Oeps, daar zit weer iets anders achter Erjede.
Het kan best dat hij alles voor elkaar heeft en dat hij rijp is om te kuren.
Toch, om de werking van verschillende producten te kunnen herkennen en ook de evt sides te kunnen herkennen. Is het wel gewenst dat je bv op n Test only start met kuren.
Niet dat hij het niet zou kunnen hebben, maar gewoon voor de eigen veiligheid.
De stack is niet zo heftig als het lijkt, maar je herkent nog geen middelen.
Stel, ik zeg stel. Dat er iets mis gaat (niet dat het gebeurt) dan weet je nooit welk middel je tegenstaat.
In mijn ogen is het beste wat je kunt doen als startende kuurder, dat je gewoon met n test only begint.
Als je de Test only zonder problemen hebt doorstaan en vast hebt weten te houden wat je aan spiermassa hebt gegaint (met aftrek van vocht/vet) dan ben je pas rijp voor verder gaan en het stacken van middelen.
Je weet immers dan al wat de test kan doen bij jou.
Het kan best dat hij alles voor elkaar heeft en dat hij rijp is om te kuren.
Toch, om de werking van verschillende producten te kunnen herkennen en ook de evt sides te kunnen herkennen. Is het wel gewenst dat je bv op n Test only start met kuren.
Niet dat hij het niet zou kunnen hebben, maar gewoon voor de eigen veiligheid.
De stack is niet zo heftig als het lijkt, maar je herkent nog geen middelen.
Stel, ik zeg stel. Dat er iets mis gaat (niet dat het gebeurt) dan weet je nooit welk middel je tegenstaat.
In mijn ogen is het beste wat je kunt doen als startende kuurder, dat je gewoon met n test only begint.
Als je de Test only zonder problemen hebt doorstaan en vast hebt weten te houden wat je aan spiermassa hebt gegaint (met aftrek van vocht/vet) dan ben je pas rijp voor verder gaan en het stacken van middelen.
Je weet immers dan al wat de test kan doen bij jou.
Comment