mijn kuur(tje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
    je hebt gelijk snuff ben wat overhaast bezig
    ik zal men volgende kuur wel planne als deze door is...
    ja momenteel zit ik op 85.5kg en ben nu 4weken en 1dag bezig

ik hoop dat het binnekort inkickt, heb van krachttoename nog niet veel gemerkt, hoe gaat het bij jou man?
    Met mij gaat het goed, ben al heel wat sterker dan ik voor de kuur was, heb de pomp ook nu, maar tis meer hardheid van de spieren denk ik, ze voelen echt keihard aan. Ben nu in mijn 6e week en heb nog totaal geen last van vettoename, misschien wat vocht maar niet veel. Mijn gewicht gaat gestaag, zolang ik mijn doel van 10 kilo in gewicht met mijn taille blijvend op 95cm maar heb aan het eind van mijn kuur ben ik een gelukkig man.

Comment

• goeie avond iedereen!

vandaag ben ik precies 5weken bezig met de Test E

ik ben mijn kuur begonnen op 79kg en weeg nu ondertussen 86kg
      men vetpercentage is lichtjes gestegen maar dat wist ik dat dat kon gebeuren

verder heb ik de eerste 4weken weinig gemerkt van de test maar de laatste week
      krijg ik toch wel meer zin merk ik en ben ik ook wel wat meer opgefokt

"DE" pomp heb ik nog niet zo heftig gevoeld en ook nog geen toename in kracht maar dit kan nog steeds komen

ik ben al zeer tevreden met de voorlopige gains en hoop dat de 2de helft van men kuur nog even goed gaat als de eerste

grtz!
      onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Goeie progressie powertrainer. Suc6 nog de andere helft van je kuur. Hopelijk pak je nog wat mooie kilo's.
        No Pain No Gain

Comment

• hey leden, even een nieuwe update...

we zijn nu 6.5 weken ver in mijn kuur (500mg test E/w)
          mijn gewicht schommelt nu rond de 87kg

krachttoename heb ik nog steeds niet gekregen en hier reken ik inmiddels ook niet meer op
          maar wat wel belangrijk is, is dat de mensen rondom mij nu wel verschil gaan zien

zoals jullie weten ga ik 25 dagen voor de dag dat mijn nakuur begint (4weken 20mg nolvadex per dag) starten met 40mg anavar, om harder uit mijn kuur te komen en misschien toch wel wat kracht mee te pikken.

de ene week heb ik al wat meer last aan de plek waar ingespoten wordt als de andere, nu deze week bv heb ik bijna niks gemerkt maar vorige week heb ik een hele week vrij veel pijn gehad aan men bil, maar dit hoort erbij
          wat ik wel merk is dat ik sinds ik kuur meer slaap nodig heb, vroeger kwam ik goed toe met 8uurtjes slaap maar tegenwoordig slaap ik er vaak 9 per nacht en ben ik vrij moe als ik opsta, maar dit is na 10min dan wel over...
          puistjes op mijn rug heb ik ook een klein beetje last van maar niet veel

de opgefoktheid kan je bij mij wel goed merken want bij het minste heb ik zin om te slagen op het eerste wat ik zie maar ik weet me wel in te houden!!

tot nu toe ben ik al vrij tevreden over mijn resultaat maar zit nog maar net over de helft dus kan nog wel even genieten

grtz!
          Last edited by powertrainer2007; 10-10-2009, 13:49.

Comment

hey leden, even een nieuwe update...

we zijn nu 6.5 weken ver in mijn kuur (500mg test E/w)
            mijn gewicht schommelt nu rond de 87kg

krachttoename heb ik nog steeds niet gekregen en hier reken ik inmiddels ook niet meer op
            maar wat wel belangrijk is, is dat de mensen rondom mij nu wel verschil gaan zien

zoals jullie weten ga ik 25 dagen voor de dag dat mijn nakuur begint (4weken 20mg nolvadex per dag) starten met 40mg anavar, om harder uit mijn kuur te komen en misschien toch wel wat kracht mee te pikken.

de ene week heb ik al wat meer last aan de plek waar ingespoten wordt als de andere, nu deze week bv heb ik bijna niks gemerkt maar vorige week heb ik een hele week vrij veel pijn gehad aan men bil, maar dit hoort erbij
            wat ik wel merk is dat ik sinds ik kuur meer slaap nodig heb, vroeger kwam ik goed toe met 8uurtjes slaap maar tegenwoordig slaap ik er vaak 9 per nacht en ben ik vrij moe als ik opsta, maar dit is na 10min dan wel over...

de opgefoktheid kan je bij mij wel goed merken want bij het minste heb ik zin om te slagen op het eerste wat ik zie maar ik weet me wel in te houden!!

tot nu toe ben ik al vrij tevreden over mijn resultaat maar zit nog maar net over de helft dus kan nog wel even genieten

grtz!
            Gaat lekker dus, wel je handjes thuishouden he.

Comment

• ja man doe ik hoor

Comment

• men logje wordt precies niet zo vaak meer gevolgd? :s

Comment

• Als je niet meer update dan zal er niet veel meer worden gekeken nee .
                  Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Moeilijk lezen als jij niets schrijft heeeeeeeej wheeeehehehe.. Ik volg het echt wel hoor.

Comment

• volg je log wel vind alleen niet altijd nuttig om een post te plaatsen =)

heb je ook veel last van puisten op je hoofd of niet?

Comment

• idd geef is een goeie update

hoe het gaat hoe je je voeld hoevaak je nog moet

wat zijn je stat's op dit momend

dan kunnen wij ook verder discuseren
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• op pagina 23 vind je men laatste update, is die niet goed? die is van 10 oktober
                          ik update elke zaterdag
                          en puisten op men hoofd heb ik helemaal geen last van

grtz!

Comment

grtz!
                            kijk dat andere mensen het gaan zien in je omgeving is een goed teken

hele week pijn in je bil is niet echt goed lijkt mij

hooguit twee tot drie dagen

puistjes op je rug tja haha dat kennen de meesten hier wel denk ik

dat opgefuckte hoort er ook bij zoms, bij de één erge dan de andere

maar tis goed dat je je in kan houden

nog even over je pijn in je bil, voel je ook dan een bult erbij

of alleen stijfheid, hoe prik jij je zelf

naald verwissel je je maakt je inject plek schoon etc
                            Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Natuurlijk zien andere mensen het eerder en beter dan jijzelf, je staat dagelijks voor de spiegel in de gim en ziet het niet meer..Meer slapen dan voorheen? Beter zo, meer rust en groei.. Hele week n zere bil? Lijkt me minder ok, als het maar niet erg opgezet is vanbinnen en niet groter dan +-4cm (bal) Het kan wel s voorkomen, dat het n beetje opspeelt als je wat grieperig bent of erg verkouden.. Als het vaker voorkomt zou ik toch naar iets anders gaan zoeken, kan zijn dat het n allergie reactie is op de draagstof (de olie-of type gear) Ik ben het van jou ff kwijt, dus moet ik ff zoeken in je posts naar welke soort.....

Comment

• Heb net nog ff gekeken , allergie geloof ik niet daar je behoorlijk hard vooruit ga.. Misschien toch n griepje onder de leden of wat verkouden?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X