17b-hydroxy-17a-methyl-2-oxa-5a-androstan-3-one log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bruce View Post
    weer een kuurtje waar je ziek in wordt, jonge. volgens mij is het niet weggelegd.
    doe toch maar es een gezonde test- deca kuur van 12 wken en dan nacutten. volgens mij ga je daar meer van overhouden dan steeds die kleine ingewikkelde overdachte (theorie) kuren met amper verkrijgbare stoffen enzo. elke keer gaat het weer mis en hou je uiteindelijk niks over. dat blijkt dus dat je weerstand gewoon omlaag lazert met gebruik en paar weken te kort is.
    dus luister naar papa bruce: 12 weken massa
    Ik ben al zoon 3 weken off

Ik denk dat het eerder examenstress is waar ik zeer slecht op reageer.

Massa interesseerd me ook niet meer, ik sta zwaar genoeg. Ik pas eindelijk terug in kleren uit een gewone klerenwinkel.
    the one and only tabata overlord

Comment

• hm... loop ik achter. dacht dat je nog bezig was. nu de foto nog
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Ja die week is nu idd al om wat je op de vorige pagina zei. Dus die foto komt er zo aan zeker?!

Comment

• vanaf ik terug een training kan doen komt de foto eraan

Ben trouwens deze nacht terug hervallen, terug stevige koorts Morgen terug naar de dokter.
          Last edited by Genjuro; 26-04-2009, 09:17.

Comment

• godverdomme longonsteking

Ondertussen zijn de kuurplannen van binnekort wel terug in de maak. Ga niet meer cutten tot ik terug bezig ben, zal al mn voedingsstoffen nodig hebben plus zit op zware antibio.
            Last edited by Genjuro; 27-04-2009, 17:39.

Comment

• Sterkte jongen ziet er niet goed uit he.
              Shut Up And Train!!!! Bulken!!!!

Comment

• Originally posted by Genjuro View Post
                godverdomme longonsteking

Ondertussen zijn de kuurplannen van binnekort wel terug in de maak. Ga niet meer cutten tot ik terug bezig ben, zal al mn voedingsstoffen nodig hebben plus zit op zware antibio.

Ouch... Beterschap!
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

• dat is klote. een redelijk excuus je fotos niet te plaatsen nog. maar ik hou je er wel aan.
                  succes met aansterken. doe maar ff rustig an

Comment

• Originally posted by bruce View Post
                    dat is klote. een redelijk excuus je fotos niet te plaatsen nog. maar ik hou je er wel aan.
                    succes met aansterken. doe maar ff rustig an
                    donderdag komt er iemand die zeker een foto wilt van mn lijf, dus komt zeker in orde

Anyway de kuur die ik nog steeds voor ogen heb

2 weken
                    DMN 100mcg/ed
                    T3 50-75mcg

nakuur met toremifene

Afhankelijk van hoe ik er juist op ga, komt daar prop bij en nog iets, en wordt het langer. Wanneer ik ga kuren hangt beetje af van wanneer mn conditie terug op peil is.

Comment

• Pff, zwaar klote bro. Veel beterschap. Welke antibiotica heb je? Doxy of penicilline of wat exotischers?
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• amoxicillin en clavulaanzuur.

augmentin 875

Comment

• dat klinkt ongeveer net als je gewone kuren

Comment

• ja ik weet niet wat ik van die DMN moet verwachten, veel te veel warrige info erover. Er is een zeker iemand die van 3kg vet verliezen over 10 dagen spreekt, en het met DNP vergelijkt qua vetverlies. Doe daar nog wat T3 bij en ik sta gortdroog op 2 weken In theorie natuurlijk.

Als gewoon goed werkt, hangt het af van de onderdrukking wat ik ermee doe. Als het zwaar onderdrukt 8 weken combo met prop en nog iets(tren, primo, provi, var of winny, het kan allemaal)

De antibiotica doet goed zijn werk, voel mij al pakken beter, hoest wel echt gore flijmen op, die er bruinig uitzien. Beter eruit als erin . Maar ik hoop straks toch eens te kunnen trainen.
                            Last edited by Genjuro; 29-04-2009, 09:59.

Comment

• Hahahaha, beter eruit dan erin.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• elke keer als ik het met mn keel krijg, heb ik ook van die gore dikke bruin-groene fluimen. die kan je wel lekker ver weg schieten. ahha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X