Clenbuterol / spiropent

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Testo @ Mei. 13 2005,16:12)]Je moet er idd maximaal 3 nemen per dag omdat ze iets overgedoseert zijn.
    Zijn toch tabs van 0,08mg tegenwoordig? Dan zou je op 240mcg zitten en als ze dan ook nog eens overgedoseerd zijn..

Met spiropent ben ik zelf tot 160mcg gegaan en dat ging prima. Van GS heb ik de oude van 0,05mg gehad en die deden op 200mcg veel minder helaas.

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (real1972 @ Mei. 13 2005,16:14)]als je dan wat extra calcium magnesium neemt zijn de sides weg!
      Nooit geprobeerd maar lijkt me een goede tip...

Greets...

Comment

De clen van GS is idd 80 microgram per tablet.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

De nieuwe zijn geen 80mcg hoor.

Zijn gewoon 0,05 en dan licht overgedoseert dus denk dat je max op 60mcg komt.

Dat gaan we dus meteen even laten testen want ik zie morgen hopelijk mn gabber weer want ik heb nog meer dingen die getest moeten worden.

Ik hou jullie op de hoogte.

@Cur

Ik weet het niet precies maar de mensen om me heen gebruiken 3 tabs per dag en zijn daar prima over te spreken.
          Ik weet het dus niet uit eigen ervaring en bovenstaande kan ik dus ook niet met 100% zekerheid zeggen.

Volgende week weten we hopelijk meer!

Comment

oke we wachten het af, weet je dan ook meteen over die andere dingen.

Ik moet dus beginnen met een halve pil en langzaam opbouwen tot de 3 a 4 pillen per dag. En dan na 2 weken stoppen en 2 weken niets nemen.

Ik hoorde andere mensen zeggen dat je beter 2 dagen wel en 2 dagen niet kan doen. En dan 3 pillen per dag....

Hoor het wel,

mzzl
            !Use my shit and feel the power!

Comment

waarneer ben je vanplan om te beginnen dacht toch echt dat je een jaartje rust zou nemen maar dat kan aan mij liggen
              Who's the Chef

Comment

Beentje maakt zich alweer zorgen hoor....wat een lieverd ook,he?!

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (been @ Mei. 13 2005,23:59)]waarneer ben je vanplan om te beginnen dacht toch echt dat je een jaartje rust zou nemen maar dat kan aan mij liggen  
                  hey been,

ik neem ook rust maar informeer alleen maar en sla al wat in.

Ik doe lekker rustig aan en ga pas over een maand of 3 weer kijken hoe het gaat....

mzzl

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Testo @ Mei. 13 2005,19:46)]De nieuwe zijn geen 80mcg hoor.

Zijn gewoon 0,05 en dan licht overgedoseert dus denk dat je max op 60mcg komt.
                    Twijfel nooit aan je hè broertje dat weet je!
                    Ze zijn dus weer terug naar de 0,05mg gegaan, dat wist ik niet. Zijn ze mee begonnen en toen binnen een jaar al naar 0,08mg gegaan.

In dat geval zou het inderdaad 3 tabs moeten zijn..

Greets...

Comment

Oke,

Maa hoe zit dat nou met slikken. Ik hoor dus verschillende dingen:

2 dagen 3 pillen
                      2 dagen niets
                      enzo
                      enzo

Of 2 weken opbouwen en 2 weken niets nemen.

Wat is nou de beste optie

Comment

2 weken On
                        2 weken OFF

de halfwaardetijd van clen is ongeveer 14 dagen dus die derde dag dat je niet zou pakken zit het alsnog in je systeem

Comment

Oke dus 2 weken opbouwen naar 3 a 4 pillen per dag. Dus beginnen met een halve en steeds een halve erbij.

Oke dan gaan we dan even opschijven en uiterekenen.

Bedankt...

mzzl

Comment

ik heb beide theorieën gedaan en ik vond het beide niets.
                            ik ben niet de man van strenge dieëten dus ga ik meer voor de wat zwaardere oplossingen.
                            ik denk de 2 weken op en af beter is vanwege de halfwaarde tijd.

Comment

Ik heb het ook beide gedaan maar ik vond 2 weken op en 2 weken af het beste resultaat geven. De sides bij de g.s. vind ik 10x heftiger als bij de spiro, als we bij beide op dezelfde dosering zitten.
                              @been die maat van je zou eerst een goed dieet moeten gaan volgen, daarna cardio toevoegen en dan pas aan de vetverbranders. Als je op zo'n hoog bf zit val je redelijk gemakkelijk af. Dat kan je bij een veel lager bf niet meer zeggen dan is een vetverbrander een goede toevoeging.
                              @real wat ga jij dan gebruiken T3?

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (harold @ Mei. 14 2005,09:35)]Ik heb het ook beide gedaan maar ik vond 2 weken op en 2 weken af het beste resultaat geven. De sides bij de g.s. vind ik 10x heftiger als bij de spiro, als we bij beide op dezelfde dosering zitten.
                                @been die maat van je zou eerst een goed dieet moeten gaan volgen, daarna cardio toevoegen en dan pas aan de vetverbranders. Als je op zo'n hoog bf zit val je redelijk gemakkelijk af. Dat kan je bij een veel lager bf niet meer zeggen dan is een vetverbrander een goede toevoeging.
                                @real wat ga jij dan gebruiken T3?

Grtz..
                                t3 en sth. gaven tot nu toe het beste resultaat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X