltje!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Anavar (oxandrolon) is mild ja, maar het probleem daarmee is: als je het goed wilt merken, zal je het hoog moeten doseren.
                  Zet een Var op 80mg/pd en het knalt door je lijf..
                  Het voordeel is het aromatiseert niet en het beinvloed je eigen aanmaak van testosteron bijna niet (10mg/pd)
                  Maar het nadeel is, op 10mg/pd doet het namelijk geen ene reet. Met doseringen van 50 tot 80mg/pd beinvloed het je eigen aanmaak wel degelijk en zal je ook last krijgen van tesiculaire atrofie.
                  Dus is bij deze weer nakuren bijna noodzakelijk.
                  Ikzelf zie er voor n bbr niet zo'n voordeel in, daar je het zo hoog moet inzetten en het wel degelijk een 17a is.
                  Dus dan weer belastend voor de lever.
                  Ik zie het meer als n medicijn voor stronman en PL daar het enorme kracht kan geven..

Het is zelfs uit de handel gehaald in 1989 door Searle Lab omdat er veel bbrs problemen kregen met dit medicijn, doordat ze het zo hoog inzetten..

Ja het is beter voor n vrouw, en dan wel op 10 tot 20mg/pd.. Waarbij 20mg al vrij hoog gedoseerd is.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                    Anavar (oxandrolon) is mild ja, maar het probleem daarmee is: als je het goed wilt merken, zal je het hoog moeten doseren.
                    Zet een Var op 80mg/pd en het knalt door je lijf..
                    Het voordeel is het aromatiseert niet en het beinvloed je eigen aanmaak van testosteron bijna niet (10mg/pd)
                    Maar het nadeel is, op 10mg/pd doet het namelijk geen ene reet. Met doseringen van 50 tot 80mg/pd beinvloed het je eigen aanmaak wel degelijk en zal je ook last krijgen van tesiculaire atrofie.
                    Dus is bij deze weer nakuren bijna noodzakelijk.
                    Ikzelf zie er voor n bbr niet zo'n voordeel in, daar je het zo hoog moet inzetten en het wel degelijk een 17a is.
                    Dus dan weer belastend voor de lever.
                    Ik zie het meer als n medicijn voor stronman en PL daar het enorme kracht kan geven..

Het is zelfs uit de handel gehaald in 1989 door Searle Lab omdat er veel bbrs problemen kregen met dit medicijn, doordat ze het zo hoog inzetten..

Ja het is beter voor n vrouw, en dan wel op 10 tot 20mg/pd.. Waarbij 20mg al vrij hoog gedoseerd is.
                    Vind je winstrol of Turinabol geen beter alternatief dan anavar?

Comment

Het probleem is ook dat je vaak winstrol ipv anavar krijgt of gemixt.
                      Aangezien je anavar redelijk hoog moet doseren,wordt het link als je dus winstrol blijkt te hebben en doseert op 80/100 mg.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Voor n kerel die aan bb doet? Ja.
                        Maar leg me geen woorden in de mond waar ik niet achter sta, ik ben niet zo een slikker. Zoals ik al vaker heb geschreven, heb ik er teveel ellende van gezien. En heb er ook vrienden/medesporters door verloren.

De laatste vorig jaar in Gorinchem. Die vond het ook altijd nodig om tabs erbij te slikken, was al vaker geopereerd aan darmen en nog wat. Vorig jaar lag hij weer in het ziekenhuis (ik meen voor de lever), na ic werd hij naar zaal gereden, maar heeft de zaal nooit meer gezien. Hij overleed onderweg aan het hart.
                        Was hij gewaarschuwd? ja vele malen.. Maar hij vond zich niet groot genoeg zonder de tabs, dus bleef maar slikken.

T was n wereld vent, en altijd vrolijk. T was dan ook even schrikken toen het bericht mij ter oren kwam.
                        Zn bijnaam was: mooie Harrie.
                        R.I.P

Comment

Grote Harry,Harry Slikboer!!
                          Waar ken jij die van Ruud?
                          Was een hele goede bekende van mij,ik kom uit Gorinchem.
                          1 van de aardigste gasten die ik ken,maar dat zegt niks.

Als je zag hoe hij eruit zag voordat hij ziek werd en erna...
                          Hij was net weer aangesterkt voor de operatie maar toch niet gehaald helaas.
                          Zonde hoor.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Het probleem is ook dat je vaak winstrol ipv anavar krijgt of gemixt.
                            Aangezien je anavar redelijk hoog moet doseren,wordt het link als je dus winstrol blijkt te hebben en doseert op 80/100 mg.
                            Onderbouw dat eerste eens?

winstrol heb toch wel kenmerkende sides die anavar niet heb, waarvoor zou een lab zijn goede naam riskeren, getxxl had laatst ook een stukje dat de productie van var allang niet meer zo duur is. Daar weet ik dan niks van maar ik weet wel dat het veel na gepraat is dat de meeste var winny is, het lab zal het in iedergeval niet doen!

Comment

Grote Harry,Harry Slikboer!!
                              Waar ken jij die van Ruud?
                              Was een hele goede bekende van mij,ik kom uit Gorinchem.
                              1 van de aardigste gasten die ik ken,maar dat zegt niks.

Als je zag hoe hij eruit zag voordat hij ziek werd en erna...
                              Hij was net weer aangesterkt voor de operatie maar toch niet gehaald helaas.
                              Zonde hoor.
                              Je hebt het al PM van me gekregen kerel, en bijna buurman van mij hahahaha..

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                                Onderbouw dat eerste eens?

winstrol heb toch wel kenmerkende sides die anavar niet heb, waarvoor zou een lab zijn goede naam riskeren, getxxl had laatst ook een stukje dat de productie van var allang niet meer zo duur is. Daar weet ik dan niks van maar ik weet wel dat het veel na gepraat is dat de meeste var winny is, het lab zal het in iedergeval niet doen!
                                Het stuk van GetXXL heb ik ook gelezen en was(zoals gewoonlijk)goed onderbouwd.
                                Dat de grondstoffen van anavar al lang niet meer zo duur zijn/moeilijk zijn te krijgen,geloof ik dan ook wel.

Maar als ik reacties lees op andere forums van gasten die anavar namen en 'bijwerkingen'hadden net als bij winstrol,twijfel ik toch.

Dat is geen napraatgedrag want als ik na het stuk gelezen te hebben van GetXXL zou zeggen dat het niet voorkomt,zou het napraatgedrag zijn toch?
                                Ook heb ik een stukje gelezen van een dealer die het beaamde,dat zoek ik nog even op.

Maar het allerbelangrijkste waarom ik het denk,kan ik niet onderbouwen aangezien het mijn mening is en geen feit.

Als een lab ondergedoseerde gear levert,gooit het inderdaad zijn naam te grabbel.
                                Maar als ze iets leveren wat 'beter' werkt dan de bestelde goederen,komen klanten eerder terug.
                                Dat er dan gedoseerd wordt op 80 mg winstrol/anavar(mix),zal ze een zorg zijn.
                                DIT IS MIJN MENING EN GEEN VASTSTAAND FEIT!!Maar ook geen napraterij.
                                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X