Originally posted by Genjuro
View Post
17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstan-3-one log
Collapse
X
-
Originally posted by GeneralIx View PostDe DMN is verkrijgbaar dus?
ga het toch gewoon bij DMN houden, MT blijft te risky.
Ga trouwens nog iets anders ook proberen, namelijk Helios Lotion, een transdermal met een combi van Yohimbine, clen, T3 en nog wat andere speciale zaken. Ben benieuwd naar het effect van dit alles.
Trouwens een raar you-tube filmpje gezien dat mijn denkwijze over ab-training en binnenkant borsttraining toch ms zal veranderen...
YouTube - Abs 101 for Modelsthe one and only tabata overlord
Comment
-
kut, 5 minuten regel bij editen vergeten
Deze kerel heeft de mind-muscle connectie om enkel een deel van zijn abs op te spannen, wat direct ingaat tegen de ketting-theorie ipv spiertraining... Ik heb dit nog nooit gezien.
Het zet de onderzoeken ook in een ander perspectief, namelijk dat het ms wel mogelijk is om enkel delen van je abs op te spannen, maar dat dit enkel door geavanceerdere athleten mogelijk is, en je studies met beginners niet geheel representatief zijn.the one and only tabata overlord
Comment
-
Neen. Ik heb eens gekeken wat hij feitelijk doet, en hoewel hij inderdaad bovenaan begint, spant hij wel degelijk zijn hele sixpack aan. Dat kan iedere mongool nog wel. Kwestie van je buik iets omhoog naar achteren trekken en dan pas uitduwen. Ik kan het niet zo goed als hij, maar dat is een kwestie van training.
Het zou anders zijn als hij ook de boel andersom kon aanspannen: van beneden naar boven. En in het kan midden beginnen. Daar heb ik op dit moment nog geen weerwoord op.
Als dit echter alles is, blijft het "je kunt binnen/buitenkant niet isoleren" nog steeds staan."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
even wat stiller, zit nog vollop in de verhuis, zou terug naar een fitness willen gaan maar enkel de health city is dichtbij.
Volgende week start ik terug met clen. Ondertussen off AS en vollop aan het uitdocteren voor de toekomst. Begin toch te twijfelen of het wel nog de moeite is aan de sterkere, duurdere, onderdrukkende AS te gaan, terwijl var me nog nooit in de steek gelaten en het onderdrukt me echt(gevoelsmatig) niks. Never change a winning team...
Maar aan de andere kant wil ik mijn lever eens sparen. Dus zat ik aan primobolan acetaat oral te denken.
Anderzijds kan ook een var/primo combo. Ben ik nu vollop aan het onderzoeken.
Het dringt niet dus ja...Last edited by Genjuro; 11-04-2009, 00:40.the one and only tabata overlord
Comment
-
Succes met het verhuizen, en je bent dus nu gestopt met de var? Geen dips in je libido of wat dan ook?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
@snip: ach, ge zeit maar ene belg, ze je middel 85 maar je schouders ook
geintje ouwe[/quote]
Brucie , brucie toch, ik hoop voor u dat je ooit aan mijn schouderbreedte komt, anders heb je al je hele leven die as in je reet gestopt voor niets, aan je foto te zien heb je precies enkel wat vet gedronken
Grtzstil growing
Comment
-
even een update, zat op 100,8kg laatste weging. Nog steeds relatief cut al is er een stevig deel hardheid weg.
Gisteren ook in een nieuwe gym begonnen, dacht ineens eens te zien waar mn clean&press stond, tot mijn verbazing kreeg ik de 110kg omhoog, terwijl ik niet verwacht had de 100kg te lukken en ik zat nog niet op mijn limiet(ging het niet forceren). Het is een vrij hardcore gym waar ik train(met een hele hoop juicers, dbol-vochtkopjes overal), maar iedereen ging toch even uit de weg
biceps curl haalde ik de 15x met 28kg dumbells. Incline dumbell press ging al beetje minder, had een low-carbdagje erop zitten en ik trilde al van glycoceentekort, 30kgx12.Last edited by Genjuro; 17-04-2009, 10:37.the one and only tabata overlord
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
46 minutes ago -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
6 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment