Kijktip 3 maart: Filemon aan de anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by JeanDrawling View Post
    Filemon is wel zijn libido kwijt terwijl hij nog testo aant kuren is?
    Hoe is dat mogelijk?
    komt door de deca werkt langer door.

Comment

Originally posted by imation View Post
      komt door de deca werkt langer door.
      Zou kunne, maar weet je dat of denk je dat?
      Ik ben benieuwd wat hij gebruikt heeft.
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by east1977 View Post
        hij valt een beetje in de categorie nocerino....
        Voor opa's heb je ook nog een competitie, master. Kan je met noppert op de podium shinen. Niks voor u?
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
          Voor opa's heb je ook nog een competitie, master. Kan je met noppert op de podium shinen. Niks voor u?
          Niet schelden he. 1977 is een mooi bouwjaar!

Comment

Gisteren heb ik naar een deel van "Filemon Staat Strak" zitten kijken en zijn aanpak slaat helemaal nergens op.

Hij is constant aan het vreten en klaagt erover dat hij het zat is om zoveel kip naar binnen te moeten werken. Dat kan een stuk gevarieerder. En voor iemand die niet gewend is om zoveel te eten om aan de benodigde macro's te komen is het makkelijker om zelf wat shakes te maken. Daar heb je een blender voor.

En dan die trainingen. Ik zie hem allerlei oefeningen doen die prima zijn om conditie op te bouwen als je soldaat bent. Maar puur spiermassa opbouwen, dat gaat zo niet. Ik zag hem op het strand rennen, kickboxen, etc. Als hij met gewichten traint dan komt dat zijn herstel alleen maar in de weg in de weg.

En dan die trainer van hem. Die kwam met zo'n standaard preek dat je flink moet afzien en een ware marteling moet ondergaan om een beter fysiek te bouwen. Want dat is hardcore en alleen op die manier kun je je doel bereiken. Jaja. Hij denkt veel verstand te hebben van training zoals veel van die gasten, maar slaat de plank volledig mis.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

En dan van die opmerkingen als: 6 keer per dag eten om de stofwisseling gaande te houden, BCAA is een must, grrrr.

Ik vond het ook maar een ergerlijk programma, ga het niet vaker kijken.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                Gisteren heb ik naar een deel van "Filemon Staat Strak" zitten kijken en zijn aanpak slaat helemaal nergens op.

Hij is constant aan het vreten en klaagt erover dat hij het zat is om zoveel kip naar binnen te moeten werken. Dat kan een stuk gevarieerder. En voor iemand die niet gewend is om zoveel te eten om aan de benodigde macro's te komen is het makkelijker om zelf wat shakes te maken. Daar heb je een blender voor.

En dan die trainingen. Ik zie hem allerlei oefeningen doen die prima zijn om conditie op te bouwen als je soldaat bent. Maar puur spiermassa opbouwen, dat gaat zo niet. Ik zag hem op het strand rennen, kickboxen, etc. Als hij met gewichten traint dan komt dat zijn herstel alleen maar in de weg in de weg.

En dan die trainer van hem. Die kwam met zo'n standaard preek dat je flink moet afzien en een ware marteling moet ondergaan om een beter fysiek te bouwen. Want dat is hardcore en alleen op die manier kun je je doel bereiken. Jaja. Hij denkt veel verstand te hebben van training zoals veel van die gasten, maar slaat de plank volledig mis.
                Dit dacht ik dus ook zo ongeveer.

En ik vroeg me af wat Waldemar Torenstra gebruikt heeft voor de serie Vechtershart. Als die kerel zoveel massa kwijt is geraakt terwijl hij toch gewoon door is gegaan met sporten. Maar goed, dat is dan op tv...

Comment

Upje

Vanavond weer.

Comment

Kan ik op internet ergens die afleveringen achteraf kijken? Ben benieuwd naar zijn mindset, vond het altijd een rare/nerveuze/wazige kerel . Benieuwd wat zijn gedrag nu was tijdens zijn kuur. Er zijn volgens mij wel een paar grappige momenten bij!
                    The act of getting strong doesn't start in the gym. It starts in your head.

Comment

Originally posted by Malinois View Post
                      Kan ik op internet ergens die afleveringen achteraf kijken? Ben benieuwd naar zijn mindset, vond het altijd een rare/nerveuze/wazige kerel . Benieuwd wat zijn gedrag nu was tijdens zijn kuur. Er zijn volgens mij wel een paar grappige momenten bij!
                      npo gemist vind je hem wel terug.
                      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Hij gaat waarschijnlijk pas deze of de volgende aflevering aan de kuur.
                        Erger me behoorlijk aan de uitspraken van de trainer hopelijk word dit beter anders is het vervelend kijken haha
                        “Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they’ve been given than to explore the power they have to change it. Impossible is not a fact. It’s an opinion. Impossible is not a declaration. It’s a dare. Impossible is potential. Impossible is temporary. Impossible is nothing.” – Muhammad Ali

Comment

haha verstond ik het goed Tren? XD
                          Still in a learning process!

Comment

tren en bold van ep, ben benieuwd naar de labresults

Comment

Gelijk maar aan de tren.

Dan is het eindresultaat nog triester.
                              Maar wat wil he: zo'n flut personal trainer met zijn rare, achterhaalde ideeën en oefeningen.
                              De voeding zal ook wel kut zijn geweest.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rain View Post
                                Gelijk maar aan de tren.

Dan is het eindresultaat nog triester.
                                Maar wat wil he: zo'n flut personal trainer met zijn rare, achterhaalde ideeën en oefeningen.
                                De voeding zal ook wel kut zijn geweest.

Trainer is fel tegen.. maar wel wedstrijden gedraaid xd
                                Still in a learning process!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X