ok mensen ik heb mijn test ontvangen en ga morgen mijn eerste zetten, ga hier een log van bijhouden zo kan ik ook zien wat er allemaal veranderd. Vandaag om 17u30 gewogen en weeg nu 74,5 kilo ben nog steeds een 168 cm groot en een BF van 15%.
Test
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Okt. 30 2003,19:58)]ik zal u dat binnen een paar weken kunnen vertellen Harold, ik heb de iranese test.Het heeft iets langer geduurd dan verwacht Mr c maar heb het volste vertrouwen in mijn leverancier.
Comment
-
Gaat eten inmiddels wel weer normaal dan Snipke?
Zou anders nog even wachten hoor, als je er niet goed bij kunt eten heeft het niet veel zin hè... Â
Laat maar zitten, te vroeg geroepen had het andere topic nog niet gelezen.
Veel succes uiteraard!
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Okt. 30 2003,20:07)]Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Okt. 30 2003,19:58)]ik zal u dat binnen een paar weken kunnen vertellen Harold, ik heb de iranese test.Het heeft iets langer geduurd dan verwacht Mr c maar heb het volste vertrouwen in mijn leverancier.
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (bruce @ Okt. 30 2003,20:11)]nou maar hopen dan dat je wel weer kan eten.
goeie zaak dat de spullen er zijn. nou zien of het beter aanslaat dan de bollen.
gr. bruce
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
eten is terug 100%, kan het ook zijn dat je lichaam soms eens wil rusten en dan zich verzet tegen het vele eten, ik heb precies toch die indruk. Ik hou me aan mijn schema en als ik veranderingen merk (vanaf week 3-4) zullen jullie de eerste zijn die het weten. Wat ik nog wil vertellen van de dbol is dat ik geen vocht heb opgehouden en ik precies toch sterker ben geworden en uitgezet ben geworden (dat vertelde mij vandaag iemand in de sportschool), ik weet nu niet of het waar is want zelf valt het me niet op. Als het me lukt maak ik morgen eens foto's en zal ik ze hier plaatsen.stil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment