Also kuurtje winstrol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Axor B. @ Jun. 12 2003,23:00)]Heb je ook nog veel last van spierpijn Mr.C?
    Ik heb er nog steeds elke dag "last" van
    Spierpijn, heb ik al een tijdje niet meer. Terwijl ik regelmatig m'n schema aanpas, en tijdens het trainen echt tot het uiterste ga.
    What's the difference between your wife and your gear?
    They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
    I also love them both, and can't live without them.

Comment

Heb meer last van spierpijn inderdaad, niet in mijn schouders en biceps maar verder wel
      Schouders gaan bij mij ook erg hard dat constateerde Shannasse gisteren nog

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
        Citaat[/b] ]Schouders gaan bij mij ook erg hard dat constateerde Shannasse gisteren nog
        Dat is super, zou dat door de Winstol komen? Ja een rare vraag misschien maar bij mij groeien ze ook als kool.

Grtzzzz Ax
        DUM SPIRI SPERO

WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!

Comment

Ach, waar het ook door komt... Het heeft wel wat!

Overigens zijn schouders een wat 'vreemd' onderdeel bij Curiosio hoor, als hij denkt aan een schoudertraining groeien ze bij hem volgens mij al...

Comment

hahah het lijkt wel erg toevallig maar mijn schouders gaan ook het hardst Verder gaat me borst ook wel lekker had vandaag 100 kilo 6 keer en had normaal 85 8 keer.
            Ben trouwens gestopt met de ghb dus ga niet achter komen of het veel meer massa opleverd. Want me ouders wouden erg graag dat ik die ghb eruit laat. Dus dat experiment is gestopt
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Dino heb jij dan ook dat als je schuinbankdrukt je schouders ook meteen helemaal vol zitten?

Greets...

Comment

Slimme ouders heb jij wel Dino...

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (Shannasse @ Jun. 13 2003,19:54)]Slimme ouders heb jij wel Dino...  

Greets...

Comment

Mijn ouders worden al gek als ze mijn pilletjes zien en beginnen te vragen of ik as neem.
                    En dat zijn gewoon multivitamine van de etos.
                    Ik ben erg benieuwd dino21 naar je resultaten.

Comment

Ik weet niet cur want ik doe schuin dumbeldrukken. Ik begin met bankdrukken en dan dumbeldrukkenschuin. Ik slaap trouwens wel weer erg goed zonder hulpmiddelen

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (jaapio @ Jun. 15 2003,18:46)]Mijn ouders worden al gek als ze mijn  pilletjes zien en beginnen te vragen of ik as neem.
                        En dat zijn gewoon multivitamine van de etos.
                        Beetje overbezorgde ouders heb jij wel Jaapio...  

Maarre, geen slechte zaak hoor. Beter zo dan dat het ze niet boeit wat je doet zeg ik altijd maar.  

Comment

Resuls van afgelopen week. Ben niks bijgekomen en bf is ook hetzelfde dus weinig verschil. Ben wel ietsjes sterker geworden maar ga dingen in me eetpatroon veranderen want ben niet tevreden met het bf dat wil ik naar beneden.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] ]Resuls van afgelopen week. Ben niks bijgekomen en bf is ook hetzelfde dus weinig verschil. Ben wel ietsjes sterker geworden maar ga dingen in me eetpatroon veranderen want ben niet tevreden met het bf dat wil ik naar beneden.
                            Dino, ben je deze 2 weken helemaal niets bijgekomen? Hoe zit je voeding en training in elkaar? Misschien zit daar het probleem. Jij gebruikt toch ook 30 mg per dag?
                            We hebben naar mijn weten de zelfde Winny, misschien is mijn vooruitgang wel alleen te danken aan mijn voeding....

Grtzzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

Comment

Ja ben afgelopen 2 weken rond de 2 kilo bijgekomen maar bij mij zegt gewicht niet zo heel veel hoor. Ik kan de ene dag 80 wegen en dan de volgende dag weer 78. Draai onregelmatige diensten dus misschien heb het daar wel mee te maken.
                              Maar wil graag wat droger worden dus op deze manier gaat dat niet lukken dus ga minder in de eiwitten en koolhydraten zitten.

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] ]Ik kan de ene dag 80 wegen en dan de volgende dag weer 78.
                                Dat had ik ook in het "begin" leek wel een jojo maar deze week heeft het zich gestabiliseerd en ik blijf op een constant gewicht.
                                Het kan idd met je wisselende diensten te maken hebben.

Grtzzzzzz Ax  

DUM SPIRI SPERO

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X