toekomstige kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by stokbelg View Post
    het is klaar. hcg derbij dus =p
    heb je snel gedaan... goed bezig

Comment

Copy van Frankey,

week 1-4 dbol 40mg pd--------------------- verdeeld over 2x. (20mg bij ontbijt en +-8uur later weer)
      week 1-12 test e 500mg ew
      week 15-17 nolvadex
      1-12 provirion 25mg pd

2-12 hcg 2x400 iu pw

Verder goede keus van Frankey,
      Vind t ook wijs dat je de Deca weglaat. Eerste keer? 8kg moet mogelijk zijn, mits alles ok is (rust/training/voeding)

Comment

mooi! dan is het nu alleen nog maar wachten.
        thx vr de info
        next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Ik heb in september eenzelfde kuur gedaan heb 11 kilo overgehouden.
          Had van mezelf en trainingservaring al een flink frame dus ik denk dat je wel zeker meer dan 8 kilo moet kunnen krijgen.

Had zelf trouwens geen hcg gebruikt.
          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
          Go heavy or go home!

Comment

Goodluck! Ga je voor of en na fotos plaatsen stokbelg?

Comment

Originally posted by diasog View Post
              Goodluck! Ga je voor of en na fotos plaatsen stokbelg?
              denk wel dat ik dan een logje ga bijhouden ja

en @ shredmaster: klinkt helemaal niet slecht man

Comment

@mvos
                stats op het moment zijn:
                20j 1m90 92kg
                vet percentage tusse de 16 en de 17 en momenteel nog bezig met lichte cut

krachtstats: Dl 160 bp 85 sq 110 (120 zit er wel in)
                Zo, je bent in ieder geval sterker dan guru Dexie.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Dat moet ook wel als je gaat kuren, grapjas x

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                    ohh snap

Maar dex heeft een brommer en guru status!
                    Kun jij niet aan tippen bro!

xje dex.
                    Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Eeeeey ik gaf wel fatsoenlijk advies

maar kusje terug hoor maarten x nohomo

Comment

Als je nog een half jaartje wil wachten raad ik je aan het nog ff niet in huis te halen, anders weet ik zeker dat je januari al begint hahaha
                        Hard work, beats talent.

Comment

@mvos
                          stats op het moment zijn:
                          20j 1m90 92kg
                          vet percentage tusse de 16 en de 17 en momenteel nog bezig met lichte cut

krachtstats: Dl 160 bp 85 sq 110 (120 zit er wel in)

tege de tijd van de kuur zou ik toch mijn vetpercentage op een 12% wille hebbe(of minder) en mijn gewicht rond de 90 houden.

@rainman. ja daar hebk indd over nagedacht..maar denk dat ik Tbol is in de verre toekomst wil proberen in een cut ipv een bulk

@frankey...ok ik ben overtuigd =p
                          no offense maar dit zijn wel waardeloze stats om mee te beginnen. de doorsnee gymbezoeker drukt dit ook wel.
                          je bent nog vrij jong en je weegt erg weinig voor je lengte met een te hoge vetpercentage.

mijn advies aan jou: don't take the easy way out.. focus je nu maar eerst op je voeding en training en probeer alles, maak een zoektocht naar hetgeen wat voor jou werkt, leer jezelf kennen! je zal hier veel profijt bij hebben, je zal echt nog wel makkelijk wat kg's gaan pakken.. en lees je intussen in over roids, als je dan gaat kuren dan weet je tenminste ook wat je aan het doen bent (waar je nu duidelijk geen flauw benul van hebt)

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                            no offense maar dit zijn wel waardeloze stats om mee te beginnen. de doorsnee gymbezoeker drukt dit ook wel.
                            je bent nog vrij jong en je weegt erg weinig voor je lengte met een te hoge vetpercentage.

mijn advies aan jou: don't take the easy way out.. focus je nu maar eerst op je voeding en training en probeer alles, maak een zoektocht naar hetgeen wat voor jou werkt, leer jezelf kennen! je zal hier veel profijt bij hebben, je zal echt nog wel makkelijk wat kg's gaan pakken.. en lees je intussen in over roids, als je dan gaat kuren dan weet je tenminste ook wat je aan het doen bent (waar je nu duidelijk geen flauw benul van hebt)
                            ...ook daarom wil ik nu nog niet beginnen met kuren.

Comment

No offence,maar over een half jaar is nog steeds veel te vroeg.
                              Je traint nu weer sinds amper 4 maanden,dan zou ik zeker 2 jaar niet.aan kuren denken.
                              Daar komt bij dat 9 van de 10 die willen kuren over een bepaalde tijd,niet kunnen wachten omdat het gaat kriebelen.

Stats qua gewicht en lengte zeggen mij normaal niet zoveel,foto's wel.
                              Maar in jouw geval (190 cm/92 kg/17 % vetpetcentage)vind ik persoonlijk dat je er ook niet aan toe bent de eerste jaren.
                              Ik weet niet hoe je vetpercentage gemeten is,maar het is vaak een paar procent hoger.
                              Probeer eerst eens minimaal boven de 90 kg te wegen met een vetpercentage van 10/12 %.

Stats met bench/squat/deadlift heb ik minder mee als ijkpunt om te kuren.
                              Het gaat nooit om.maximaal gewicht,maar mind/muscleconnection behalve als mensen willen kuren.
                              Dan wordt er altijd gezegd dat de pr's niet hoog genoeg zijn om te kuren,beetje tegenstrijdig.

Cidious(waar is hij gebleven trouwens?)had een max van 80/90 kg op de bench,maar had toch zeker geen verkeerd fysiek voor hij begon met kuren.

Nogmaals dus,ook al wacht je nog een half jaar voor je begint,ik denk dat het resultaat je zal tegenvallen.
                              Dat zou zonde zijn,beter met een stabiele basis starten imo.
                              Last edited by rain; 18-12-2013, 11:55.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

...ook daarom wil ik nu nog niet beginnen met kuren.
                                goeie keuze, heb ik respect voor.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X