ik wou't zo doen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het zijn en blijven Sm ers die chiropraktors.
    Gaat het nu beter?
    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• heel ietsje. nog niet alles, maar het komt langzaam. die vent zegt dat ze het er vorige keer wel snel uithadden, maar ze niet gekeken hebben naar waar het vandaan kwam. *de bron dus). maarrr... vandaag borst weer gedaan met mn ouwe vertrouwde trainingsmaat. bank evengoed nog weer 3x140 en dat was trug naar 2x. dus ik hou de moed erin. (en dat met golfarm, want volges mij heb ik die ook nog. was ook het enige wat ik voelde. anders kan ik wel 150 of meer denk ik)
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• 150,gwoon doordrukken :P.......... mafkees
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

• Knak auwwwww Ooooo oooo

Comment

• na 5 x chiropraktor en 1x gwone sportmassage ga ik morgen de dokter bellen. pijn is niet te harden. zit iets echt niet goed. kan niet liggen, staan of zitten. wil een mri scan het liefst. zit iets goed knel, of een ontsteking. ongelooflijk wat doet dat zeer

Comment

• Dat gaat dus niet lekker bruce. Klote man en het duurt nu toch echt telang.
              Hopen dat ze snel weten wat het is.
              Heb je nu medicijnen?

Comment

• sjeee gaat niet goed, ben benieuwd wat t is.

Sterkte man
                We like it

Comment

• Sterkte Bruce! Wel kut voor je allemaal!
                  Hijs fijn!

Comment

• Misschien moet je die vent (dreigen te) kraken voordat hij jou behoorlijk kraakt.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• morgen half 10 naar dokter.
                      weet echt niet wat ut is. ontsteking missch.? vannacht weer niet geslapen. wat wel raar is: bij trainen ben ik net zo sterk als zonder pijn. en door warme spiere voel ik dan ook niet zoveel pijn. 's avonds weer des te meer.
                      ik wacht af. nu tijdens typen gloeit het tussen mn rugwervel en schouderblad, en heb ik gevoel van tennis arm in elleboog.

Comment

• even gegoogled. denk zelf aan het thoracic outlet syndrom (tos).
                        pcies de symptomen die ik lees heb ik. getverdemme.
                        zo gauw het over is ram ik mn laatste 4 weken kuur erin. (om terugval weer op te vangen, want ik ga nu ff niet trainen netuurlek)

Comment

• doorverwijzing neuroloog

Comment

• Dat voorspelt niet heel veel goeds. Dikke poep.
                            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• dus dat word weer door het hele proces gehaald worden om uit te vinden wat er aan de hand is.
                              Lekker gaar man denk je overigens dat het door je kuur verergerd is?
                              eat eat eat and look like a freak!

Comment

• zeker wel. die dokter zei: doe je shirt maaruit. stondie achter me. grote uitroepen: wat een spieren! doe je bodybuilding ofzo? dus ik zeg: beetje. hij: ja, dan doe je het ook zelf.
                                namelijk doordat de zaak knel zit komt het nog meer knel door dikke gezwollen spieren. snappie. maar idd dat proces... duurt zo lang, etc. en ik maar niet slapen en doodgaan van pijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X