Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hey jongens, men spullen zijn net binnen... nice
ma op 2 van de 3 potjes test E staat 200mg/ml van golden gear, suplier zegt dat het drukfout is wegens nieuwe labels
heeft nog iemand dit voorgehad eerder?
grtz
klopt heb ik ook druk fout me volgende levering zal er gewoon weer 250 mg op staan
jep, om de 7 dgn is een goede manier bij je eerste kuur. en makkelijker bij te houden natuurlijk.
om de 5 dgn kan je misschien later een keer doen als je wat meer ervaring hebt. zelf doe ik ook 1x in de week, maak er b.v. een zaterdagochtend ritueeltje van.
nog over het trainen van je zwakke punten. met a.s herstel je wel sneller maar ik geef zelf de voorkeur grote spiergroepen niet 2x per week te trainen als ze achter liggen bij andere. gewoon de spiergroepen die een schop onder de kont moeten krijgen 1x p/w maar veel intensiever. werkt voor mij beter dan ze 2x aan te pakken.
gewoon nolva goed eten en blijven trainen en rusten. rusten maybe iets meer omdat je minder snel hersteld dan in je kuur. eventueel lekkere creatine erbij of no maximizer oid voor je kracht
Zelf zie ik het nut niet van hcg behalve de vergrote kans om geen kinderen te krijgen.
Als je zo min mogelijk wilt verliezen naderhand moet je gewoon goed eten en eventueel wat creatine hanteren. Andere methode om de dip zo laag mogelijk te houden is de laatste week of anderhalf van Test-e over te stappen op Test-cyp vanwege de kortere esther.
In theorie onderdrukt Anavar de axis nauwelijks dus zou je dat als na-kuur kunnen hanteren icm creatine en dan een weekje de nolvadex door trekken.
Zelf zie ik het nut niet van hcg behalve de vergrote kans om geen kinderen te krijgen.
Als je zo min mogelijk wilt verliezen naderhand moet je gewoon goed eten en eventueel wat creatine hanteren. Andere methode om de dip zo laag mogelijk te houden is de laatste week of anderhalf van Test-e over te stappen op Test-cyp vanwege de kortere esther.
In theorie onderdrukt Anavar de axis nauwelijks dus zou je dat als na-kuur kunnen hanteren icm creatine en dan een weekje de nolvadex door trekken.
Hcg in je kuur, vlak voor je nakuur of tijdens je gehele kuur in lage dosis. Scheelt een hele hoop. Als je ballen zo groot zijn als een doperwt, herstel je minder makkelijk ten opzichte van normale grote;-)
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment