Test-Tboll-Provi log Wessle

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Oeps, daar zit weer iets anders achter Erjede.
    Het kan best dat hij alles voor elkaar heeft en dat hij rijp is om te kuren.
    Toch, om de werking van verschillende producten te kunnen herkennen en ook de evt sides te kunnen herkennen. Is het wel gewenst dat je bv op n Test only start met kuren.
    Niet dat hij het niet zou kunnen hebben, maar gewoon voor de eigen veiligheid.

De stack is niet zo heftig als het lijkt, maar je herkent nog geen middelen.
    Stel, ik zeg stel. Dat er iets mis gaat (niet dat het gebeurt) dan weet je nooit welk middel je tegenstaat.
    In mijn ogen is het beste wat je kunt doen als startende kuurder, dat je gewoon met n test only begint.

Als je de Test only zonder problemen hebt doorstaan en vast hebt weten te houden wat je aan spiermassa hebt gegaint (met aftrek van vocht/vet) dan ben je pas rijp voor verder gaan en het stacken van middelen.
    Je weet immers dan al wat de test kan doen bij jou.

Comment

• Heb je log een tijdje niet gevolgd, lekker bezig man! Gruwelijke foto's en vooruitgang.

Comment

• Jaa natuurlijk knul je hebt ook honderd procent gelijk! Maar er is al zo veel lekkers haha
        Hard work, beats talent.

Comment

• Originally posted by knulletje01 View Post
          Copy:
          Klinkt ook wel als een leuke stack , zou masteron hier ook bij passen ? Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid

Het kan altijd, maar is het ook nodig?
          Primo aromatiseert niet, Bold maar heel weinig. De testosteron aromatiseerd idd.
          De Bold aromatiseert heel weinig, maar is mg voor mg veel sterker dan de behoorlijk aromatiserende Deca.
          Deze 3 samen werken zeker zo hard als de stack Test/Deca, maar het is veiliger dan de stack Test/Deca.
          Het enige nadeel van de stack is dat het even duurt voor je de goede gains pakt.
          Aa de andere kant is het zo, dat wat je er mee wint, het weer vaster zit dan de stack met deca. Je hoeft er dus niet weer n berg van te verliezen, wat zoals je weet bij deca wel zo is.
          Mijns inziens heb je er niet echt een Mast of Proviron bij nodig..
          Wat je wel moet nemen (n must) is de HCG... Daar bij 500 test en 600 andere middelen, je axis echt wel na 2 dagen op zn reet ligt. Dus ga je je noten beschermen.

Alles bij elkaar is het gewoon een veilige stack die toch veel spiermassa op kan leveren doordat de Bold je ook nog eens hongerig maakt.
          Je kunt zelfs heel goed cutten op deze stack. Het is net hoe jij de voeding in elkaar zet.
          Ik reageer hier morgen even op , bedankt voor de weer uitgebreide reply

Originally posted by Flippa View Post
          Heb je log een tijdje niet gevolgd, lekker bezig man! Gruwelijke foto's en vooruitgang.
          Danku

Vandaag rug en biceps getraind , ook wat foto's geschoten maar ben er nog niet van onder de indruk , heb wel duidelijk meer blokken en lijnen op m'n rug. Een harsbeurt zou ook geen kwaad kunnen (turks/griekse roots) heel fijn.. maar het is nog niet de enorme sprong die ik op het forum wil gaan zetten.

Dus met die foto's wacht ik nog

Post wel m'n deadlift filmpje van gisteren en nog een filmpje van hammercurls zodat er in ieder geval wat gezien kan worden.

Vandaag voor het eerst sinds tijden weer eens pullups gedaan met gewicht. Ik kreeg mezelf laatste set nog een paar keer aardig vlot omhoog met een 32kg dumbell tussen de benen. Best verrassend. Lekkere warming up geweest.

Gelijk begonnen met barbell rows, pyramid up 4 sets , laatste set een dropset vanaf 80kg
          Vanuit hier doorgegaan naar seated cable rows, voelde hem nu stukken beter in m'n lats door het oprekken en terug te trekken vanuit het rek gevoel. Misschien ook omdat ze al aardig vermoeid waren. Ging aardig lekker , 4 sets pyramid up met het hoogte gewicht op 75. Laatste set een dropset met op het lichtste gewicht 1,5 reps.

Doorgegaan naar pulldowns en die gesuperset met pushdowns 3 sets en tussen de sets oprekken, man man man wat brandde alles, nu nog steeds trouwens. M'n lats voelen echt toast.

Nog licht gewicht heel langzaam uitgevoerde T-bar rows 4 sets, echt maar 40kg. Maar hij is wel lekker geweest om vanuit door te gaan naar traps.

Daar hebben we barbell shrugs voor gedaan superset met upright rows met een schijf. BRAAAANDDUUUUH.
          Vooral na het deadliften van gister ook nog natuurlijk , echt op.

Nog lekker wat beachboy curls en oblique oefeningen. Was weer prima vandaag.

Morgen wel naar de fysio , door een of andere verschrikkelijke skullcrusher vorm kan ik WEER m'n nek amper optillen of draaien, zit weer goed vast dus heb weer een dry needling afspraak gezet. Hopelijk weer lekker snel van af.

Broomstick_bodybuilding op insta
          F#CK heavy weights

Comment

• Kan maar 1 filmpje per post doen.

Sorry maat ik had deze even over het hoofd gezien

Originally posted by Iron Mind View Post
            Oke, prima. Ikzelf zit toch een tikkie hoger qua verbruik en dus ook in carbs. Goed dat je van jezelf weet dat je van teveel carbs loom/moe wordt.

Goed dat je libido ook goed blijft dan weet je in ieder geval dat je goed zit.

Gebruikte jij ook nog een Aromatase inhibitor oid tijdens je kuur of volstaat je proviron?

Ja volgende week laat ik ook bloed prikken weer om even alle resultaten naast elkaar te zien van wat er nu eigenlijk allemaal aan het gebeuren is in het lichaam. Voor nu gebruik ik alleen proviron en geen AI , en het werkt geloof ik prima in deze stack , heb geen last van gyno in ieder geval. Puisten ook niet echt , heb er misschien 2 op m'n rug. Dus misschien dat i na mn bloedtesten wel denk dat ik een Ai nodig heb maar voor zover nu lijkt het van niet
            Last edited by Wessle; 09-01-2014, 01:33.
            F#CK heavy weights

Comment

• Ik vind dat je bij de hammer curls je armen wel erg naar buiten buigt..... heeft dit een reden? ( ik zeg niet dat het goed of fout is hoor...)
              I may not be there yet, but i'm closer than I was yesterday

Comment

• Die puisten doe je niet zo veel, ik neem dan liever geen AI... Je hebt schommelingen in hormonen, dus het hoort er gewoon bij. Paar puistjes kan mij niet zoveel schelen, al helemaal in januari niet heheh
                Hard work, beats talent.

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                  Kan maar 1 filmpje per post doen.

Sorry maat ik had deze even over het hoofd gezien

Ja volgende week laat ik ook bloed prikken weer om even alle resultaten naast elkaar te zien van wat er nu eigenlijk allemaal aan het gebeuren is in het lichaam. Voor nu gebruik ik alleen proviron en geen AI , en het werkt geloof ik prima in deze stack , heb geen last van gyno in ieder geval. Puisten ook niet echt , heb er misschien 2 op m'n rug. Dus misschien dat i na mn bloedtesten wel denk dat ik een Ai nodig heb maar voor zover nu lijkt het van niet
                  Keurig man. Je neemt je gezondheid dan in ieder geval serieus. Het kost je zo wel iets meer door dat extra bloed prikken, maar dan weet je straks wel hoe je lichaam loopt met deze middelen van dit merk, met deze doseringen etc. etc.

Je zult er dan ook achterkomen of dat je oestrogeen inderdaad niet door het dak geschoten is ondanks dat je geen/amper sides hebt.

Je moet wel even kijken dat je de goede waarde pakt met bloed testen. Je moet oestradiol 2 oid hebben, simpelweg oestrogeen waardes laten prikken zou namelijk niet volstaan als ik het me goed meen te herinneren.
                  "Straight outta gym"

Comment

• Zo heb ik het precies hetzelfde , en die ene 2 puistjes maken me dan al helemaal geen reet uit. Ik ben allang blij dat het niet een uitgebroken slagveld is op m'n rug .

Die hammer curls doe ik zo ver naar buiten omdat ik ze eigenlijk met touw wou doen, die waren alle 3 bezet dus heb de beweging maar met dumbells gemaakt. Voelde eigenlijk best wel lekker.

Normaliter doe je met hammer curls je armen helemaal niet naar buiten geloof ik zelfs
                    F#CK heavy weights

Comment

• Nee precies, het is zo geen hammercurl.

Maar als je je armen naar buiten draait, krijg je nog net even wat meer spanning op je biceps.
                      Ik doe het ook altijd met 'toutje'. Lekker.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by knulletje01 View Post
                        Copy:
                        Klinkt ook wel als een leuke stack , zou masteron hier ook bij passen ? Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid

Het kan altijd, maar is het ook nodig?
                        Primo aromatiseert niet, Bold maar heel weinig. De testosteron aromatiseerd idd.
                        De Bold aromatiseert heel weinig, maar is mg voor mg veel sterker dan de behoorlijk aromatiserende Deca.
                        Deze 3 samen werken zeker zo hard als de stack Test/Deca, maar het is veiliger dan de stack Test/Deca.
                        Het enige nadeel van de stack is dat het even duurt voor je de goede gains pakt.
                        Aa de andere kant is het zo, dat wat je er mee wint, het weer vaster zit dan de stack met deca. Je hoeft er dus niet weer n berg van te verliezen, wat zoals je weet bij deca wel zo is.
                        Mijns inziens heb je er niet echt een Mast of Proviron bij nodig..
                        Wat je wel moet nemen (n must) is de HCG... Daar bij 500 test en 600 andere middelen, je axis echt wel na 2 dagen op zn reet ligt. Dus ga je je noten beschermen.

Alles bij elkaar is het gewoon een veilige stack die toch veel spiermassa op kan leveren doordat de Bold je ook nog eens hongerig maakt.
                        Je kunt zelfs heel goed cutten op deze stack. Het is net hoe jij de voeding in elkaar zet.
                        Nou , of het nodig is dat kan ik niet zeggen..Geloof dat als je testosteron aromatiseert, en je hcg er langdurig bij zet wat ook z'n oestrogene bijwerkingen heeft en dan nog de bold wat lichtelijk aromatiseerd. Ik op zich niet heel verkeerd denk als ik proviron weg zou willen laten toch ? Masteron lijkt me ook gewoon interessant omdat het een DHT is. Moet me nog veel inlezen over die compounds hoor maar dat zijn wel degene die me trekken van wat ik er over lees.

Bold is iets wat ik sowieso wil gebruiken in de volgende om te zien hoe ik er op reageer als er een licht aromatiserende compound word toegevoegd. Deca/dianabol daar blijf ik voorlopig van van weg al dan niet helemaal. Zo een blaaskuur lijkt me leuk maar bij wijze van 40% inleveren aan het eind weer niet zo.

Keurig man. Je neemt je gezondheid dan in ieder geval serieus. Het kost je zo wel iets meer door dat extra bloed prikken, maar dan weet je straks wel hoe je lichaam loopt met deze middelen van dit merk, met deze doseringen etc. etc.

Je zult er dan ook achterkomen of dat je oestrogeen inderdaad niet door het dak geschoten is ondanks dat je geen/amper sides hebt.

Je moet wel even kijken dat je de goede waarde pakt met bloed testen. Je moet oestradiol 2 oid hebben, simpelweg oestrogeen waardes laten prikken zou namelijk niet volstaan als ik het me goed meen te herinneren.
                        Precies , zoals ik al eerder aan heb gegeven is dit maar een kuur om te kijken hoe ik er op reageer. So far so good. Maar zou zonde zijn als ik m'n waardes niet laat controleren in een kuur om te kijken hoe ik er op reageer . Zo weet ik uiteindelijk nog niks haha.

Ik kan alleen oestrogeen laten testen, E2 waardes stonden niet op het formulier de eerste keer. Zal het nog eens een keer aangeven , maar zo heb ik bijvoorbeeld ook alleen testosteron kunnen laten testen en niet totale en vrije waardes.

Originally posted by rainman View Post
                        Nee precies, het is zo geen hammercurl.

Maar als je je armen naar buiten draait, krijg je nog net even wat meer spanning op je biceps.
                        Ik doe het ook altijd met 'toutje'. Lekker.

Toutje... gehehe

Inject #10 zit er verder ondertussen alweer in, heb tot nu toe ook nog geen 1x bloed getrokken in m'n spuit. Kan zo in het ziekenhuis beginnen denk ik

Nu dus al een stuk over de helft. Tijd gaat hard, straks snel schouders en triceps weer een opdonder geven en dan naar de fysiooo jeej
                        F#CK heavy weights

Comment

• Copy Wessle:
                          Nou , of het nodig is dat kan ik niet zeggen..Geloof dat als je testosteron aromatiseert, en je hcg er langdurig bij zet wat ook z'n oestrogene bijwerkingen heeft en dan nog de bold wat lichtelijk aromatiseerd. Ik op zich niet heel verkeerd denk als ik proviron weg zou willen laten toch ? Masteron lijkt me ook gewoon interessant omdat het een DHT is. Moet me nog veel inlezen over die compounds hoor maar dat zijn wel degene die me trekken van wat ik er over lees.

Proviron en masteron zijn eigenlijk het zelfde middel Wessle, ze doen hetzelfde.
                          Alleen is de bio beschikbaarheid van Proviron minder door de eerste leverpassage (-20%)

Ja je zal iets omzetting hebben, maar ook weer niet geheel verkeerd. Ook een oestrogeen heb je nodig.
                          Je krijgt pas last als de verhouding niet meer klopt en dus je oestogeen te hoog komt te staan.
                          Het is niet voor niets dat snel aromatiserende producten zo snel massa aanzetten.

Heb je verschillende aromatiserende middelen en je remt de omzetting niet, heb je na de kuur een rebound.
                          Omdat je oestrogeen veel te hoog staat, dus verlies je weer veel tijdens de nakuur.
                          Je moet ook kijken welk middel je combineert of stackt en vanuit de verhouding ga je bekijken hoe het zich zal gedragen in stack.
                          Heb je alleen een testosteron zal je een best grote omzetting hebben daar het de enige gear is.
                          Zet je daartegen een niet aromatiserend middel bij, word dat mg verhouding zachter.
                          Je kunt niet vergelijken, kijk:
                          Laten we zeggen je wilt n totaal van 1200mg/pw aan middelen zetten,
                          Zet je 1200mg aan testosteron of zet je 600mg test en 600mg primo zit daar natuurlijk nogal wat verschil in omzetting in... Er kan namelijk maar 600mg omzetting veroorzaken van die 1200mg.

Ook heb je te maken met, is de persoon gevoelig voor bepaalde middelen.
                          Ik ken er zat die na 4 x n propje zetten opgezette tepels hebben. Maar ik ken er ook die er gewoon zonder probleem n kuur mee volmaken..

Vandaar dat ik hierboven ergens zeg: ik heb liever dat ze met n test only starten ivm de gevoeligheid van die persoon. Dan weet je of je gevoelig bent voor bepaalde middelen.
                          Natuurlijk zijn er zat heftige middelen die je ook kunt stacken, maar je zal eerst moeten weten, WAAR kan ik tegen en waartegen kan ik niet!

Sorry het is n heel verhaal, maar ik probeer het zo simpel mogelijk te zeggen.
                          Ook n nieuwe bnner mag weten hoe t werkt. Toch?
                          Dan kun je wel heel moeilijke woorden gebruiken, maar de vraag is, heeft iemand hier iets aan?
                          Ik doe mn best.

Comment

• Nu zal je denken waarom is hij altijd zo voorzichtig met die middelen.
                            Kan ik je zeggen:
                            Ik zou natuurlijk tegen een newbie kunnen zeggen, joh de Tren is niet zo heftig als het lijkt en kun je zelfs only zetten in vrij hoge doseringen. En je kunt er ook wel n 500 tot 750mg test bij gebruiken.

Maar, er zitten wel wat haken en ogen aan, en voor hetzelfde geld loopt zo'n kerel/vrouw iets op door welk middel dan ook.
                            We moeten heel voorzichtig blijven wegens onze gezondheid.
                            We zijn natuurlijk wel met medicijnen bezig waarvan de dosis al ligt in die hoogte dat een arts er n rolberoerte van krijgt als hij dat hoort. Hij zal nooi meer voorschrijven dan bv 250mg testosteron per maand!
                            En dan vaak nog in de vorm van een mix van esters zoals n Sustanon.
                            Wij proberen het level zo strak mogelijk te houden met het zetten van een enanthaat die elkaar overlapt en dus opbouwd.
                            Hij geeft bv een 250mg Sustanon per maand om zo toch enige wave in de afgifte te houden.

Wij kunnen ons niet veroorloven om fouten te maken....
                            Vandaar.

Comment

• Ik reageer er vanavond ff op knul! Dan kan ik er even rustig voor zitten
                              F#CK heavy weights

Comment

• Even een korte teaser. We zijn nu bezig met benen , en 3x160squat is een feit . Staat op film , will post later !
                                F#CK heavy weights

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X