Kijktip 3 maart: Filemon aan de anabolen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by PrinceNiels View Post
    Een beetje hypocriet wanneer je bedenkt dat je normale drugs legaal kunt kopen in Nederland, maar drugs die effect hebben op je lichaam en niet je geest zijn uit den boze.
    Haha yeah right.
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Waarschijnlijk zullen we over 10 jaar een legalisering krijgen, want zoals het nu blijkt zijn anabolen een vast bestanddeel van de meeste sportscholen en gebruiken toch meer mensen dan gedacht anabolen.
      Een legalisering? Zelfs het legaliseren van wiet zit er voorlopig niet in. Laat staan aas.
      Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
        Haha yeah right.

'Vind ik leuk'
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Waarschijnlijk zullen we over 10 jaar een legalisering krijgen, want zoals het nu blijkt zijn anabolen een vast bestanddeel van de meeste sportscholen en gebruiken toch meer mensen dan gedacht anabolen.
          Als er al juridische gevolgen zullen zijn, dan is dat eerder andersom. Dat de handel strenger aangepakt gaat worden.

Comment

Originally posted by Pitje View Post
            Als er al juridische gevolgen zullen zijn, dan is dat eerder andersom. Dat de handel strenger aangepakt gaat worden.
            Misschien wel, maar dat gaat niet werken. Pas jaren later zullen ze tot dit inzicht komen en dan is al veel geld verspild aan toezicht, onderzoek, invallen etc. etc. Het meeste wordt niet eens in Nederland geproduceerd. Hoe gaan ze het dan in hemelsnaam controleren?

Ik pleit juist voor goede voorlichting en zorg er dan gewoon voor dat de risico's op slecht spul verkleind worden, door het legaal, maar gecontroleerd aan te bieden op bepaalde punten. Dan weet je als instantie precies hoe groot het gebruik is, je bereikt je doelgroep met voorlichting en je weerhoudt ze ervan om naar een zwarte markt te gaan, waar het gevaar bestaat dat je iets heel anders neemt of een overdosering.

Op het moment dat je het gaat verbieden en dit handhaaft, jaag je alleen maar meer mensen de andere kant op. Ik vind het zeker een interessant programma wat Filemon heeft gemaakt. We moeten maar even afwachten wat er gaat gebeuren.

Comment

Volgens mij gaat er helemaal niets gebeuren. Een of ander programma komt en alle bb paupers op hun teentjes. Hoe kom je erbij dat roids niet hier gemaakt worden?
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Misschien wel, maar dat gaat niet werken. Pas jaren later zullen ze tot dit inzicht komen en dan is al veel geld verspild aan toezicht, onderzoek, invallen etc. etc. Het meeste wordt niet eens in Nederland geproduceerd. Hoe gaan ze het dan in hemelsnaam controleren?

Ik pleit juist voor goede voorlichting en zorg er dan gewoon voor dat de risico's op slecht spul verkleind worden, door het legaal, maar gecontroleerd aan te bieden op bepaalde punten. Dan weet je als instantie precies hoe groot het gebruik is, je bereikt je doelgroep met voorlichting en je weerhoudt ze ervan om naar een zwarte markt te gaan, waar het gevaar bestaat dat je iets heel anders neemt of een overdosering.

Op het moment dat je het gaat verbieden en dit handhaaft, jaag je alleen maar meer mensen de andere kant op. Ik vind het zeker een interessant programma wat Filemon heeft gemaakt. We moeten maar even afwachten wat er gaat gebeuren.
                Heb je het over aas of marihuana?
                Daar zijn ze ook al heel wat jaartjes over aan het bekvechten.
                Met als resultaat.… ?
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Volgens mij gaat er helemaal niets gebeuren. Een of ander programma komt en alle bb paupers op hun teentjes. Hoe kom je erbij dat roids niet hier gemaakt worden?
                  Niet uitsluitend hier. De invoer valt moeilijk te reguleren, laat staan controleren. Je moet jezelf dus de vraag stellen of een repressieve aanpak het juiste effect heeft. Ik denk van niet.

Comment

Wel grappig van alles is dat ep toch als beste getest wordt zuiver en goed gedoseerd :P Vooral al die andere merken 7 verschillende soort erin of maar 20% damn :{
                    Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by PrinceNiels View Post
                      (tenzij je natuurlijk IFBB gaat doen, dan is het een no-go!!).
                      Hahaha, nee klopt als ifbb atleet kan dat echt niet hoor!! _O-

Comment

• QUOTE=db96;1307127]Hahaha, nee klopt als ifbb atleet kan dat echt niet hoor!! _O-[/QUOTE]

Ja moest ook al lachen
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Originally posted by PrinceNiels View Post
                          (tenzij je natuurlijk IFBB gaat doen, dan is het een no-go!!).
                          zou inderdaad niet eerlijk zijn tegenover de anderen op het podium als je anabolen gebruikt
                          Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

• klopt want bij de IFBB gebruikt niemand AAS!
                            Mangs wa, aait nich

Comment

• Originally posted by db96 View Post
                              Hahaha, nee klopt als ifbb atleet kan dat echt niet hoor!! _O-
                              Haha nee man

Comment

• Ik vind dit eindresultaat ook wel een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.. "Killerbody" noemen ze dat dan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X