Test E + Deca + Napo + Tren E

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nee hoor thunder, we letten heus wel op.... Mits er van te "voren" kuur plannen worden geplaatst.... Is vaak n vervelende discussie (voor de kuurder) maar altijd beter voorkomen dan genezen....

Comment

• ja gelukkig

Comment

• Originally posted by Knulletje View Post
        Nee hoor thunder, we letten heus wel op.... Mits er van te "voren" kuur plannen worden geplaatst.... Is vaak n vervelende discussie (voor de kuurder) maar altijd beter voorkomen dan genezen....
        Precies Ruud, altijd zeker zijn van wat je wilt in je kuur en proberen zo safe mogelijk te spelen. Dit gaat altijd gepaard met veel info verzamelen over wat je wilt gebruiken, zoeken naar mensen die ervaring hebben in hetgeen jij wilt zodat ze jou adviezen kunnen geven. Dan met je kuurplan het forum op zodat je kuur nog wat verfijnt kan worden en natuurlijk ook om te kijken of je misschien niet een foutje in opstelling gemaakt hebt.
        Denk als je het op zo'n manier doet je veel beter voorbereid bent.
        Gewoon maar wat doen legt geen windeieren en vaak beland je in de shit, maarja dan is het te laat.

Comment

• blocktoblock.. je mag blij wezen met mensen zoals snuff en knul. Als ik jouw was zou ik hun advies goed opvolgen want jij weet blijkbaar niet echt wat je doet xD.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
            wacht maar ga om met jou te kloten weer deadliften en squaten pipo

je hoeft niet jaloers te zijn dat jij niet zo zwaar kan benchen of rowen :d
            Ik ben altijd jaloers op mensen die geen discipline hebben en maar wat aanmodderen. Ben ook heel jaloers dat jij oefeningen zwaarder doet die totaal geen enkele toegevoegde waarde hebben voor mijn wedstrijden en die mijn totaal niet interesseren vanwege het beach boy gehalte. Beach boys zoals jij die ik niet serieus kan nemen...pipo

Ga jij maar eens een tijdje lekker squaten/deadliften om mij te zieken. Dan train je in ieder geval eens een keertje zoals het hoort.

Comment

• lol dat van wat is hcg was maar een grap...
              mijn ballen zijn niet gekrompen...

ga zeker off tren, heb toch gekozen voor mast e 600mg ew

omdat primo te duur wordt

dus het wordt 750mg test e 600mg mast e voor 8 weken.
              Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Tis maar goed dat hij geen dianabol als kickstart heeft genomen want dan was het eind helemaal zoek.
                Dan krijg je te maken met het prolactine-verhaal.
                Tren jaagt prolactine op, oestrogeen kan het activeren en laat d-bol daar nou voor kunnen zorgen.
                Dan krijg je prolactine-gyno, maw krijg je boobies en ga je melk produceren, niet zo leuk.
                Want van produkten zoals letro, dostinex, prami zal hij ook wel niks vanaf weten.
                krijg alleen van deca beetje bitchtits bij tren geen last van gehad

Comment

• Er is nog een veel grotere reden om HCG te gebruiken.

Comment

• atrophy van de testes yeah i know

Comment

atrophy van de testes yeah i know
                      Nope, quess again.

Comment

• dat het kan helpen tegen gyno?

Comment

• nog 1 kans....anders ga je door de wasmachine

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            nog 1 kans....anders ga je door de wasmachine

Hahaha, broodrooster bedoel je.

Comment

• Het zal wel joh
                              mijn ballen zijn nog intact, pak wel 3weken voor mijn nakuur 1500iu hcg ew en dan nakuur met aro en nolva

Comment

dat het kan helpen tegen gyno?
                                Wil je graag je gains zoveel mogelijk behouden?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X