Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
goeie gh bro, goeie gh. spieren zijn groter dan mn gwrichten denk ik ..... ... .. ofzo
niks vocht. dat zit in mn wangen
chiropraktor zei tegen mn trainingsmaat: ik heb gasten behandeld die 2x zogroot waren als bruce (hoe kan dat ooit) maar die waren soepel. bruce is helemaal hard en stijf.
dus ik denk dat ik echt ff stapje trug moet doen. aerobic ofzo
Oftewel Doggcrapp. Die stretches doen godvergeten zeer, maar reken maar dat je soepel blijft/wordt. Heeft mij nu al zowat van het kraakje uit de linkerschouder geholpen en gezeur van de rechter. Doe er wel facepulls bij, dus die krijgen ook credit.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
inmiddels begin ik te denken om hele bbuilding in te leveren voor trug naar kickboxen. das wat meer beweging. nu al week 24 uur per dag alsof iemand met een vinger keihard in mn ruggegraat prikt rechts tussen schouderblad en wervels
stretch is drek, maar ik ben idd al bezig met beetje salsa te dansen met mn handen boven mn hoofd, enzo. ghehe.
ennuh... ik heb nog steeds fooooooooooooking pijn!!!!!
ja, maarrrrr.... eigenluk weet ik niet pcies wat ik moet stretchen, want tis wat lastig zeg maar.
en mn tricep gloeit. volgens mij zit daar ergens een klont winstrol ofzo.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment