Dit is mijn kuurschema die ik ga volgen.Ik had graag wat reacties gehad hierop.Ik ben 23 jaar en ben 58kg en ben 1m74 groot.
wk1-3 sustanon250 + deca (500mg+350mg)
wk4-8 250mg sustanon + 250mg deca
wk1-4 15a 20mg diananol per dag
wk11-13 clomid(50-100-50mg ed)of 10dagen 100mg en 10 dagen 50mg + evevntueel arimidex of nolvadex in geval van last
HCG?wel of niet
Ik heb vroeger al eens getraind en weet waar ik aan moet beginnen.Dus ik ga 3 keer per week trainen
ma:borts-biceps
di:rust
woe:triceps-schouders
do:rust
vrij:benen+onderarmen+rug
za+zo rust.
Mijn voeding zal veel zijn waaronder (2 shakes per dag,kwark,brood + kipfileet,water,melk,banaan,tonijn,levertraanolie,
kellogs,enz..)
Dit alles op een dag porberen te eten verdeeld in 5 a6 keer.
Het kan zijn dat ik van mijn training en mijn voeding tijdens de kuur afwijk maar dan is dat maar zo.Alles waar ik aan ga beginnen is mijn eerste keer dus ik probeer in die 2 maanden zoveel mogelijk te doen maar daarna zal ik minder eten en trainen en zien welke ervaringen ik heb opgedaan met dit alles en daaruit leren voor de volgende keer.Ik weet zelf ook dat als ik enkele jaren al bezig was dat dit mij veel meer resultaat gaf,maar ik ga voor deze stap wat er ook gezegd wordt.Dus ik had graag veel opmerkingen gehad en meningen en gedachtes over deze stap die ik ga doen .Opmerkingen en verbeteringen over de kuur of over de voeding of over de training zijn hartelijk welkom .
alvast bedankt en dank u wel
Comment