mijn kuur(tje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by powertrainer2007 View Post
    ah oké, ja ik had nog een andere vraag... heb vorige week woensdag dus men 1ste spuit laten zetten en nu heb ik het volgende al gemerkt: ik heb meer energie dan anders en 's nachts word ik vaak wakker met droge keel
    ik merk ook dat als ik nu 3 liter water per dag drink dat ik helemaal niet vaak naar toilet moet
    toen ik 3 liter per dag dronk zonder de AS moest ik echt om het half uur gaan pissen
    Hm, dat zou dan betekenen dat je een enorme hoeveelheid water vasthoud.
    Dan heb je dus een hele grote vochtretentie, niet echt goed want dat verlies je allemaal weer na je kuur.Ben je al flink aan het aankomen dan?
    Ikzelf drink ook een grote hoeveelheid water dagelijks, maar ben een vaste klant van het toilet, moet dus echt wel elk uur.

Comment

Ja ik heb t net allemaal van je zitten lezen. Moet het bijna wel vocht zijn, je spul is ok zag ik dus daar kan het niet echt aan liggen.. Kijk het nog even (weekje) aan....

Comment

ja oké, ja ik ga nu ook nog wel vaak naar het toilet maar minder vaak als vroeger... dat valt me wel op, ik zweet ook wel enorm veel nu
        onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

hoe zit je met je eten

probeer zout te vermijden is erg slecht als je kuurt

je houd daar door erg veel vocht vast

probeer zoveel mogelijk schoon eten te eten

pasta rijst groente vis etc
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ja oké, ja ik ga nu ook nog wel vaak naar het toilet maar minder vaak als vroeger... dat valt me wel op, ik zweet ook wel enorm veel nu

zweten komt door de test

lekker he
            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nou, dan zal het dat wel zijn, je vocht komt er nu in de vorm van zweet uit.
              Dus dan zou ik me niet zo druk maken.
              Tennis-spelers gaan bijvoorbeeld bijna nooit naar de w.c. tijdens een match, en ze drinken een enorme hoeveelheid. Dat komt omdat ze alles eruit zweten, dus hoeven ze nooit hun blaas te legen.

Comment

Enorm veel zweten (zweetaanvallen)? Ja dat is de Test. Lekker he? Dat word wel minder, je lichaam moet er na pas 5 dagen nog wel aan wennen he.. Komt wel goed... Vind wel dat je enorm snel reageert op de test..Maar die zijn er meer hoor....

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Enorm veel zweten (zweetaanvallen)? Ja dat is de Test. Lekker he? Dat word wel minder, je lichaam moet er na pas 5 dagen nog wel aan wennen he.. Komt wel goed... Vind wel dat je enorm snel reageert op de test..Maar die zijn er meer hoor....
                  Hm, ik voel nog geen reet.
                  Of misschien ben ik er al aan gewend, djeez ben ook zo'n verslaafde he.

Comment

ja is wel lekker als de test al werkt gistere avond woog ik al 82,3 kg en ben begonnen op 79kg
                    ma was 's avonds als ik me woog dus zal 's morgens zo'n 81kg zijn

Comment

• je hebt mss je eiwitten omhoog gegooid? Kan ook de oorzaak zijn

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                        ja is wel lekker als de test al werkt gistere avond woog ik al 82,3 kg en ben begonnen op 79kg
                        Lekker hoor, en nu maar hopen dat het niet allemaal vocht is.

Comment

Sorry dat ik het zeg hoor, maar dat is alleen vocht. In 5 dagen kan het echt nog geen spiermassa zijn... Wel fijn voor je dat het zo snel al wat doet...Succes ik volg je topic

Comment

• ja zit nu toch minstens op 250gr per dag, soms ga ik er ook nog wel over hoor

Comment

ja zit nu toch minstens op 250gr per dag, soms ga ik er ook nog wel over hoor
                              250gr???

Allright, ik zit op bijna 400gr.
                              Ik weeg bijna 100 kg, dus 100x2,5 = 250gr.
                              Dat is dus wat ik normaal nodig heb, maar nu ik kuur heb ik het dus wel even omhoog geschroefd.
                              Hm, 80x2,5 = 200gr.
                              Zou als ik jou was naar de 300gr of meer gaan, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                Hm, ik voel nog geen reet.
                                Of misschien ben ik er al aan gewend, djeez ben ook zo'n verslaafde he.
                                Kut Snuff, als je er het er eind van deze week nog niets van merkt, zou ik gezien je leeftijd hahahaha mn inname veranderen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X