Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
nette kuur. prop als kickstart is goed idee! wel igf nemen 16-20 dan ben ik blij. evt hcg maar aangezien je ook igf neemt zal niet persee nodig zijn.grts
edit: goed dat je toch voor sus kiest ipv van prop om je kuur om te bouwen was me post toen toch nuttig zal je meer opleveren
Citaat[/b] (king36 @ Sep. 02 2005,15:15)]dit zou mijn kuur ongeveer zijn voor de winter:
week 1 tot 12 500mg sustanon pw.
week 1 tot 12 400mg deca pw.
week 1 tot 4 Â 100mg propionaat ed.
week 1 tot 4 Â 80 mcg igf-1 lr3 nutral verdeeld over twee keer per dag.
week 8 tot 12 hetzelfde als week 1 tot 4 igf-1
week 15 tot 18 100mg clomid ed.
week 15 tot 19 40mg nolva ed.
misschien nog week 16 tot 20 igf-1
Mooi kuurtje hoor!
Paar dingen:
-2e cyclus IGF bedoel je, denk ik, van week 9 t/m 12?
-Ik vind persoonlijk 10 weken de max voor zo'n kuur.
-Test prop is niet nodig als kickstart als je met IGF begint! De IGF zorgt namelijk al voor resultaat in de 1e 4 weken. Laat de test lekker opbouwen.
-anavar om de leegte tussen de IGF-kuurtjes op te vangen.
-Clen om de nakuur te ondersteunen en spierafbraak zo veel mogelijk tegen te gaan.
35 jaar ja..bijna 36..oud he haha..ik wil gewoon de igf eenkeer proberen..de kuur stond zowiezo vast maar nu ik een hoop positieve verhalen er over hoor ben ik wel benieuwd wat het gaat doen..zo hou je een hoop spiermassa ermee vast en dat willen we allemaal toch.
de prop in samenwerking met de igf de eerste vier weken is denk ik heel goed..schijnt goed samen te werken.
@symmetry: ik houd m toch op de twaalf weken en wat de anavar betreft vind ik een goed idee..
ik zal m nog wel iets verfijnen hier en daar maar grotendeels is ie wel zo..
De deca wil je zeker nemen? Iets als tren of alleen test zou mijn voorkeur hebben gezien je leeftijd..
Uit onderzoeken blijkt dat bij de wat oudere gebruikers test heel erg goed werkt daar waar deca erg belastend is.
Kuur zoals Mr. Symmetry geeft vind ik een hele mooie.
Nog eens over die igf, wanneer kan je die nu het beste in je kuur zetten, in het begin of op het einde, natuurlijk is beide het beste maar ook kostelijk. Ik heb gelezen dat het de bestaande spiercellen zou splitsen, geen nieuwe aanmaken ofzo maar de bestaande splitsen, wat uiteraard ook al aardig is. Maar als je de igf in het begin van de kuur neemt met test enth bij dan is uw igf al uitgewerkt vooraleer uw test aanslaat, denk ik he , als je hem op het einde neemt in de nakuur zal je de behaalde gains beter vasthouden maar dan worden toch die gesplitste cellen niet opgevuld.
Is het ook beter te gebruiken met kortwerkende esthers of kan deca en test enht ook, wat zou de ideale combi zijn
Of je nou kortwerkende esters gebruikt of langwerkend maakt niet zoveel uit imo áls je er maar wat naast zet!
Tuurlijk kan je het ook op zich gebruiken maar ik zou voor een combi gaan voor maximaal rendement.
En zoals je zelf al redeneert zou ik als ik jou was ook na een week of 4,als je test op goede levels is gekomen die igf erbij gaan zetten zodat je lichaam van alle stoffen optimaal gebruik kan maken.
En hoe zit het met de combi sth igf? je leest er zoveel verschillende resultaten over.
Ook diverse theorieën van goed naar slecht?!?!?!?!?
Citaat[/b] (real1972 @ Sep. 03 2005,08:42)]En hoe zit het met de combi sth igf? je leest er zoveel verschillende resultaten over.
HGH moet je echt wel een week of 20 minimaal gebruiken voor enig resultaat. Dat is een dure kwestie. Tevens is het beslist belangrijk dat je er T3 naast gebruikt. (in fases natuurlijk) Dit i.v.m. een verminderde werking van de schildklier. Ook werkt het aanzienlijk minder goed als je er geen testosteron onder zet.
IGF-1 daarentegen, werkt ook zonder dat je er a.s. bij gebruikt. Het maakt wel degelijk nieuwe spiercellen aan. Na een week of 4/5 raken je receptoren verzadigd en moet je vervolgens een pauze inlassen van minimaal 4 weken.
1 ding heb ik nog weinig gezien op de Ned. boards: er zijn 2 soorten IGF-1-long: media-grade en receptor-grade. De laatste is erg duur en nauwelijks verkrijgbaar, maar werkt minstens 2x zo goed. Bij de media-grade zie ik over het algemeen doses van 2x 50 mcg per dag en bij de receptor-grade doses van 2x 25 mcg per dag.
Van zowel HGH als IGF-1 krijg je overigens bijwerkingen als tintelende handen. Tevens opletten: je kunt een (milde?) hypo krijgen bij gebruik van IGF-1. Evenals bij insuline-gebruik moet je dus altijd enkelvoudige koolhydraten bij je hebben. Tevens nooit je laatste injectie vlak voor het slapen gaan zetten. Je zou zomaar een hypo in je slaap kunnen krijgen en dat kan tot een comateuze toestand leiden. Â
De pro's gebruiken het hele jaar door HGH en combineren dat in fases met IGF-1. Dit schijnt synergetisch te werken.
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Citaat[/b] (real1972 @ Sep. 03 2005,08:42)]En hoe zit het met de combi sth igf? je leest er zoveel verschillende resultaten over.
HGH moet je echt wel een week of 20 minimaal gebruiken voor enig resultaat. Dat is een dure kwestie. Tevens is het beslist belangrijk dat je er T3 naast gebruikt. (in fases natuurlijk) Dit i.v.m. een verminderde werking van de schildklier. Ook werkt het aanzienlijk minder goed als je er geen testosteron onder zet.
IGF-1 daarentegen, werkt ook zonder dat je er a.s. bij gebruikt. Het maakt wel degelijk nieuwe spiercellen aan. Na een week of 4/5 raken je receptoren verzadigd en moet je vervolgens een pauze inlassen van minimaal 4 weken.
1 ding heb ik nog weinig gezien op de Ned. boards: er zijn 2 soorten IGF-1-long: media-grade en receptor-grade. De laatste is erg duur en nauwelijks verkrijgbaar, maar werkt minstens 2x zo goed. Bij de media-grade zie ik over het algemeen doses van 2x 50 mcg per dag en bij de receptor-grade doses van 2x 25 mcg per dag.
Van zowel HGH als IGF-1 krijg je overigens bijwerkingen als tintelende handen. Tevens opletten: je kunt een (milde?) hypo krijgen bij gebruik van IGF-1. Evenals bij insuline-gebruik moet je dus altijd enkelvoudige koolhydraten bij je hebben. Tevens nooit je laatste injectie vlak voor het slapen gaan zetten. Je zou zomaar een hypo in je slaap kunnen krijgen en dat kan tot een comateuze toestand leiden.
De pro's gebruiken het hele jaar door HGH en combineren dat in fases met IGF-1. Dit schijnt synergetisch te werken.
igf-1 maakt volgens mij geen nieuwe spiercellen aan Mr symmetry, het splitst de bestaande,anders zou gh toch geen toegevoegde waarde hebben.
Maar wanneer is igf nu het beste in te lassen in de kuur en met welke middelen kuur je het er het beste mee
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment