Wat zijn jullie meeste Bijwerkingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• huh? riki misschien? die had alles zo erg.... ???
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Komop Bruce deze moet je weten!!
      Wie kreeg er nou door het vocht zijn kaken niet meer op elkaar tijdens een kuur in de afgelopen, laten we zeggen, drie jaar ofzo?

Comment

• as you probably know, I have some epileptic problems. @ the moment again driver license restricted. (sucks for work).
        akelige bijkomstigheid is dus ook slecht geheugen. als ik erover nadenk best erg eigenlijk. maar jah... krijg het ff niet voor de geest.
        was het btw testo niet?

Comment

• Nee die was het niet, of die heeft het er iig nooit over gehad...
          Was iemand die hier veel post en waar jij een biertje mee wil gaan drinken.
          Niet hier neerzetten hoor, geen verrader zijn!!

Comment

• is het xeno

grtz
            Ik ben niet geboren om klein te zijn

Comment

• Hahahahaaaaa heb hier weer eens iets getypt, der is nog zelfs mee gelachen geweest toen, rararararaaa wie is het

Grtz
              stil growing

Comment

• Xeno was het iig niet maar moeten toch veel members zijn die het nog weten hoor, zijn zat grappen over gemaakt...

Comment

• Het is onze michelin manneke mensen

Ik schrok er wel van toen ik het las.

Comment

• Ik hoop zooooooooooooooo dat jij ook op de meeting komt...

Greets...
                    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Originally posted by Shannasse
                      Michael ik weet niet wat jouw probleem is maar doe iedereen een lol en ga het ergens anders afreageren.
                      Als er een probleem met die post was geweest had forumbeheer er wel wat van gezegd, zo'n reactie van jou is nergens voor nodig en kan hem ook bepaald niet op prijs stellen.

Ik stel dat soort onzin niet op prijs.Het gaat gewoon nergens over,vertel jij mij dan wat voor doel het dient zo,n foto te plaatsen....????
                      En ja ik word idd geiriteerd van zulke bullshitt...
                      Heeft ook met vorige posts te maken maar goed die had je verwijderd.

Comment

• Jij stelt het niet op prijs en dat geldt dan meteen voor iedereen?
                        Ik weet uit ervaring dat het tijdens een kuur wat naar je hoofd kan stijgen maar je kan het overdrijven.

Greets...

Comment

• Helemaal eens met Curiosio.
                          Of iets voor jou al dan niet zin heeft zal me een zorg zijn, zolang het niet in strijd is met de regels mag het dus gewoon, in tegenstelling tot jouw reactie's Michael.
                          Die vorige posts waren ook niet voor niets verwijderd hè.

Comment

• k. het begint te dagen
                            @ cur. als achilles komt, en ik ben er ook, wat dan? je blijft met je tengels van hem af, ja!! grrrrr.. kakentrekker. whahahhaah

@michael: ja jonge... van as word je beetje snel geprikkeld he. maar maat, vergeet niet dat veel mensen hier dat niet begrijpen, dus zal je niet veel begrip krijgen. vandaar dat ik Miss S. steun in dr antwoorden. al begrijp ik jou zeker ook wel

Comment

• Originally posted by Curiosio
                              Jij stelt het niet op prijs en dat geldt dan meteen voor iedereen?
                              Ik weet uit ervaring dat het tijdens een kuur wat naar je hoofd kan stijgen maar je kan het overdrijven.

Greets...

Heeft niks met de kuur te maken..
                              Wat dient het dan voor een doel...???Voor wie dan ook....???
                              Om zo,n foto te plaatsen, dat zijn naar mijn mening dezelfde mensen die als er een ongeluk is gebeurt stapvoets voorbij rijden...
                              Snap je nu waar ik naar toe wil....???????????

Comment

• Ja.

Jij wilt voor de vraagsteller en daarnaast ieder ander een doel hebben en anders zou de vraag niet mogen.
                                Vind het vergelijk met een ongeluk zacht gezegd nergens op slaan tenzij je jezelf een ongeluk aandoet?

Vind het verder zinloos om in dit topic verder te gaan met deze discussie aangezien je blijkbaar de enige bent met deze mening of dit 'probleem'. Mocht je verder willen gaan doe het dan middels pm.

Greets...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X