Originally posted by Knulletje
View Post
Test E + Deca + Napo + Tren E
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by blocktoblock View Postik provi gebruiken voor mn libido... ja het helpt ook, maar hoef geen massa te winnen tijdens cutten dus 750mg lijkt me overbodig. HCG begin ik ook aan
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Post2x 500IU is overdreven tenzij je helemaal plat ligt en nog nooit hcg gebruikt heb. Dan is het 1x 1000IU en daarna 500IU per week tot alles weer op orde is.
Dus inderdaad 1x1000 om zijn axis weer op te graven en daarna 500 IU om het wakker te schudden, hm denk in zijn geval dat het beter zou zijn om hem op een nat kleed te leggen en het kleed zo af en toe te elektricuteren.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View PostJa morgen ff opzoek naar BW, gewoon bij de apotheek toch? ik wil ook met insuline naaldje moet die dan ook halen anders IM
Het gebeurd ook wel dat de massiviteit weg is, dat wil zeggen: dat ze leeg zijn.
Door de middelen die je gebruikt vullen ze zich met vocht, dan lijken ze nog normaal maar zijn ze in het geheel niet.
Dan lijkt het normaal, maar is het een buitenkant gevuld met vocht.
Knijp er in, zijn ze hard of deuken ze in.
Kun je ze indeuken als een spons, dan heb je een behoorlijk probleem na je kuur.
Als het vocht is verdwenen is er niets van over.
Met een slin kun je het ook im zetten.
Als ze zover heen zijn wat ik wel aanneem na zo lange periode van kuren, zou ik de eerste keer 1000iu zetten en dan eod 250iu, net zo lang tot het weer normaal aanvoelt. Dan ga je over op 100iu pd.
Dat is echt wel nodig lijkt mij zo, bij jou.
Doe je dat niet? Dan heb je al die tijd voor de kat zn viool gekuurd, en zal je met 2 maanden weer op het peil zijn van voor je kuur, of het kan door de shock zelfs minder zijn na de na kuur.
Het is zaak om alles op peil te hebben voordat je kuureinde in zicht is.
Het is jouw lijf, en daar mag je mee doen wat jij zelf wil. Maar het zou wel zonde zijn als je straks alle gain weer kwijt bent.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment