huh? riki misschien? die had alles zo erg.... ???
Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen
Collapse
X
-
as you probably know, I have some epileptic problems. @ the moment again driver license restricted. (sucks for work).
akelige bijkomstigheid is dus ook slecht geheugen. als ik erover nadenk best erg eigenlijk. maar jah... krijg het ff niet voor de geest.
was het btw testo niet?een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by ShannasseMichael ik weet niet wat jouw probleem is maar doe iedereen een lol en ga het ergens anders afreageren.
Als er een probleem met die post was geweest had forumbeheer er wel wat van gezegd, zo'n reactie van jou is nergens voor nodig en kan hem ook bepaald niet op prijs stellen.
Ik stel dat soort onzin niet op prijs.Het gaat gewoon nergens over,vertel jij mij dan wat voor doel het dient zo,n foto te plaatsen....????
En ja ik word idd geiriteerd van zulke bullshitt...
Heeft ook met vorige posts te maken maar goed die had je verwijderd.
Comment
-
Jij stelt het niet op prijs en dat geldt dan meteen voor iedereen?
Ik weet uit ervaring dat het tijdens een kuur wat naar je hoofd kan stijgen maar je kan het overdrijven.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Helemaal eens met Curiosio.
Of iets voor jou al dan niet zin heeft zal me een zorg zijn, zolang het niet in strijd is met de regels mag het dus gewoon, in tegenstelling tot jouw reactie's Michael.
Die vorige posts waren ook niet voor niets verwijderd hè.
Comment
-
k. het begint te dagen
@ cur. als achilles komt, en ik ben er ook, wat dan? je blijft met je tengels van hem af, ja!! grrrrr.. kakentrekker. whahahhaah
@michael: ja jonge... van as word je beetje snel geprikkeld he. maar maat, vergeet niet dat veel mensen hier dat niet begrijpen, dus zal je niet veel begrip krijgen. vandaar dat ik Miss S. steun in dr antwoorden. al begrijp ik jou zeker ook weleen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by CuriosioJij stelt het niet op prijs en dat geldt dan meteen voor iedereen?
Ik weet uit ervaring dat het tijdens een kuur wat naar je hoofd kan stijgen maar je kan het overdrijven.
Greets...
Heeft niks met de kuur te maken..
Wat dient het dan voor een doel...???Voor wie dan ook....???
Om zo,n foto te plaatsen, dat zijn naar mijn mening dezelfde mensen die als er een ongeluk is gebeurt stapvoets voorbij rijden...
Snap je nu waar ik naar toe wil....???????????
Comment
-
Ja.
Jij wilt voor de vraagsteller en daarnaast ieder ander een doel hebben en anders zou de vraag niet mogen.
Vind het vergelijk met een ongeluk zacht gezegd nergens op slaan tenzij je jezelf een ongeluk aandoet?
Vind het verder zinloos om in dit topic verder te gaan met deze discussie aangezien je blijkbaar de enige bent met deze mening of dit 'probleem'. Mocht je verder willen gaan doe het dan middels pm.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...11 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-