Klaar zijn voor n nakuur.... Mag ik het wasrooster of de broodmachine nu?
Test E + Deca + Napo + Tren E
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by Falstyr View Posthij past nooit in die gaatjes. nee nee...gewoon opvouwen en hem in de wasmachine stoppen. misschien komt hij er dan uit als een schone lei die zijn act together heeft.
Comment
-
pff ik d8 dat ik een donky was maar schijnbaar zijn er echt mensen die er echt niks van snappe prikke maar en we zien wel waar het schip strand....
gozer als ik jou was zou ik luisteren naar deze mannen hierbove ik weet te weinig om advies te geven maar als je van je zaakje houd zou ik ma luisteren
Comment
-
snap jullie niet hoor
als je mij wilt ''helpen'' oke maar ga geen spelletjes lopen spelen hier.
pak gewoon hcg voor mij nakuur 3 weken maybe te kort dan maken we daar wel 6 weken van, heb nog tijd genoeg om me daarover in te lezen.
Jullie zien dat ik van turks komaf ben en gelijk proberen te kleineren oid.Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostKnul heeft zojuist gewonnen, maar hij heeft het over een broodmachine, kan dat ook?
Je afkomst heeft niks te maken met je "kleineren". Je hebt ons genoeg aanleiding gegeven aan de hand van je instelling, discipline en dat je niet weet wat je doet.
Spelletjes spelen? Wat dacht je van je de kans te geven om even rond te zoeken wat HCG doet om dan met een antwoord te komen. In de afgelopen dagen is er een hele discussie tussen knulletje, snuff en snipke geweest over HCG e.d.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postsnap jullie niet hoor
pak gewoon hcg voor mij nakuur 3 weken maybe te kort dan maken we daar wel 6 weken van, heb nog tijd genoeg om me daarover in te lezen.
Jullie zien dat ik van turks komaf ben en gelijk proberen te kleineren oid.
Comment
-
Waarom heb ik er zogenaamd geen verstand van? Omdat ik vaak paar keer zomaar ben gestopt heeft toch niets met mijn kennis over AAS te maken. Natuurlijk weet dat ik stoppen geen nakuur en dan gelijk over tijd weer on gaan niet zo goed is.
Behandel me niet als een of ander LWOO leerling, bedankt.
als jullie een beetje respect tonen tegenover mij dan zal ik ook normaal reageren.Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Originally posted by skitzo6 View Postdit slaat nergens op gozer das meestal het probleem dan mensen dat zeggen ik ben multicutereel niet lulle ouwe
Jullie moeten niet denken dat ik alles wat jullie zeggen klakkeloos overneem he.Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Originally posted by blocktoblock View Postsnap jullie niet hoor
Jullie zien dat ik van turks komaf ben en gelijk proberen te kleineren oid.
Ga het nou niet over die boeg gooien he want dan vind ik je wel heel erg zielig.
Het interesseert mij geen hol of je nu turk bent, nederlands, chinees, russisch, engels, maakt mij geen reet uit dus ga nou niet zielig lopen doen door te denken dat wij jou kleineren omdat je van turkse afkomst bent.
Comment
-
Ik zou het toch maar zo snel mogelijk gaan zetten... Ik maak nu n grapje maar mag eigenlijk helemaal niet hier mee... Ik heb er al eens n topic over geschreven, en nog meerdere mannen hier.. Snuff geloof ik ook nog pas geleden.. Dus je had het allemaal kunnen weten met n beetje zoeken hier... Ik heb net n stukje zitten lezen van n bbr die na n jaar nog balletjes kreeg van 7mm en 10.000 tegelijk en 75 eenheden Humagon kreeg voorgeschreven.. en nog was zijn testosteron met 7 nanomol per liter te laag. LH was 0.9 te laag FSH o.5 te laag terwijl zijn prolactine spiegel normaal was Axis beschadigd . Impotent...
Comment
-
De man had een imposante spiermassa opgebouwd maar ook last van bijverschijnselen. Hij had bijvoorbeeld gynaecomastie en kleine testikels. Ze voelden normaal aan, maar waren met een volume van 2 tot 3 milliliter duidelijk te klein.
Bloedonderzoek liet zien dat de axis van de bodybuilder was beschadigd. Zijn testosteron was met 7 nanomol per liter te laag, net als zijn LH (0,9 eenheid per liter) en zijn FSH (0,5 eenheid per liter). De prolactinespiegel was normaal.
Met ruime tussenpozen onderzocht Kumar Menon het zaad van de man. Hoewel de bodybuilder tijdens seks een normale hoeveelheid vloeistof produceerde, was nagenoeg al zijn zaad dood.
Waarom de man na een jaar nog onvruchtbaar was, ontging de arts. Bloedtests wezen uit dat de bodybuilder geen middelen gebruikte. Roken en drinken deed hij evenmin. Volgens de literatuur zou er spontaan herstel moeten optreden, maar dat was bij deze bodybuilder dus niet gebeurd.
Misschien was het individuele gevoeligheid. Misschien had de atleet gewoon erg veel gebruikt. Misschien had hij te snel afgebouwd, in plaats van geleidelijk zijn doseringen te verminderen. Kumar Menon wist het niet. Hij besloot in ieder geval de bodybuilder drie keer per week 10.000 eenheden hCG te geven, aangevuld met een dagelijkse injectie van 75 eenheden Humegon. Humegon is een preparaat van Organon, dat evenveel FSH als LH bevat. Het wordt gewonnen uit de urine van zwangere vrouwen.
Het werkte. Na een maand was zestig procent van het sperma van de man weer normaal van vorm, en zijn testosteronspiegel gestegen naar 21 nanomol per liter. Een milliliter van zijn zaad bevatte acht miljoen zaadcellen. Na nog eens twee maanden was het aantal zaadcellen toegenomen naar 23 miljoen per milliliter. De andere waarden waren nog steeds normaal.
De behandeling verhielp ook de seksuele problemen waarmee de man had gekampt. Sinds hij anabolen was gaan gebruiken, had de bodybuilder moeite om volledige erecties te krijgen. Was zijn penis inmiddels volledig geerecteerd, dan had hij moeite om hem in die toestand te houden.
De testikels van de man herstelden echter niet. Ze bleven klein.
Achteraf betwijfelt Kumar Menon of de toevoeging van de Humegon aan de behandeling van de bodybuilder wel zinvol was. De hersteltijd van de man was ongeveer even lang als die van andere bodybuilders met soortgelijke problemen, die alleen HCG kregen.
Menon DK. Successful treatment of anabolic steroid-induc
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk zou het toch maar zo snel mogelijk gaan zetten... Ik maak nu n grapje maar mag eigenlijk helemaal niet hier mee... Ik heb er al eens n topic over geschreven, en nog meerdere mannen hier.. Snuff geloof ik ook nog pas geleden.. Dus je had het allemaal kunnen weten met n beetje zoeken hier... Ik heb net n stukje zitten lezen van n bbr die na n jaar nog balletjes kreeg van 7mm en 10.000 tegelijk en 75 eenheden Humagon kreeg voorgeschreven.. en nog was zijn testosteron met 7 nanomol per liter te laag. LH was 0.9 te laag FSH o.5 te laag terwijl zijn prolactine spiegel normaal was Axis beschadigd . Impotent...
Helemaal niet met de dosis waar jij mee bezig bent geweest en ook nog eens de lengte van je kuur.
Een hele grote andere reden om HCG te gebruiken is om je ballen startklaar te hebben wanneer je aan je nakuur begint.
Wat je waarschijnlijk ook niet weet is dat tijdens het moment van OFF zijn tot aan het moment dat je zelf weer testosteron produceert de meeste gain verloren gaat dus wil je dat moment zo klein mogelijk maken. Wanneer je ballen startklaar staan en je met je nakuur begint zul je veel sneller weer eigen testosteron produceren, je verkleint het moment van gain-verlies dus.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment