Lr3 ifg-1 van nutral

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lr3 ifg-1 van nutral

dit schijnt helemaal hot te zijn hoor ik links en rechts..ook een hoop mensen die dit only doen en goede resultaten halen..nutral dus..weet jullie er nog meer van?

Yep, heb er erg veel over gelezen, de laatste maanden. Testo gebruikt het zo nu en dan en Red gaat er volgens mij ook mee aan de slag. Het is een duur goedje.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ze gebruiken het ook allemaal in de nakuur en dan groeien ze nog ook ik las iets van krachttoename vaN 25% Ofzo.Lijkt me supergruwlijk maar tis wel super gevaarlijk dat spul...

Comment

Ik moet het op de langere termijn allemaal nog zien. Vooralsnog zijn de verhalen niet verkeerd uiteraard!

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 01 2005,09:51)]Yep, heb er erg veel over gelezen, de laatste maanden. Testo gebruikt het zo nu en dan en Red gaat er volgens mij ook mee aan de slag. Het is een duur goedje.  
          ik ook na de meeting!
          ben erg benieuwd wat het gata doen!

Comment

op de meeting allemaal igf- groeihormoon beesten

doe maar erna jongens anders ga ik me erg klein voelen want als je groter word en 25% sterker wil ik niet weten wat er met testo en jullie gaat gebeuren

Comment

We moeten het niet overdrijven en verhalen als 25 % sterker is onzin imo.

Het voegt zeker wat toe in een kuur voor gevorderden maar mensen die nog niet zolang bezig zijn zouden er voorlopig niet eens aan moeten denken.

En gevaarlijk is het ook niet echt als je maar weet waar je mee bezig bent.

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Testo @ Sep. 01 2005,17:43)]We moeten het niet overdrijven en verhalen als 25 % sterker is onzin imo.

Het voegt zeker wat toe in een kuur voor gevorderden maar mensen die nog niet zolang bezig zijn zouden er voorlopig niet eens aan moeten denken.

wijs gesproken

Comment

Heb een flesje of 10 liggen moet er 1 per dag zetten toch......

GEINTJE!!!
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (real1972 @ Sep. 01 2005,18:30)]
                      Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Testo @ Sep. 01 2005,17:43)]We moeten het niet overdrijven en verhalen als 25 % sterker is onzin imo.

wijs gesproken  
                      Dank u dank u!

Comment

Testo onze grote anabolen meester, luister naar de meester jongens

Grtzz D
                        !Use my shit and feel the power!

Comment

dit zou mijn kuur ongeveer zijn voor de winter:

week 1 tot 12 500mg sustanon pw.
                          week 1 tot 12 400mg deca pw.
                          week 1 tot 4 100mg propionaat ed.
                          week 1 tot 4 80 mcg igf-1 lr3 nutral verdeeld over twee keer per dag.
                          week 8 tot 12 hetzelfde als week 1 tot 4 igf-1
                          week 15 tot 18 100mg clomid ed.
                          week 15 tot 19 40mg nolva ed.

misschien nog week 16 tot 20 igf-1

denk dat dit m ongeveer wordt,zal nog wel wat gesleutelt worden links en rechts maar denk dat dit een lekker schema is.

rond januari wil ik gaan beginnen maar dat laat ik jullie precies weten.

reacties zijn zeker welkom..groeten

Comment

waarom nog prop erbij als je al sus hebt, ik zou die tweede keer dat je igf neemt ze in de nakuur nemen, zodat je beter de behaalde gains vasthoud

Grtz
                            stil growing

Comment

ja zeker kan ook...ga ik nog even kijken hoe en wat..de prop is bedoeld als opstarter..aangezien ik geen tabs neem is dit eengoede optie vind ik..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X