mijn kuur(tje)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hey jongens, ja het was enorm hard, alsof ik men spier opspande maar dat absoluut niet deed, dit had ik 2 weken geleden voor in mijn linker bil (eenmalig)

vandaag wordt er opnieuw in mijn linker bil gespoten, zal even kijken of het morgen dezelfde reactie geeft... maar hoop alleszins van niet

ik was idd wel een beetje verkouden maar niets erg

mijn as komen van golden gear, test enanthate
    en 500mg/week

grtz!
    onderweg naar 90kg bij 10% BF

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
      hey jongens, ja het was enorm hard, alsof ik men spier opspande maar dat absoluut niet deed, dit had ik 2 weken geleden voor in mijn linker bil (eenmalig)

vandaag wordt er opnieuw in mijn linker bil gespoten, zal even kijken of het morgen dezelfde reactie geeft... maar hoop alleszins van niet

ik was idd wel een beetje verkouden maar niets erg

mijn as komen van golden gear, test enanthate
      en 500mg/week

grtz!
      Hm, vreemd hoor.
      Zou eigenlijk niet mogen zo'n reactie, is wel een beetje lastig lijkt mij.
      Ikzelf heb bij het injecteren van 3ml 1 of 2 dagen een klein beetje een stijf gevoel op de plek van injectie maar na 2 dagen is het weg. Als ik hcg injecteer heb ik helemaal nergens last van.

Comment

• hey mensen, ik heb men bloeddruk laten meten door men maat en die staat veel te hoog, heb 1 keer 18 over 10 gehad... maar meestal staat hij rond de 15 over 8

weet iemand wat ik kan/moet doen om deze te laten dalen? kan ik nog verder met men kuur?

grtz!

Comment

• Heb je hoofdpijn ofzo?
          Misschien wat aspirine???
          No Pain No Gain

Comment

• ja,soms wel wat hoofdpijn maar niet overdreven..
            denken jullie dat ik moet stoppen met mijn kuur?

grtz!

Comment

• Elke kuur zorgt voor hogebloed druk. Maar als je weining last van hebt, denk ik dat er niks aan de hand is. Heb ook altijd last van, maar ja moet je gwn voor lief nemen. Je kuur sowieso niet zwaar, zou het gwn effe onder controle houden. Volgens mij is aspirine hogebloeddruk verlagend. Kan iemand dit bevesitgen?
              No Pain No Gain

Comment

• hey jongens... effe een nieuwe update

vandaag ben ik dus 8weken ver, in totaal al 7.5kg bijgekomen dus dit is mooi resultaat
                maar rond dit gewicht blijf ik een beetje hangen
                zoals jullie weten heb ik nu te kampen met een hoge bloeddruk maar ik hou mezelf rustig en probeer zo weinig mogelijk druk te maken in dingen zodat men bloeddruk laag blijft.

qua kracht heb ik niet veel gemerkt in men kuur en die hevige pomp is ook een beetje achterwegen gebleven.

ik ga denk ik men kuur op 10 weken test E houden en morgen beginnen met anavar(40mg/dag) om mijn kuur af te sluiten,
                op deze manier eindigt de anavar inname de dag voor ik aan men nakuur moet beginnen (12 november)
                men nakuur ga ik houden op 4 weken nolvadex (20mg/dag)

grtz!

Comment

• Originally posted by powertrainer2007 View Post
                  hey jongens... effe een nieuwe update

vandaag ben ik dus 8weken ver, in totaal al 7.5kg bijgekomen dus dit is mooi resultaat
                  maar rond dit gewicht blijf ik een beetje hangen
                  zoals jullie weten heb ik nu te kampen met een hoge bloeddruk maar ik hou mezelf rustig en probeer zo weinig mogelijk druk te maken in dingen zodat men bloeddruk laag blijft.

qua kracht heb ik niet veel gemerkt in men kuur en die hevige pomp is ook een beetje achterwegen gebleven.

ik ga denk ik men kuur op 10 weken test E houden en morgen beginnen met anavar(40mg/dag) om mijn kuur af te sluiten,
                  op deze manier eindigt de anavar inname de dag voor ik aan men nakuur moet beginnen (12 november)
                  men nakuur ga ik houden op 4 weken nolvadex (20mg/dag)

grtz!
                  7,5 kilo gain is niet slecht kerel, hou er wel rekening mee dat je wat kunt verliezen, hoop het niet voor je en misschien dat de anavar je de juiste richting in helpt. Wat ik echter niet begrijp is dat je niet sterker bent geworden, je zou toch zeggen meer massa meer kracht, of zie ik dat verkeerd. Of je gewonnen massa zou enkel en alleen maar water en vet zijn.
                  De pomp moet je meer vergelijken met hardheid van de spieren. Als je ze spant voelen ze gewoon keihard aan, vooral als je traint.
                  Nou kerel, hou ons verder op de hoogte.

Comment

• Spiermassa staat niet automatisch gelijk aan krachtwinst.

Comment

• ja echte krachttoename heb ik helaas niet gemerkt, en laat ons hopen dat de massa die ik gewonnen heb geen vet en vocht is he maar dat denk ik niet...
                      ik heb wel het gevoel gehad dat men reeksjes gemakkelijker gingen maar niet echt extra kracht gemerkt
                      maar mss is dit nog niet zo'n groot nadeel, dan val ik niet in een put na men kuur

grtz

Comment

• hey!

zoals gezegd ben ik begonnen met anavar, deze middag om 11u heb ik 2 tabs (20mg) genomen en zal de volgende 20 mg nemen om 19u

het begin van de anavar wil zeggen dat het einde van men kuur in zicht is
                        men bloeddruk was vandaag heel goed, ik had 12 over 7
                        ben ik blij om maar ga dit toch goed in het oog houden!

grtz!

Comment

• Originally posted by hec_ View Post
                          Elke kuur zorgt voor hogebloed druk. Maar als je weining last van hebt, denk ik dat er niks aan de hand is. Heb ook altijd last van, maar ja moet je gwn voor lief nemen. Je kuur sowieso niet zwaar, zou het gwn effe onder controle houden. Volgens mij is aspirine hogebloeddruk verlagend. Kan iemand dit bevesitgen?
                          Moet het tegenspreken. Het is een anti-coagulant, oftewel anti-stollingsmiddel. Het voorkomt klontering. Maar de bloeddruk verlagen, nee, dat doet het niet. Het is dan ook geen bloedverdunner.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• vandaag is het zaterdag dus tijd voor een update!

volgende week woensdag zet ik men laatste shot test E en heb er dan 10 weken op zitten
                            met anavar ben ik vandaag een weekje bezig en heb nog niet veel van krachttoename gemerkt, dit vind ik weer raar want heb het van de Test ook niet gekregen

men gewicht hangt nog steeds rond de 87kg dus ik denk dat het hierop gaat blijven

11november start ik met de nakuur van 20mg nolvadex per dag voor 4 weken en hoop dat mijn gewicht niet meer onder de 85kg zakt

ik ben zeer tevreden over dit kuurtje omdat ik nu toch wel wat mooie gains gemaakt heb en de grote stap heb genomen
                            begin maart gaat mijn volgende kuur van start en ben al volop aan het brainstormen over hoe die er gaat uit zien

mijn uiteindelijk doel is ten slotte 90kg te wegen met rond de 10%vet of lager, dus ik hoop dit te verwezelijken met 3x kuren

grtz!!!!

Comment

• Thx voor de update bro.
                              Ben blij voor je dat je tevreden bent over je kuur.
                              Mooie gains gemaakt dus, mooi als je terug kijkt naar je resultaten die je hebt geboekt.
                              No Pain No Gain

Comment

• hey, even een nieuwe update:

ik zei dat ik 11nov begon aan men nakuur maar dit is dus een fout, mijn nakuur begint nu zaterdag (10dagen na laatste inj)
                                men nakuur gaat zijn: 4weken 20mg/dag nolvadex, volstaat dit?

ook ben ik maandag begonnen met creatine, arginine+ornithine, bcaa's, glutamine...
                                dit allemaal om de spierafbraak vlak na men kuur te beperken

grtz!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X