Test E + Deca + Napo + Tren E

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• iets kleiner, opeens niet meer stijf, thats it ben wel tering geil elke dag
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• okee ff hcg. heb 1ml bac. water opgezogen deze in ampul met hcg gedaan, daarna deze opgezogen en dan in mijn vial met bac water gedaan. goed toch

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
        okee ff hcg. heb 1ml bac. water opgezogen deze in ampul met hcg gedaan, daarna deze opgezogen en dan in mijn vial met bac water gedaan. goed toch
        Als je een vial met rubber dop hebt wel. Mits deze leeg was na die 1ml.
        Anders ben je het nog meer aan het verdunnen.
        Dan kun je uitrekenen hoeveel HCG er in je vial zit, en zo weet je ook hoeveel je zet.
        Als ik deze vials niet heb trek ik alles in de slin.
        Maar jij mag de eerste week gerust overdrijven met HCG zetten, omdat je niets meer in je lijf hebt. Geef het een boost.
        Hoeveel heb je in 1 vial 2000iu of 5000iu? 2000 tot 2500iu kun jij gerust in 1 keer wegzetten, nu ik lees dat je pik inderdaad is overleden.
        Na de eerste week, zou ik 250iu eod gaan zetten.
        Ga op je knieen zitten en hoop maar dat hij snel weer tot leven komt.
        Normaal kan het tot 3 maanden na de kuur duren eer zich dat weer hersteld. Als het zich nog hersteld, er zijn er ook veel die nooit hersteld zijn.
        Nolvadex en Glomid hebben er geen enkele invloed op.

Comment

• Heeft hij een grotere kans op herstel omdat hij nog jong is of maakt dat niet uit?
          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Dat heeft helemaal niets met leeftijd te maken Roelino.
            Ik heb het vage vermoeden, dat hij zijn prostaat naar de bliksem heeft geholpen.
            Als dat het geval is, is het voor altijd.
            Maar laten we hopen van niet!
            Dat moet je ook kunnen merken met plassen, dan gaat het niet zo soepel meer.
            Zou ook maar even langs de huisarts gaan voor een onderzoek, van bloedlevels, nieren, lever, hart, longen en natuurlijk de prostaat.
            Als uit dat onderzoek blijkt dat je verder gezond bent, komt het wel weer goed. Maar het kan maanden duren.

Comment

• Voorlopig ff niet aan de wijf dus!

Comment

• Ik hoop voor hem dat hij het goed gedaan heeft.
                Naar mijn weten zijn de orginele vial-flesjes BW 30ml.
                Mocht TS daar 1ml uit hebben gezogen en deze terug hebben gedaan met de HCG dan denk ik niet dat het goed gaat komen.
                Ook hoop ik voor hem dat hij steriel te werk gegaan is.
                Dat hij een steriele vial heeft waar hij eerst de hoeveelheid lucht uittrekt die daarna als BW met HCG terug gaat.
                Dat hij de dopjes met alcohol schoonmaakt.
                Dat hij de BW met HCG niet heen en weer schud om te mengen maar gewoon een beetje met de vial draait.
                Veel dingen om aan te denken en we kennen TS nu een beetje en kan zeggen dat ik er nu al bijna zeker van ben dat hij het niet goed gedaan heeft.

Comment

• Ben ik ook bang voor Snuff Sann.
                  Er zijn bij mijn weten geen vials BW van 1ml. Daarom zei ik al, als het een 1ml vial is.
                  Schudden? Kun je het gelijk weggooien.
                  Ik ken zelf alleen de BW als ampul van 1 en 1,5 en 2 ml.
                  De vials zijn 5, 10, 30, en 50ml. En dan heb je nog de plastic flesjes van 10ml.
                  Dan ben ik bang dat jij gelijk hebt, en dat hij het al kan wegflikkeren.

Comment

• @ snuff en knulletje, Wil toch even zeggen dat jullie veel weten hoor! Ik lees ook altijd graag jullie reacties. Hier kunnen we wat van leren!!!

Nee geen slijmmodus aan staan!

Comment

• Nu maar afwachten wat TS te melden heeft.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Nu maar afwachten wat TS te melden heeft.
                        Inderdaad! Ik hoop voor hem dat het goed komt.

Comment

• zo word maar weer eens duidelijk hoe vaak roids abused worden door de verkeerde mensen, hoop wel dat ht goed komt met je ballen,

Comment

• 10ml BW flesjes jullie zien me echt aan voor een idioot of niet hehe. Bedoelde het zo.... 1ml BW opzuigen. 1ml in hcg inspuiten, laten mengen, deze vervolgens opzogen en in de vial met 9ml BW spuiten.

Comment

• En toen ik 1ml BW in mijn hcg had gespoten heb ik niet geschut liet het ff zo staan. heb me BW vial natuurlijk eerst met betadine schoongemaakt etc etc. nu staat mn flesje met bw in de koelkast. Deed wel pijn zeg Sub. injectie

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                                10ml BW flesjes jullie zien me echt aan voor een idioot of niet hehe. Bedoelde het zo.... 1ml BW opzuigen. 1ml in hcg inspuiten, laten mengen, deze vervolgens opzogen en in de vial met 9ml BW spuiten.
                                Ik zeg niet dat je een idioot bent Blocktoblock, ik zeg wel dat je het fout hebt gedaan. Wie gaat het nu in 10ml oplossen?
                                Veel te veel vloeistof man. Maar is nog wel bruikbaar hoor.
                                Je had het beter in een slin kunnen zuigen, normaal zit er ook maar een 1ml of 1,5 ml vloeistof bij.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X