Test E + Deca + Napo + Tren E

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Knulletje View Post
    Begrijp ik niet zo goed.
    Testosteron helpt ook met cutten.
    Verlagen in je kuur, gooit je bloedwaarden door elkaar.
    Heb je al een keer je bloedwaarden en jezelf lichamelijk laten controleren?
    Je kunt niet ongestraft blijven gebruiken. Zet je ook HCG bij?
    ik provi gebruiken voor mn libido... ja het helpt ook, maar hoef geen massa te winnen tijdens cutten dus 750mg lijkt me overbodig. HCG begin ik ook aan
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
      ik provi gebruiken voor mn libido... ja het helpt ook, maar hoef geen massa te winnen tijdens cutten dus 750mg lijkt me overbodig. HCG begin ik ook aan
      Volgens mij als je HCG gebruikt heb je al geen libido-problemen, maw als je gewoon HCG in je kuur had gestopt bespaarde je aardig wat centjes aan de provi.

Comment

• ik laat provi liggen en ga toch alleen voor hcg als ddat niet helpt doe ik er provi bij

Comment

• pff ben zo flutloos laatste week maar 2x getraint morgen begin ik met me cut hcg binnen ff bac water halen hoelang duurt het tot het effect heeft? wil 2x 500iu pw doen

Comment

• 2x 500IU is overdreven tenzij je helemaal plat ligt en nog nooit hcg gebruikt heb. Dan is het 1x 1000IU en daarna 500IU per week tot alles weer op orde is.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              2x 500IU is overdreven tenzij je helemaal plat ligt en nog nooit hcg gebruikt heb. Dan is het 1x 1000IU en daarna 500IU per week tot alles weer op orde is.
              Hij heeft nog nooit gebruikt Fal, z'n ballen voelen nog goed aan zegtie maar weet gewoon zeker dat z'n systeem al enige tijd begraven ligt.
              Dus inderdaad 1x1000 om zijn axis weer op te graven en daarna 500 IU om het wakker te schudden, hm denk in zijn geval dat het beter zou zijn om hem op een nat kleed te leggen en het kleed zo af en toe te elektricuteren.

Comment

• laat het kleed maar weg. gewoon rechtstraaks op zijn ballen aansluiten als soort van de-fibrilator re-animatie geval :P

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                  laat het kleed maar weg. gewoon rechtstraaks op zijn ballen aansluiten als soort van de-fibrilator re-animatie geval :P

Comment

• jullie kunnen ook nooit opbouwend kritiek leveren he

Comment

• heb toch gezegd wat je moet doen? wat wil je nog meer :O

Comment

• Zodra je BW binnen is gelijk zetten bro.
                        Hoe ga je injecteren?

Comment

• met een Slin spuitje in het lichaamsvet? zelf doe ik het in me buik omdat het easy is op die plek.

Comment

• Ja morgen ff opzoek naar BW, gewoon bij de apotheek toch? ik wil ook met insuline naaldje moet die dan ook halen anders IM

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                              Ja morgen ff opzoek naar BW, gewoon bij de apotheek toch? ik wil ook met insuline naaldje moet die dan ook halen anders IM
                              Over nooit HCG gezet, het wil niet altijd zeggen dat je kloten ook altijd in maat krimpen hoor blocktoblock.
                              Het gebeurd ook wel dat de massiviteit weg is, dat wil zeggen: dat ze leeg zijn.
                              Door de middelen die je gebruikt vullen ze zich met vocht, dan lijken ze nog normaal maar zijn ze in het geheel niet.
                              Dan lijkt het normaal, maar is het een buitenkant gevuld met vocht.
                              Knijp er in, zijn ze hard of deuken ze in.
                              Kun je ze indeuken als een spons, dan heb je een behoorlijk probleem na je kuur.
                              Als het vocht is verdwenen is er niets van over.
                              Met een slin kun je het ook im zetten.
                              Als ze zover heen zijn wat ik wel aanneem na zo lange periode van kuren, zou ik de eerste keer 1000iu zetten en dan eod 250iu, net zo lang tot het weer normaal aanvoelt. Dan ga je over op 100iu pd.
                              Dat is echt wel nodig lijkt mij zo, bij jou.
                              Doe je dat niet? Dan heb je al die tijd voor de kat zn viool gekuurd, en zal je met 2 maanden weer op het peil zijn van voor je kuur, of het kan door de shock zelfs minder zijn na de na kuur.
                              Het is zaak om alles op peil te hebben voordat je kuureinde in zicht is.
                              Het is jouw lijf, en daar mag je mee doen wat jij zelf wil. Maar het zou wel zonde zijn als je straks alle gain weer kwijt bent.

Comment

• ik heb er net in geknepen en ze zijn nog hard dus hehe maar ik merk wel dat mijn lul kleiner is geworden, sowieso een centimeter of 2 hahaha

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X