als je het artikel leest dan is inderdaad de kuur zoals sym beschrijft een hele mooie kuur!
Lr3 ifg-1 van nutral
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 03 2005,14:18)]Lees deze pagina even door, Snipke!
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 03 2005,13:51)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Mr. Symmetry @ Sep. 03 2005,12:06)]Originally posted by [bCitaat[/b] (real1972 @ Sep. 03 2005,08:42)]En hoe zit het met de combi sth igf? je leest er zoveel verschillende resultaten over.
Ook diverse theorieën van goed naar slecht?!?!?!?!?
IGF-1 daarentegen, werkt ook zonder dat je er a.s. bij gebruikt. Het maakt wel degelijk nieuwe spiercellen aan. Na een week of 4/5 raken je receptoren verzadigd en moet je vervolgens een pauze inlassen van minimaal 4 weken.
1 ding heb ik nog weinig gezien op de Ned. boards: er zijn 2 soorten IGF-1-long: media-grade en receptor-grade. De laatste is erg duur en nauwelijks verkrijgbaar, maar werkt minstens 2x zo goed. Bij de media-grade zie ik over het algemeen doses van 2x 50 mcg per dag en bij de receptor-grade doses van 2x 25 mcg per dag.
Van zowel HGH als IGF-1 krijg je overigens bijwerkingen als tintelende handen. Tevens opletten: je kunt een (milde?) hypo krijgen bij gebruik van IGF-1. Evenals bij insuline-gebruik moet je dus altijd enkelvoudige koolhydraten bij je hebben. Tevens nooit je laatste injectie vlak voor het slapen gaan zetten. Je zou zomaar een hypo in je slaap kunnen krijgen en dat kan tot een comateuze toestand leiden. Â
De pro's gebruiken het hele jaar door HGH en combineren dat in fases met IGF-1. Dit schijnt synergetisch te werken. Â
Maar wanneer is igf nu het beste in te lassen in de kuur en met welke middelen kuur je het er het beste mee
Grtz
DBol de eerste 6 weken
Deca zowiezo 12 weken
Testo zowiezo 12 weken
Igf na dbol doen voor 4/6 weken.
Hgh zo lang mogelijk...
Kuur liefst langer maken maar dit is effe een begin...
Comment
-
ik ga m ook 12 weken doen..alleen de d-bol vervang ik voor de prop..de deca en test zijn imo ook een goede combi met igf en of hgh..ik laat alleen de hgh ffe wachten..
het zou leuk zijn al;s meerdere mensen hier de igf of de hgh gaan gebruiken..beetje vergelijken enzo..greetz
Comment
-
Weinig raars aan lijkt me...
Elk ug lab heeft de tijd nodig om bekend te worden dus is het logisch dat als ze nieuw zijn dat de mensen het niet kennen.
In Amerika zijn ook meerdere aanbieders van igf in aa opgelost en die waren ook niet bekend voordat ze met die igf kwamen dus wat dat betreft....
En pure insuline is het gewoon NIET want anders zou ik al keer op keer een hypo gehad moeten hebben..
Ik zou er vadsiger van moeten worden,ook niet het geval....
En tijdens training megapomp.....LEKKA!!
Comment
-
maatje van mij heeft ook aan de IGF gezeten rond z'n nakuur.
hij was zwaar te spreken over de gruwelijke pomps die hij er van kreeg, maar hij vond het veels te duur.
die extra kilo's die je er mee pakt, zijn het geld niet waard.
(mits je een pro bent, of geld zat hebt...)
Comment
-
Op ################# staat de test van ronny.De mensen hebben dus gewoon troep in hun lichaam gespoten.Het moet toch verdomt makkelijk te achterhalen zijn wie dit op de markt hebt gebracht.Ik snap ook niet dat mensen zo ver kunnen gaan om een paar centen te verdienen.oldpride.nl
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (lorenzo @ Dec. 15 2005,16:04)]Ha,het schijnt insuline voor ratten te zijn.Ik wist het.
En nu zeggen we met zijn allen "lorenzo heeft altijd gelijk"
Ben je helderziend ofzo?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...12 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment