Mooi antwoord met je "beetje". Verder mooi kut dat je vocht je zo in de weg zit. Toch maar eens grof aan de plaspilletjes en anti-a sups...
ik wou't zo doen
Collapse
X
-
goeie gh bro, goeie gh. spieren zijn groter dan mn gwrichten denk ik ..... ... .. ofzo
niks vocht. dat zit in mn wangen
chiropraktor zei tegen mn trainingsmaat: ik heb gasten behandeld die 2x zogroot waren als bruce (hoe kan dat ooit) maar die waren soepel. bruce is helemaal hard en stijf.
dus ik denk dat ik echt ff stapje trug moet doen. aerobic ofzoeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Oftewel Doggcrapp. Die stretches doen godvergeten zeer, maar reken maar dat je soepel blijft/wordt. Heeft mij nu al zowat van het kraakje uit de linkerschouder geholpen en gezeur van de rechter. Doe er wel facepulls bij, dus die krijgen ook credit."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
inmiddels begin ik te denken om hele bbuilding in te leveren voor trug naar kickboxen. das wat meer beweging. nu al week 24 uur per dag alsof iemand met een vinger keihard in mn ruggegraat prikt rechts tussen schouderblad en wervelseen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Ga gewoon stretchen lamme hond. Dan ben je al van dat gezeik af."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Stretches zijn drek. Ze helpen je alleen van ergere drek af."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: