kuur gestart vanaf gister.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuur gestart vanaf gister.

hey mensen, ik wilde jullie op de hoogte houde van mijn kuur, dat is wat ik ook ga doen, elke week zet ik er een foto op, zodat de ( eventuele vooruitgangen) zichtbaar zijn.

ik ben begonnen gister met 10mg dianabol, vandaag 20mg, morgen 30mg, over morgen 40mg.
    Met 40mg blijf ik de rest van de kuur doorgaan, ik bouw op, omdat ik geen zin in koppijn heb.
    Wel voel ik me een beetje lichter in mij hoofd, weet niet of dat erbij hoort, maar we zijn net bezig, dus we wachten even af.

ik plak er even een foto bij, van mijn voorkant, en achterkant, ''begin kuur''
    er volgen elke week foto's.

grtz....
    Attached Files

enkel dbol?

Je weet dat je op die doseringen kans hebt op gynoproblemen en veel vocht? Niet dat vocht verwarren met gains, en niet na je kuur dat vocht krampachtig willen vasthouden.
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
      enkel dbol?

Je weet dat je op die doseringen kans hebt op gynoproblemen en veel vocht? Niet dat vocht verwarren met gains, en niet na je kuur dat vocht krampachtig willen vasthouden.

klopt, wel met een nakuur nolvadex... (hiermee hou je zeker wat over)
      we gaan voor massa ( omdat ik dun ben) en kracht,, alle kilo's die ik win, is mooi meegenomen. ik blijf al jaren steken op hetzelfde gewicht, dus elke verhoging is ok. sowieso na du kuur ook creatine,,( na de nakuur). zodat alles iets beter zitten blijft.

grtz..

Comment

je kan mooie resultaten hallen met alleen dianabol.
        Ik zelf had toen thaise heb er hele goede resultaten mee gehaald en had ook opgebouwd en afgebouwd.

ben benieuwd houd ons op de hoogte.

sucses

Comment

Ik was vergeten te melden, dat dit mijn EERSTE kuur is.

En ik hou jullie zeker weten op de hoogte, elke week foto's, en meer,,,zoals gezegd.

grtz....

Comment

Originally posted by schiedam View Post
            je kan mooie resultaten hallen met alleen dianabol.
            Ik zelf had toen thaise heb er hele goede resultaten mee gehaald en had ook opgebouwd en afgebouwd.

ben benieuwd houd ons op de hoogte.

sucses
            Dan ben jij een van de gelukkige geweest schiedam!
            Meestal valt het toch wat tegen hoor.

@TS: Succes met je 'kuurtje'

Grtz,
            Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by haRdStEeL View Post
              klopt, wel met een nakuur nolvadex... (hiermee hou je zeker wat over)
              we gaan voor massa ( omdat ik dun ben) en kracht,, alle kilo's die ik win, is mooi meegenomen. ik blijf al jaren steken op hetzelfde gewicht, dus elke verhoging is ok. sowieso na du kuur ook creatine,,( na de nakuur). zodat alles iets beter zitten blijft.

grtz..
              Kijk dat is wat ik bedoel met vocht krampachtig proberen vasthouden. Creatine kan je op dat gebied vergelijken met dbol, dat het vocht in de spieren trekken. Dat zijn geen gains, dat pis je er zo weer uit als je stopt.

Hou de nolvadex ook bij de hand voor tijdens de kuur.

Op zich kun je wel wat massa pakken met dbol only, maar je gaat zowieso vlug terug naar je beginpunt als je als zolang geen massa meer naturel bijkomt. Niet vergeten eten!
              the one and only tabata overlord

Comment

Succes.

Comment

even melden dat ik nooit aangepast gegeten heb, dit doe ik pas sind een half jaar ongveer.
                  dit heb ik me nu aangewend, en ben zeker iets aangkomen,,als ik klaar ben met dbol, dan blijf ik genoeg eten, en inderdaad, eet je niet, of niet genoeg tijdens, of na de kuur, dan verlies je het idd weer snel, maar dat ligt dus ''gedeeltelijk aan jezelf'' ( welke moeite je doet , en eet je het nodige).
                  ik probeer er het beste van te maken...

grtz...

Comment

Hoelang is die kuur dan?

bang voor naalden?

Spannend?

alles dr uit trekken wat er in zit.
                    Last edited by onderhandelen; 18-01-2009, 03:02.
                    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                      Hoelang is die kuur dan?

bang voor naalden?

Spannend?

alles dr uit trekken wat er in zit.

Morgen...

Die kuur duurt 6 weken : 40mg dbol
                      Nakuur: 7de week 40mg nolva, 8ste week 20mg, en 9de week 20mg nolva

En ja, idd bang voor naalden, zolang ik me al kan herinneren. (ook bij dokter)

Heeel spannend ja, is mijn eerste kuur, en vandaag de 3de dag, dalijk de eerste 10mg,(om half 11),,en om (15.00) de volgende 10mg, en om (half 8) de laatse 10mg.
                      Morgen gaan we naar 40mg, en daarblijven we 6 weken op knallen.

Ik probeer er alles aan te doen, om er het beste uit te halen, eten, trainen , rust. Geen stress, en gewoon lekker relaxed blijven, en alles op me af laten komen.
                      Het is mijn 3de dag vandaag, en heb ''nog'' nergens last van, hopelijk blijft dat zo, alleen een beetje druk in mijn kop. Maar dat is de bloed-druk.

grtz...

Comment

Is niet nodig op de nolva zo hoog te doseren. Gewoon vanaf dag 1 20mg voor 4 weken lang. Heb je nog wat over voor een eventuele volgende kuur.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                          Is niet nodig op de nolva zo hoog te doseren. Gewoon vanaf dag 1 20mg voor 4 weken lang. Heb je nog wat over voor een eventuele volgende kuur.

Thanks,,ik zal je antwoord eens vergelijken...
                          Heb ik tenminste wat over ja... ..

grtz...

Comment

Net mijn mijn 3de tab. genomen. Vandaag 30mg totaal naar binnen gewerkt.
                            Morgen 40mg, kijken wat er gaat gebeuren.

Het enige wat ik voel is een beetje druk in mijn hoofd, en een beetje een piep geluidje in mijn oren. Voor de rest voel ik me eigenlijk wel lekker.
                            Heb al 4 liter water naar binnen gewerkt, ben bezig met de 5de liter...
                            Goed gegeten,,(middag) 400gr aardappelen,,4 grote eetlepels groente. jus, met 1 dik stuk ''varkens'' vlees ( ik had er ff zin in). plus 2 glazen melk, en een kom yoghurt.
                            Geen training vandaag, vanaf morgen weer. Borst en triceps. Mooi dagje dus...
                            Ik laat morgen weten hoe het is gegaan , en wat ik ( misschien al gevoeld heb)..

grtz...

Comment

Leuk man 1e kuur is spannend

Mijn mening is dat als je gaat kuren je het best gelijk goed doen of helemaal niet.

Dus naalden fobie moet je afstand van doen, minimale dosis testosteron is een pre, neem aan dat je dit wist?
                              We like it

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X