Ik deed vorige keer 2*400 toen krompen ze wat deed toen 3*400 en ze kwamen weer op grootte
Test E 750 en HCG
Collapse
X
-
Originally posted by frankey View Postbullshit bugetline... verhouding zijn duidelijk anders dan ep... klopt inkoop van ep is gewoon ronduit slecht
Sinds waneer is gg en epl, niet meer ok ?
OT: 750 is niet licht......een goede nakuur is altijd nodig▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
GG word door verschillende UGlabs gemaakt, vandaar het kwaliteits verschil met het een en ander.
Up heb ik zelf laten testen, ik had n vial test E met 300mg/ml weggebracht en het antwoord was dat er geen vervuilingen in zaten en het 286mg/ml bevatte... Helemaal niet verkeerd voor n UG... Ik weet het badge nr niet meer, dus kan dat ook niet plaatsen. Ik weet ook niet of het door 1 of door meerderen word gemaakt, dus kan niet beloven dat volgende badge nrs ook zo goed zijn. Dit heb ik ook gedaan met de Trenbolone van dit merk, wat ook een goede uitslag had. Verder heb ik er niets van laten testen, maar ik denk zelf dat het wel snor zit...
BTW, 250iu eod = per week 875iu...
2x 400iu/pw is ook niet gelijk aan 250iu/eod.
Je noten zijn toch aan het atroferen?
Zet eod 400iu tot het weer normaal is geworden en schakel dan over op 250iu/eod...
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostGG word door verschillende UGlabs gemaakt, vandaar het kwaliteits verschil met het een en ander.
Up heb ik zelf laten testen, ik had n vial test E met 300mg/ml weggebracht en het antwoord was dat er geen vervuilingen in zaten en het 286mg/ml bevatte... Helemaal niet verkeerd voor n UG... Ik weet het badge nr niet meer, dus kan dat ook niet plaatsen. Ik weet ook niet of het door 1 of door meerderen word gemaakt, dus kan niet beloven dat volgende badge nrs ook zo goed zijn. Dit heb ik ook gedaan met de Trenbolone van dit merk, wat ook een goede uitslag had. Verder heb ik er niets van laten testen, maar ik denk zelf dat het wel snor zit...
BTW, 250iu eod = per week 875iu...
2x 400iu/pw is ook niet gelijk aan 250iu/eod.
Je noten zijn toch aan het atroferen?
Zet eod 400iu tot het weer normaal is geworden en schakel dan over op 250iu/eod...Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
-
Tren e was 263 en mast e 243 Up wordt door 1 iemand gemaakt volgens mij hoor... Om mij heen gebruikt iedereen up ook de nieuwe batch en knallen allemaal. Zelf heb ik 10 test e vails achter ingeslagen van jou geteste batch nrEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by kelly22 View PostWeet iemand waar ik Pregnyl kopen. Want volgens mij is het alleen op recept te verkrijgen.Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
41 minutes ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment