Originally posted by [b
Also kuurtje winstrol
Collapse
X
-
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
-
Heb meer last van spierpijn inderdaad, niet in mijn schouders en biceps maar verder wel
Schouders gaan bij mij ook erg hard dat constateerde Shannasse gisteren nog
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]Schouders gaan bij mij ook erg hard dat constateerde Shannasse gisteren nog
Grtzzzz AxDUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
-
hahah het lijkt wel erg toevallig maar mijn schouders gaan ook het hardst Verder gaat me borst ook wel lekker had vandaag 100 kilo 6 keer en had normaal 85 8 keer.
Ben trouwens gestopt met de ghb dus ga niet achter komen of het veel meer massa opleverd. Want me ouders wouden erg graag dat ik die ghb eruit laat. Dus dat experiment is gestopteat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (jaapio @ Jun. 15 2003,18:46)]Mijn ouders worden al gek als ze mijn pilletjes zien en beginnen te vragen of ik as neem.
En dat zijn gewoon multivitamine van de etos.
Maarre, geen slechte zaak hoor. Beter zo dan dat het ze niet boeit wat je doet zeg ik altijd maar.
Comment
-
Resuls van afgelopen week. Ben niks bijgekomen en bf is ook hetzelfde dus weinig verschil. Ben wel ietsjes sterker geworden maar ga dingen in me eetpatroon veranderen want ben niet tevreden met het bf dat wil ik naar beneden.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]Resuls van afgelopen week. Ben niks bijgekomen en bf is ook hetzelfde dus weinig verschil. Ben wel ietsjes sterker geworden maar ga dingen in me eetpatroon veranderen want ben niet tevreden met het bf dat wil ik naar beneden.
We hebben naar mijn weten de zelfde Winny, misschien is mijn vooruitgang wel alleen te danken aan mijn voeding....
Grtzzzzzz Ax
DUM SPIRI SPERO
Comment
-
Ja ben afgelopen 2 weken rond de 2 kilo bijgekomen maar bij mij zegt gewicht niet zo heel veel hoor. Ik kan de ene dag 80 wegen en dan de volgende dag weer 78. Draai onregelmatige diensten dus misschien heb het daar wel mee te maken.
Maar wil graag wat droger worden dus op deze manier gaat dat niet lukken dus ga minder in de eiwitten en koolhydraten zitten.eat eat eat and look like a freak!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] ]Ik kan de ene dag 80 wegen en dan de volgende dag weer 78.
Het kan idd met je wisselende diensten te maken hebben.
Grtzzzzzz Ax
DUM SPIRI SPERO
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
57 minutes ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment