Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zijn gewoon 0,05 en dan licht overgedoseert dus denk dat je max op 60mcg komt.
Dat gaan we dus meteen even laten testen want ik zie morgen hopelijk mn gabber weer want ik heb nog meer dingen die getest moeten worden.
Ik hou jullie op de hoogte.
@Cur
Ik weet het niet precies maar de mensen om me heen gebruiken 3 tabs per dag en zijn daar prima over te spreken.
Ik weet het dus niet uit eigen ervaring en bovenstaande kan ik dus ook niet met 100% zekerheid zeggen.
Citaat[/b] (been @ Mei. 13 2005,23:59)]waarneer ben je vanplan om te beginnen dacht toch echt dat je een jaartje rust zou nemen maar dat kan aan mij liggen Â
hey been,
ik neem ook rust maar informeer alleen maar en sla al wat in.
Ik doe lekker rustig aan en ga pas over een maand of 3 weer kijken hoe het gaat....
Citaat[/b] (Testo @ Mei. 13 2005,19:46)]De nieuwe zijn geen 80mcg hoor.
Zijn gewoon 0,05 en dan licht overgedoseert dus denk dat je max op 60mcg komt.
Twijfel nooit aan je hè broertje dat weet je!
Ze zijn dus weer terug naar de 0,05mg gegaan, dat wist ik niet. Zijn ze mee begonnen en toen binnen een jaar al naar 0,08mg gegaan.
In dat geval zou het inderdaad 3 tabs moeten zijn..
ik heb beide theorieën gedaan en ik vond het beide niets.
ik ben niet de man van strenge dieëten dus ga ik meer voor de wat zwaardere oplossingen.
ik denk de 2 weken op en af beter is vanwege de halfwaarde tijd.
Ik heb het ook beide gedaan maar ik vond 2 weken op en 2 weken af het beste resultaat geven. De sides bij de g.s. vind ik 10x heftiger als bij de spiro, als we bij beide op dezelfde dosering zitten.
@been die maat van je zou eerst een goed dieet moeten gaan volgen, daarna cardio toevoegen en dan pas aan de vetverbranders. Als je op zo'n hoog bf zit val je redelijk gemakkelijk af. Dat kan je bij een veel lager bf niet meer zeggen dan is een vetverbrander een goede toevoeging.
@real wat ga jij dan gebruiken T3?
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Citaat[/b] (harold @ Mei. 14 2005,09:35)]Ik heb het ook beide gedaan maar ik vond 2 weken op en 2 weken af het beste resultaat geven. De sides bij de g.s. vind ik 10x heftiger als bij de spiro, als we bij beide op dezelfde dosering zitten.
@been die maat van je zou eerst een goed dieet moeten gaan volgen, daarna cardio toevoegen en dan pas aan de vetverbranders. Als je op zo'n hoog bf zit val je redelijk gemakkelijk af. Dat kan je bij een veel lager bf niet meer zeggen dan is een vetverbrander een goede toevoeging.
@real wat ga jij dan gebruiken T3?
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment