Stromba kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja vind het ook wel een beetje vreem ik hoorde dat die pillen 20 euro per 3 kosten en je zou er dan 4 per dag moeten nemen aardig gek lujkt me dan en ja is een vriendin van me vriend dus wel betrouwbaar maar idd gratis is wel gek denk dat ik het bij die winstrol hou haha tnx weet je ook welk merk ik moet nemen ?
    Greetzzz

Comment

Winstrol depot van Zambon 50 mg per ampul zou goed moeten zijn.
      Kennis heeft ze gebruikt en was erg tevreden.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

#### jij bent snel maare ik wilde tabs nemen

Greetzzz

Comment

Jij nog sneller Hr. Frolic!
          Tabs durf ik niet te zeggen maar die zijn meestal wel goed.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Anabolic frolic @ Mrt. 22 2003,18:14)]Ja vind het ook wel een beetje vreem ik hoorde dat die pillen 20 euro per 3 kosten en je zou er dan 4 per dag moeten nemen aardig gek lujkt me dan en ja is een vriendin van me vriend dus wel betrouwbaar maar idd gratis is wel gek denk dat ik het bij die winstrol hou haha tnx weet je ook welk merk ik moet nemen ?
            Greetzzz
            Generic supplements 10Mg 100tabs kost Euro 50-60.

Gratis tabs NOOIT gebruiken, 20 euro per 3 tabs; Heb je soms de lotterij gewonen

Mijn persoonlijk mening over een tabs only kuurtje (d'bol of stromba): zonde van je geld

Ik vind als je een kuurtje doet, doe het dan goed en verstandig. Ik bedoel zorg er voor dat je goede resultaten behaald, en dat je niet je gezondheid op het spel zet.

(Ik heb zelden goede resultaten gehoord van een tabs only kuur.)
            What's the difference between your wife and your gear?
            They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
            I also love them both, and can't live without them.

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (diet4ever @ Mrt. 23 2003,12:36)]Mijn persoonlijk mening over een tabs only kuurtje (d'bol of stromba): zonde van je geld  

Gedeeltelijk geef ik je gelijk vooral een tabs only kuurtje met d-bol is zonde. Je houdt veel vocht vast en zodra je klaar bent ben je je gewicht ook weer kwijt.
              Maar het is ook wat je doel is van een kuur.
              Massa kuur absoluut stacken maar om een hardere look te krijgen kan je best alleen een stromba kuurtje gebruiken. Het is natuurlijk ook afhankelijk wat je kuur verleden is.

Grtzzzz Ax.
              DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] (diet4ever @ Mrt. 23 2003,12:36)]
                Originally posted by [b
                Citaat[/b] (Anabolic frolic @ Mrt. 22 2003,18:14)]Ja vind het ook wel een beetje vreem ik hoorde dat die pillen 20 euro per 3 kosten en je zou er dan 4 per dag moeten nemen aardig gek lujkt me dan en ja is een vriendin van me vriend dus wel betrouwbaar maar idd gratis is wel gek denk dat ik het bij die winstrol hou haha tnx weet je ook welk merk ik moet nemen ?
                Greetzzz
                Generic supplements 10Mg 100tabs kost Euro 50-60.

Gratis tabs NOOIT gebruiken, 20 euro per 3 tabs; Heb je soms de lotterij gewonen  

Mijn persoonlijk mening over een tabs only kuurtje (d'bol of stromba): zonde van je geld  

Ik vind als je een kuurtje doet, doe het dan goed en verstandig. Ik bedoel zorg er voor dat je goede resultaten behaald, en dat je niet je gezondheid op het spel zet.

Helemaal mee eens ben ook heel erg voor stacken.
                Uitzonderingen bevestigen de regel uiteraard ik ken namelijk mensen die 6 kg over hebben gehouden na een d-boll only kuur
                Uiteraard goed nagekuurt maar toch heel knap.

Greets...

Comment

Ik ben best wel tevreden met me lichaan wil wel wat zwaarder maar denk dat dat wel lukt met die stromba only weeg nu ong 80 kilo als ik deze zomer rond de 85 zit ben ik dik tereden uiteraard droger wil aan het einde van het jaar op de 90 zitten maar dat gaat me wel lukken,naturel verder haha ik hoef niet zo groot (zeg ik nu hehe) want mooi atletisch lichaam vind ik echt strak en ik ben best wel goed gevormd dus nog een paar kilotjes en dan ben ik tevreden tnx all

Greetzzz

Comment

Succes met het behalen van je doel Frolic, het lijkt me wel te doen

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                      Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 18 2003,17:10)]Had er zelf last van en hoor het vaker.
                      In welke zin had je er last van Curiosio?

Grtzzz Ax
                      DUM SPIRI SPERO

Comment

Gaat lekker met je quoten Ax ik heb me de t***** gezocht naar het stukje waar het in stond

Ging over het zat worden van stromba.
                        Ik bedoelde hiermee dat ik gewoon weg geen zin meer had om het te nemen, net zoiets als dat je teveel hebt gegeten en dan nog een paar happen moet

Ik was het letterlijk zat

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 26 2003,19:13)]Gaat lekker met je quoten Ax ik heb me de t***** gezocht naar het stukje waar het in stond

Ging over het zat worden van stromba.
                          Ik bedoelde hiermee dat ik gewoon weg geen zin meer had om het te nemen, net zoiets als dat je teveel hebt gegeten en dan nog een paar happen moet

Ik was het letterlijk zat
                          Leuk he dat quoten Curiosio Het onderwerp blijkt wel te leven onder de board members.
                          Wat je vertelde van het zat worden herken ik ook wel. Als ik aan het kuren ben, ben ik op een gegeven moment die injecties ook zat en ben dan "blij" als mijn kuur afgelopen is. Terwijl ik het injecteren op zich zelf geen ramp vind.

Grtzzzz Ax.
                          DUM SPIRI SPERO

Comment

Klopt helemaal, injecteren is geen moeite maar ook dat ben ik na een week of 8 behoorlijk zat.
                            Zelfde geldt voor tabs, heb het zelfs met nakuren wel eens

Greets...

Comment

Die winstrol tabs dat zijn gewoon medicijnen toch die de doktor uit mag schrijven voor botontkalking?
                              Want dit lijkt me eigenlijk wel wat om als eerste lichte kuurtje nog voor de zomer te doen.
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (dino21 @ Apr. 18 2003,11:18)]Die winstrol tabs dat zijn gewoon medicijnen toch die de doktor uit mag schrijven voor botontkalking?
                                Want dit lijkt me eigenlijk wel wat om als eerste lichte kuurtje nog voor de zomer te doen.
                                klopt,

stanozolol (Stromba)

Medicijngroep:
                                Anabole steroïden

Soortnaam:
                                stanozolol

Merknaam:
                                (Stromba)

Stanozolol is een anabool steroïden en verkrijgbaar in tabletvorm. Evenals nandrolon, wordt het gebruikt bij de behandeling van osteoporose. Het stimuleert het de aanmaak van botmassa en gaat het de afbraak ervan tegen. Bij de behandeling van botontkalking wordt het dan ook wel gebruikt. Echter, de arts zal gewoonlijk eerst aan bepaalde andere middelen de voorkeur geven en stanozolol pas gebruiken wanneer deze niet (meer) werken. Het is verkrijgbaar onder de merknaam Stromba

Bron: .achmeahealth

Is naar mijn weten een goede kuur voor de zomer.  

Grtzzzzz Ax

DUM SPIRI SPERO

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X