Test E 750 en HCG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik deed vorige keer 2*400 toen krompen ze wat deed toen 3*400 en ze kwamen weer op grootte

Comment

Okee Thanks ik heb net een 3e shot gezet op 400 IU kijken of ze weer op grootte komen en als me ingevroren spuitjes van 400 op zijn ga ik 2x 500 IU proberen

Comment

Originally posted by frankey View Post
        bullshit bugetline... verhouding zijn duidelijk anders dan ep... klopt inkoop van ep is gewoon ronduit slecht
        wat is er anders aan ?

Sinds waneer is gg en epl, niet meer ok ?

OT: 750 is niet licht......een goede nakuur is altijd nodig
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
          wat is er anders aan ?

Sinds waneer is gg en epl, niet meer ok ?

OT: 750 is niet licht......een goede nakuur is altijd nodig
          sinds het klachten regent

Comment

GG word door verschillende UGlabs gemaakt, vandaar het kwaliteits verschil met het een en ander.
            Up heb ik zelf laten testen, ik had n vial test E met 300mg/ml weggebracht en het antwoord was dat er geen vervuilingen in zaten en het 286mg/ml bevatte... Helemaal niet verkeerd voor n UG... Ik weet het badge nr niet meer, dus kan dat ook niet plaatsen. Ik weet ook niet of het door 1 of door meerderen word gemaakt, dus kan niet beloven dat volgende badge nrs ook zo goed zijn. Dit heb ik ook gedaan met de Trenbolone van dit merk, wat ook een goede uitslag had. Verder heb ik er niets van laten testen, maar ik denk zelf dat het wel snor zit...

BTW, 250iu eod = per week 875iu...
            2x 400iu/pw is ook niet gelijk aan 250iu/eod.
            Je noten zijn toch aan het atroferen?
            Zet eod 400iu tot het weer normaal is geworden en schakel dan over op 250iu/eod...

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
              GG word door verschillende UGlabs gemaakt, vandaar het kwaliteits verschil met het een en ander.
              Up heb ik zelf laten testen, ik had n vial test E met 300mg/ml weggebracht en het antwoord was dat er geen vervuilingen in zaten en het 286mg/ml bevatte... Helemaal niet verkeerd voor n UG... Ik weet het badge nr niet meer, dus kan dat ook niet plaatsen. Ik weet ook niet of het door 1 of door meerderen word gemaakt, dus kan niet beloven dat volgende badge nrs ook zo goed zijn. Dit heb ik ook gedaan met de Trenbolone van dit merk, wat ook een goede uitslag had. Verder heb ik er niets van laten testen, maar ik denk zelf dat het wel snor zit...

BTW, 250iu eod = per week 875iu...
              2x 400iu/pw is ook niet gelijk aan 250iu/eod.
              Je noten zijn toch aan het atroferen?
              Zet eod 400iu tot het weer normaal is geworden en schakel dan over op 250iu/eod...
              Waar heb je dat laten testen? En kun je de uitdraai plaatsen? Massaspectrometers zijn bloedduur en vind je alleen bij universiteiten en research instellingen van grote bedrijven...
              Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Tren e was 263 en mast e 243 Up wordt door 1 iemand gemaakt volgens mij hoor... Om mij heen gebruikt iedereen up ook de nieuwe batch en knallen allemaal. Zelf heb ik 10 test e vails achter ingeslagen van jou geteste batch nr
                Een dag niet getraind...

Comment

Weet iemand waar ik Pregnyl kopen. Want volgens mij is het alleen op recept te verkrijgen.

Comment

Zwanger worden en je zelf in je bek pissen
                    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by kelly22 View Post
                      Weet iemand waar ik Pregnyl kopen. Want volgens mij is het alleen op recept te verkrijgen.
                      En dat is maar goed ook, want er zijn teringmongolen met het IQ van een vensterbank die denken dat het helpt bij afvallen.
                      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X