Test E + Deca + Napo + Tren E

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Primo only Snuff......Anders dondert hij helemaal in elkaar

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
      HCG gebruikt erbij? Zeg ja alsjeblieft he
      Hij weet nog niet eens wat het is, dus nee.
      Die ballen van hem liggen nu waarschijnlijk in een triple coma.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Hij weet nog niet eens wat het is, dus nee.
        Die ballen van hem liggen nu waarschijnlijk in een triple coma.
        Ik hoop dat dit n grapje van je is ??? Niet erg slim met Tren als dat, echt waar zou zijn...

Comment

Ik hoop dat dit n grapje van je is ??? Niet erg slim met Tren als dat, echt waar zou zijn...
          Hij vroeg ergens in dit topic wat HCG was
          Groeten

Comment

Yep, dit is echt niet goed man.
            Je zou nog maar wel kindertjes willen, nou, op deze manier kun je het wel schudden natuurlijk.
            En wat dacht je van het LH-hormoon dat impulsen naar de leydig-cellen in de testikels moet gaan sturen om weer natuurlijke test te gaan produceren. Dat ligt zo plat op z'n gat dat het gewoon zorgwekkend is.
            Denk dat je dan toch wel moet gaan praten over hele hoge doseringen HCG om het LH-hormoon weer op gang te brengen, jammer genoeg met een hoge dosis HCG heb je dan als bijwerking een hoge aromatisering naar oestrogeen wat gyno met zich meebrengt.
            Pfoei, dit is vrij catastrofaal.

Comment

• Godsamme zeg.... Nou de enige mogelijkheid is snel 2000-3000 HCG zetten en 2x wekelijks 1000 bijprikken...En Tren wegflikkeren.. Overstap naar Primo, om niet in te storten 500mg pw zetten... Test nog 2 weken doorzetten en direct daarna na kuur inzetten... Primo doorgaan.. Zogezegd als n brug, naar jezelf toe....

Comment

Godsamme zeg.... Nou de enige mogelijkheid is snel 2000-3000 HCG zetten en 2x wekelijks 1000 bijprikken...En Tren wegflikkeren.. Overstap naar Primo, om niet in te storten 500mg pw zetten... Test nog 2 weken doorzetten en direct daarna na kuur inzetten... Primo doorgaan.. Zogezegd als n brug, naar jezelf toe....
                Zeg knulletje, wat is jouw beroep dokter ofzo?

Comment

• Nee hoor Thunder, maar ik heb zulke dingen al vaak van heel dichtbij gezien.. Ik zit al bijna 30 jaar in deze sport ook he....
                  En misschien kan hij beter eerst even daarlangs ook.......

Comment

• waar.

Comment

Godsamme zeg.... Nou de enige mogelijkheid is snel 2000-3000 HCG zetten en 2x wekelijks 1000 bijprikken...En Tren wegflikkeren.. Overstap naar Primo, om niet in te storten 500mg pw zetten... Test nog 2 weken doorzetten en direct daarna na kuur inzetten... Primo doorgaan.. Zogezegd als n brug, naar jezelf toe....
                      Met die doseringen HCG natuurlijk Nolva bij de hand hebben, want voor je het weet heb je ineens twee borsten.
                      Maar denk je niet dat het zetten van primo uitstel van executie is?
                      Ik bedoel denk je niet dat de klap alsnog komt?

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Met die doseringen HCG natuurlijk Nolva bij de hand hebben, want voor je het weet heb je ineens twee borsten.
                        Maar denk je niet dat het zetten van primo uitstel van executie is?
                        Ik bedoel denk je niet dat de klap alsnog komt?
                        Ben bang dat het toch wel n klap zal geven ja, maar dit is alleen nog maar om het zoveel mogelijk binnen de perken te houden hoor... Het is geen verzekering.... Thunder ik bedoelde de dokter natuurlijk, ik reageerde op jouw bericht...... Ja en nolva heeft hij zeker hard nodig.......

Comment

• Tis maar goed dat hij geen dianabol als kickstart heeft genomen want dan was het eind helemaal zoek.
                          Dan krijg je te maken met het prolactine-verhaal.
                          Tren jaagt prolactine op, oestrogeen kan het activeren en laat d-bol daar nou voor kunnen zorgen.
                          Dan krijg je prolactine-gyno, maw krijg je boobies en ga je melk produceren, niet zo leuk.
                          Want van produkten zoals letro, dostinex, prami zal hij ook wel niks vanaf weten.

Comment

• Denk toch dat ik nog maar ga verder lezen want als ik jullie met die woorden zie gooien, is voor mij chinees aant worden. LOl

Comment

• Originally posted by thunder2000 View Post
                              Denk toch dat ik nog maar ga verder lezen want als ik jullie met die woorden zie gooien, is voor mij chinees aant worden. LOl
                              LOI???
                              Weet niet of ze daar zo'n curcus hebben kerel.

Comment

Oh kuur niet afgemaakt, niet na gekuurd... Nu Test750mg Tren 400mg Niet bang dat je nu tegen n muur aanloopt?
                                Mijn eerdere bericht toen ik zag wat hij was begonnen.... Maar goed nu zit hij er inderdaad mee... Knap en zwaar klote

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X