toekomstige kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Aangenomen dat het een vraag is,IK zou het op test houden, en die dboll dan. Test is de basis voor al je volgende kuren.

plus dat het meer dan zat is man, hier ga je echt wel hard op. Als je wat erbij wilt zetten/nemen zou ik mast of proviron doen, proviron zorgt voor minder oestrogene bijwerkingen (minder vocht etc) en verhoogt je vrije testosteron!

sorry als je het moet ontcijferen ben op me mobiel, en graag gedaan

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      Aangenomen dat het een vraag is,IK zou het op test houden, en die dboll dan. Test is de basis voor al je volgende kuren.

plus dat het meer dan zat is man, hier ga je echt wel hard op. Als je wat erbij wilt zetten/nemen zou ik mast of proviron doen, proviron zorgt voor minder oestrogene bijwerkingen (minder vocht etc) en verhoogt je vrije testosteron!

sorry als je het moet ontcijferen ben op me mobiel, en graag gedaan
      ahh verdomme je hebt gelijk..
      dus dan word ie:
      week 1-4 dbol 40mg pd
      week 1-12 test e 500mg ew
      week 15-17 nolvadex

is de hcg dan nog steeds nodig?
      next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Ja ik zou direct van het begin HCG mee laten lopen, kijk er zijn er zat die het zonder doen, maar met herstel je gewoon sneller dan zonder. sneller herstel is belangrijk om je gains te behouden.

eigenlijk is hcg altijd aan te raden zodra je exogeen testosteron toedient (in theorie)

Dus "verplicht?" Nee. Handig? Ja
        Last edited by Dexie; 17-12-2013, 00:05.

Comment

Ja ik zou direct van het begin HCG mee laten lopen, kijk er zijn er zat die het zonder doen, maar met herstel je gewoon sneller dan zonder. sneller herstel is belangrijk om je gains te behouden.

eigenlijk is hcg altijd aan te raden zodra je exogeen testosteron toedient (in theorie)

ohh ok..twas handiger geweest als het verplicht was. nu moetk weer gaan kiezen
          mr goed thx voor de tips =p

Comment

Originally posted by stokbelg View Post
            over deca twijfel ik indd nog wel een beetje..en ik heb van nature uit al gyno dus ben sws van plan om na de kuur een operatie te ondergaan.

@mvos die pic is van een 3j trug ongeveer..ben er ondertusse wel 2j tussenuit geweest maar ben nu weer volop in beweging =) sta nu ook wel wat verder dan op die pic denk ik. en ik doe het liever gelijk goed xD of zie ik dat verkeerd?
            Ik ging nu uit van je profiel pic
            Wat zijn je precieze stats op dit moment?

Ik ben het zeker met je eens dat je het meteen goed moet doen,maar meer is niet altijd beter

Iig succes met je keuze
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Wat is je vetpercentage momenteel?

heb je ook al nagedacht over tbol ipv dbol?
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

week 1-4 dbol 40mg pd
                week 1-12 test e 500mg ew
                week 15-17 nolvadex
                1-12 provirion 25mg pd

2-12 hcg 2x400 iu pw

Zo heb je een mooie kloppende kuur om alles eruit te kunnen halen en nog redelijk mild ook! Nog mails je hebt nog nooit test in je lichaam gehad, dus je zal maximaal groeien dus ectra toevoeging heeft misschien zin voor 1 kilo... zonde dus... Als je het goed doet (voeding/trainen) kan je zo 8 a 12 kilo pakken bekijk logjes hier maar... volgende keer test zal het 6 kilo worden voeg je dan iets toe kan je weer naar 10 kilo gaan snap je ?

Kleine stapjes maken het je meer aan de een monster kuur...
                Een dag niet getraind...

Comment

@mvos
                  stats op het moment zijn:
                  20j 1m90 92kg
                  vet percentage tusse de 16 en de 17 en momenteel nog bezig met lichte cut

krachtstats: Dl 160 bp 85 sq 110 (120 zit er wel in)

tege de tijd van de kuur zou ik toch mijn vetpercentage op een 12% wille hebbe(of minder) en mijn gewicht rond de 90 houden.

@rainman. ja daar hebk indd over nagedacht..maar denk dat ik Tbol is in de verre toekomst wil proberen in een cut ipv een bulk

@frankey...ok ik ben overtuigd =p

Comment

1-4 winny of dbol 30-40mg verspreid over de dag
                    1-10/12 test-e 500mg 1xpw
                    1-10/12 hcg 400 iu 2x pw
                    13/15-16/18 novladex

prima voor je eerste kuurtje. je kan altijd nog stacken eerst maar is kijken hoe je op de test reageerd en wat het met je doet
                    Last edited by Beachboy; 17-12-2013, 11:04.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                      1-4 winny of dbol 30-40mg verspreid over de dag
                      1-10/12 test-e 500mg 1xpw
                      1-10/12 hcg 400 iu 2x pw
                      13/15-16/18 novladex

prima voor je eerste kuurtje. je kan altijd nog stacken eerst maar is kijken hoe je op de test reageerd en wat het met je doet
                      ja indd..de deca zalk nog ff achterwege laten.. voel me ook idd meer op mijn gemak met die keuze
                      Last edited by Beachboy; 17-12-2013, 11:04.

Comment

met alle respect, ik zou niet gaan adviseren als je geen kuurervaring hebt. Op zich is je advies wel goed maar er gaat ook een hoop bs in de rondte die jij misschien wel klakkeloos overneemt...

zo heb je het over hcg en herstel terwijl je dit nog nooit hebt ervaren..
                        Last edited by generation_iron; 17-12-2013, 10:48.

Comment

stukje over hcg waarom het wel aan te raden is
                          hcg vraagje - DutchBodybuilding.com forum

Comment

top kerel.

even over de hcg of het nodig is.
                            ik vindt persoonlijk van wel en zou het voor die paar tientjes niet laten. als je 12 weekjes kuurt ligt je eigen test op zijn gat en zal ff duren voor het weer opgang komt, en kloten als pinda's is nou ook niet echt lekker, in het kort zorgt hcg ervoor dat je hypofyse seintjes naar je ballen blijft geven zodat deze test blijven aanmaken, daardoor krimpt de zooi niet en zullen ze na de kuur eerder de eigen aanmaak weer op pakken.

Comment

Originally posted by sakurakilla View Post
                              stukje over hcg waarom het wel aan te raden is
                              hcg vraagje - DutchBodybuilding.com forum

+1

lees je in en maak zelf een overweging, niet zomaar kuurvoorstellen klakkeloos overnemen.

Comment

Originally posted by Protasius View Post
                                top kerel.

even over de hcg of het nodig is.
                                ik vindt persoonlijk van wel en zou het voor die paar tientjes niet laten. als je 12 weekjes kuurt ligt je eigen test op zijn gat en zal ff duren voor het weer opgang komt, en kloten als pinda's is nou ook niet echt lekker, in het kort zorgt hcg ervoor dat je hypofyse seintjes naar je ballen blijft geven zodat deze test blijven aanmaken, daardoor krimpt de zooi niet en zullen ze na de kuur eerder de eigen aanmaak weer op pakken.
                                het is klaar. hcg derbij dus =p

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X