Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Volgens mij heeft tapering nogal weinig zin (tenzij je nog nooit het produkt gebruikt hebt om te kijken wat je reactie op het product is), zowiezo met produkten zoals Sustanon die hebben namelijk zelf al een sterk taperend effect (bijft maximaal een maand werken)
Met orals heeft een tapering wat meer zin omdat de halfwaarde tijd veel lager ligt m.a.w. je moet veel regelmatiger spullen nemen. Volgens mij is het het beste om zo snel mogelijk een stabiel steroiden niveau in je bloed te krijgen, daarom een constante doses hanteren en eventueel frontloaden (om sneller dat plateau te bereiken).
Citaat[/b] (whoknows @ Apr. 25 2003,12:18)]Volgens mij is het het beste om zo snel mogelijk een stabiel steroiden niveau in je bloed te krijgen, daarom een constante doses hanteren en eventueel frontloaden (om sneller dat plateau te bereiken).
uiteraard verdeeld. dan heb je de meest constante bloedwaarden. gelukkig is het niet zo erg als dianabol en maakt het niet uit of je er een paar uur naast zit.
Na mijn vakantie ga ik er aan beginnen.
Het onderstaande schema wil ik gaan doen
Week 1. dag 1-4 10 mg dag 5-7 20 mg
week 2. 25 mg per dag
Week 3, 4, 5 30 mg per dag
Week 6 dag 1-3 20 mg dag 4 -7 10mg
dan heb ik precies 1 tab over!
Opbouwen wil ik absoluut omdat dit de eerste keer is dat ik dit gebruik en afbouwen lijkt me ook geen kwaad te kunnen.
Weet je zeker dat het 5MG zijn. Heb tot nu toe alleen maar 10MG van GS gezien.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 09 2003,14:33)]Weet je zeker dat het 5MG zijn. Heb tot nu toe alleen maar 10MG van GS gezien.
ja het zijn 5mg tabs van GS, dacht ook dat er alleen 10 mg tabs waren maar volgens mijn "leverancier" zijn het echt 5 mg.
Helaas heb ik de potjes er niet bij ivm het verzenden maar ik vertrouw absoluut op zijn eerlijkheid.
Het zijn tabs zonder logo of zoiets maar wel met een breuklijntje.
staat niet op de potjes, dus daar zou je niks aan hebben. staat alleen stanozolol op, gs. en exp. datum en lotno.
toevallig heb ik hier potje met exp. datum 10-2007, lotno. 685231
ik zie nergens of het 10 of 5 is.
Heb ze ook besteld en krijg ze woensdag binnen. Zit nu op Shannasse d`r comp te rammelen maar zal thuis ff kijken daar heb ik het staan. Dacht dat ze net als de d-boll van GS 10mg waren
Verder zou ik een op 30mg gaan zitten daar krijg je zeker geen last van. Afbouwen zou wel kunnen hangt er van af of je last heb of niet als je ineens stopt. Had zelf namelijk wel last met d-boll van 50mg naar niks en dat zou toch moeten kunnen
Het is nu zo dat de eerste en de laatste week in mijn ogen geen waarde hebben omdat de dosering dan erg laag is.
Citaat[/b] (Curiosio @ Mei. 09 2003,17:54)]Dacht dat ze net als de d-boll van GS 10mg waren
Verder zou ik een op 30mg gaan zitten daar krijg je zeker geen last van. Afbouwen zou wel kunnen hangt er van af of je last heb of niet als je ineens stopt. Had zelf namelijk wel last met d-boll van 50mg naar niks en dat zou toch moeten kunnen
Het is nu zo dat de eerste en de laatste week in mijn ogen geen waarde hebben omdat de dosering dan erg laag is.
Greets...
Door jou eerdere geplaatste post Mr.C dat je beroerd werd van het plotseling stoppen met D-boll is voor mij o.a een rede om af te bouwen. Kwaad kan het niet naar mijn inziens.
Citaat[/b] (diet4ever @ Mei. 09 2003,14:33)]Weet je zeker dat het 5MG zijn. Heb tot nu toe alleen maar 10MG van GS gezien.
ja het zijn 5mg tabs van GS, dacht ook dat er alleen 10 mg tabs waren maar volgens mijn "leverancier" zijn het echt 5 mg.
Helaas heb ik de potjes er niet bij ivm het verzenden maar ik vertrouw absoluut op zijn eerlijkheid.
Het zijn tabs zonder logo of zoiets maar wel met een breuklijntje.
Grtzzzzz Ax
Ik zal straks thuis even op de potjes kijken die ik heb. Laat het straks weten.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment