Originally posted by red
View Post
Wie is er bezig met de nieuwste batches van GS?
Collapse
X
-
Originally posted by red View PostDan zou jij de allereerste zijn die van gs een spuitabces heeft gekregen.... geloof er geen hol van.... je lult echt uit je nek en als het wel zo was zal je zelf je hol wel niet ontsmet hebben....
Comment
-
Originally posted by red View PostDie bulten die jij bedoelt zijn een allergische reactie en GEEN ontsteking.... dus je praat onzin...
maar je gaat je gang maar hoop dat je zelf een abces krijgt piep je wel anders.
Comment
-
@ Baricade
Jij praat echt teveel onzin om nog serieus op te reageren! Je hebt jezelf hier alweer genoeg belachelijk gemaakt, dus beter dat je gewoon over dit onderwerp zwijgt...!!!
Miss zijn ze wel blij met je in het 18+ gedeelte maar hier niet...!!!
Mr. HOLLAND 2006 NAC
Mr. HOLLAND 2007 NAC
3e Mr. WORLD 2007 NAC
Comment
-
Originally posted by Mr. B.I.G. View Post@ Baricade
Jij praat echt teveel onzin om nog serieus op te reageren! Je hebt jezelf hier alweer genoeg belachelijk gemaakt, dus beter dat je gewoon over dit onderwerp zwijgt...!!!
Miss zijn ze wel blij met je in het 18+ gedeelte maar hier niet...!!!
Comment
-
maar goed we kunnen hier nog veel over zeuren. de vraag was hoe de bevindingen was van de nieuwe batches van gs. nou waardeloos
heb 4 weken super deca gebruikt van gs alleen maar bulten gehad aan me reet.
heb 5 maand gg gekuurt en niks geen last. veel meer klagen er over gs
het is gewoon niks
mijn kuur waar ik nu mee bezig ben
9 maand lang
10 iu hgh 5/2
1000mg sust en 400mg deca
10 iu insuline 5 weken lang. en 2 weken of en dan weer 5 weken zo hele kuur door. mijn kuur schema staat wel hier op de site.
Comment
-
Originally posted by baricade View Post. ik kom zelf uit vroomshoop en train bij jongens van sterkste man jarno hams hij trapt verot als ik met underground aan kom
Whahahahaha.........jaaaaaaaaa Jarno is ook echt da gangstahboy.
Ik dacht heel ff dat je mn posts begreep maar je begrijp er echt geen kut van he?
Je zegt dat GG wel top is maar dat Jarno je kont schopt als je underground gebruikt?
Wat bedoel je nou eigenlijk?
Comment
-
@ Barricade: zou echt maar ff heel snel de regels gaan lezen.
Je hebt al een waarschuwing voor het noemen van prijzen, het aanvallen/beledigen van andere members is ook een overtreding van de regels.
Omdat ik ze tegelijk zie zal ik het bij één waarschuwing laten maar vanaf nu hou je het bij de feiten zonder daarbij persoonlijk te worden en mensen te beledigen anders volgt wel degelijk een ban.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...2 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment